Όπως και να 'χει, ο βασικός πυρήνας του gameplay δεν αλλάζει. Ο Ash πρέπει να έχει συνεχώς στο μυαλό του τη συγκέντρωση προμηθειών. Ξεκινώντας από τα βασικά, ξύλα για να μπορεί να ανάβει φωτιά και να ζεσταίνεται, κρέας και διάφορα βότανα για να παρασκευάζει φαγητό και ελιξίρια που αναπληρώνουν τις δυνάμεις του και τη σωματική του υγεία. Ρολόι δεν υπάρχει, οπότε συχνές ματιές στον ουρανό για να διαπιστωθεί η θέση του ήλιου είναι κρίσιμες αν δεν θέλετε να σας βρουν παγοκολώνα κάπου στην ερημιά.
Δυστυχώς οι πειραματισμοί της Black Forest Games με τον καθορισμό του βαθμού δυσκολίας, έχουν μόνο αρνητικές επιπτώσεις.
Εκτός αυτού, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πότε θα ξεσπάσει χιονοθύελα. Οι καιρικές συνθήκες είναι ασταθείς. Οπότε το να κουβαλάτε πάντοτε τουλάχιστον ένα πυρσό θα αποδειχτεί πάντοτε σωτήριο. Κι εκεί είναι που οι περιστάσεις θα δημιουργήσουν το άγχος για επιβίωση. Διότι αν ξεχαστήκατε και κυκλοφορείτε χωρίς πυρσό, τότε τρεχάτε ποδαράκια μέχρι να φτάσετε σε σημείο που να μπορέσετε να προφυλαχθείτε από τις ορέξεις του καιρού. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάτε την ανθρώπινη φύση του Ash και το γεγονός πως χρειάζεται ύπνο σε τακτά χρονικά διαστήματα. Λίγες ώρες ανάπαυσης στη φωτιά από τη μια βοηθούν στην αναπλήρωση δυνάμεων και από την άλλη, μέσω των ονείρων, αποκαλύπτονται λεπτομέρειες για το πως ο κόσμος έφτασε σε αυτήν την κατάσταση.Συλλέγοντας μεγαλύτερη ποικιλία πρώτων υλών, ανοίγουν περισσότερες επιλογές στο crafting system. Σίγουρα ένα τσεκούρι, ένα τόξο και ένα μαχαίρι θα είναι από τα πρώτα αντικείμενα που θα κατασκευάσετε. Το πρώτο είναι το ιδανικό εργαλείο για να κόβετε δέντρα και να μαζεύετε πολύτιμα ξύλα για φωτιά, ενώ με το δεύτερο θα μπορέσετε να κυνηγήσετε ελάφια, το κρέας των οποίων αποτελεί βασικό στοιχείο της διατροφής. Ακόμα, όσο περισσότερο ανοίγετε το χάρτη, θα συναντάτε άλλους επιζώντες. Αυτούς μπορείτε να τους προσθέσετε στο ανθρώπινο δυναμικό του καταφυγίου σας, ώστε να βοηθήσουν στη δημιουργία νέων υποδομών. Μάλιστα καθένας από αυτούς έχει δική του προσωπικότητα και ικανότητες. Εννοείται πως όλος αυτός ο κόσμος πρέπει να συντηρηθεί. Η ζεστασιά και το φαγητό είναι σημαντικά για όλους, οπότε, όσο μεγαλώνει η ομάδα, τόσο μεγαλώνουν και οι ευθύνες του Ash που πρέπει να φροντίζει να μη λείπει τίποτα από κανέναν. Όλα τα παραπάνω φροντίζουν να δοθεί μια άλλη, ενδιαφέρουσα διάσταση στο gameplay. Από εκεί και πέρα, επειδή κανένας δει είναι ρομπότ, η σωστή επιστασία είναι κλειδί για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους και σωστά. Μάλιστα, βάζοντας στην άκρη της υπηρεσίες που προσφέρουν, οι κάτοικοι του καταυλισμού αποτελούν σημαντική πηγή πληροφοριών σχετικά με τη μοίρα του κόσμου.
