Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 10 λεπτά πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 14 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 18 λεπτά πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 21 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 28 λεπτά πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 32 λεπτά πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 34 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 36 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 41 λεπτά πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 44 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 49 λεπτά πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 55 λεπτά πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 1 ώρα πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Marrio Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 10 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 10 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 22 ώρες πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Elden Ring Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεκινήσει κανείς μια εισαγωγή για το Elden Ring και να μην αναλωθεί σε κάτι πλέον χιλιοειπωμένο, σε βαθμό κλισέ. Ακόμα πιο δύσκολο, είναι να κρατήσεις περισσότερες από 2 προτάσεις χωρίς να αναφερθείς στο Dark Souls. Και αν όλα ξεκίνησαν από το Demon’s Souls και το μικρό, αλλά cult following που απέκτησε, το Dark Souls ήταν αυτό που θεμελίωσε τη σειρά στα μάτια του κοινού και της έδωσε αυτό το «κάτι» που χρειαζόταν για να γίνει brand name. Στην πορεία ο Miyazaki και η παρέα του πειραματίστηκαν με διάφορες παρεκκλίσεις πάνω στη γνωστή φόρμουλα, κάτι που ήταν αναπόφευκτο να αντικατοπτριστεί στην επόμενη παραγωγή της σειράς Souls. Και αν το DS3 ήταν το κύκνειο άσμα της σειράς, το Elden Ring αποδεικνύεται μάλλον ο διάδοχος, και το πρόσφορο έδαφος για την From Software να εντάξει αυτές τις δοκιμασμένες πλέον ιδέες στο «βασικό» της concept.



Η αλήθεια είναι ότι όταν οι πρώτες λεπτομέρειες βγήκαν στην επιφάνεια, η συνεργασία με τον George R.R. Martin και ο ανοιχτός κόσμος, αναπόφευκτα στο μυαλό των περισσοτέρων άρχισαν να σχηματίζονται πολλές και διάφορες θεωρίες. Με το πρώτο trailer τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν μορφή και η γνωστή αισθητική της From ήταν ολοφάνερη. Με ένα fast forward στο τώρα, το πρώτο πάτημα του πλήκτρου και το εισαγωγικό βίντεο, τα πράγματα είναι τόσο μα τόσο οικεία. Μετά την υποχρεωτική, αλλά πάντα για κάποιο λόγο χρονοβόρα, δημιουργία του χαρακτήρα μας και την επιλογή class, τα πρώτα δευτερόλεπτα στο Elden Ring έχουν αυτή την εξαιρετικά οικεία αίσθηση. Ελάχιστα tutorial messages και το πρώτο boss είναι εδώ για να καλωσορίσει τους παίκτες στον κόσμο του. Ο θάνατος την πρώτη φορά είναι αναπόφευκτος και λίγο-πολύ αναμενόμενος, με τον τίτλο ουσιαστικά να ξεκινάει από εκείνο το σημείο.



Πιστό στην παράδοση, οι όποιες πληροφορίες γύρω από