Εκτός από την επιβίωση, βασικό στοιχείο του gameplay είναι να ξεριζωθούν από το χάρτη οι δαίμονες που δηλητηριάζουν το τοπίο. Εκεί ο πρωταγωνιστής πρέπει να επιστρατεύσει τις ικανότητές του στη μάχη. Αρχικά εφοδιασμένος με ένα μόνο πυρσό, αλλά στη συνέχεια με ισχυρότερα όπλα, ο Ash καλείται να τα βάλει με εχθρούς που μόνο χαμηλού βαθμού δυσκολίας δεν είναι, ακόμα και στο exploration mode. Δυστυχώς, αντί οι μάχες να αποτελούν μέρος της απόλαυσης, για την πλειονότητα των παικτών θα καταντήσουν μέρος της ταλαιπωρίας. Με μια και μόνο κίνηση το stamina bar του Ash μηδενίζεται και για λίγα, αλλά αρκετά για να γίνει η ζημιά, δευτερόλεπτα, είναι σχεδόν έρμαιο στις ορέξεις κάθε εχθρού. Σε συνδυασμό με το γεγονός οτι οι κινήσεις του πολλές φορές είναι πιο αργές από την καθυστέρηση αλλά και την ταχύτητα των δαιμόνων που συνήθως δεν ξέρει κανείς από που θα ξεφυτρώσουν, το μόνο που έχει να ελπίζει κάποιος είναι να τελειώσει μια μάχη με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες.
Bugs και glitches αποτελούν τους εναλλακτικούς δαίμονες του τοπίου και σε αντίθεση με το δαίμονα του τυπογραφείου, οι συχνές εμφανίσεις τους δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση.
Όσοι απορούν αν υπάρχουν μηχανισμοί stealth, η απάντηση είναι ναι, όμως περιορίζονται στα απολύτως βασικά, δηλαδή στο να περπατάει ο πρωταγωνιστής σκυφτός μπας και δεν γίνει αντιληπτός από τους αντιπάλους. Ο πονοκέφαλος των παικτών δεν σταματάει εδώ. Ο τεχνικός τομέας φροντίζει συχνά πυκνά να κάνει τα δικά του θαύματα. Bugs και glitches αποτελούν τους εναλλακτικούς δαίμονες του τοπίου και σε αντίθεση με το δαίμονα του τυπογραφείου, οι συχνές εμφανίσεις τους δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση. Η επανεκκίνηση της κονσόλας κρίνεται συνήθως απαραίτητη για να υπάρξει συνέχεια, εκτός αν είστε τόσο τυχεροί (όπως εμείς βεβαίως βεβαίως) και πέσετε σε game breaking bug, οπότε, καλά μαντέψατε, φτου και από την αρχή.Αισθητικά δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Τα γραφικά είναι αρκετά προσεγμένα και παρά το ολόλευκο τοπίο, δεν δημιουργείται σε καμία περίπτωση η ανάγκη να έχετε δίπλα σας γυαλιά ηλίου σε περίπτωση που σας πειράξει η αντηλιά. Τα όποια ηχητικά ακούσματα, φλερτάρουν μεν με την κατάθλιψη, όμως δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για κάποιον που εξερευνά ένα μεταποκαλυπτικό τοπίο. Κλείνοντας, το Fade to Silence, αν και διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που το τοποθετούν στο survival genre, δυστυχώς πέφτει θύμα των αποφάσεων της Black Forest Games, κι αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν έχει ελπίδα να μείνει το όνομά του γραμμένο έστω και στην αμμουδιά του gaming. Η βιασύνη να βγει ο τίτλος στην αγορά είναι ολοφάνερη και είναι απορίας άξιο παραμένει, σε μια ακόμα περίπτωση από τις πολλές, ποιος φωστήρας έδωσε το OK χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες εξονυχιστικές δοκιμές. Για τους υποψήφιους αγοραστές, ευτυχώς υπάρχουν τα reviews που τους ενημερώνουν. Για τους publishers και τις ομάδες ανάπτυξης, είναι άδικο να δαπανώνται χρήματα για μια επένδυση που δεν θα αποσβεστεί ποτέ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity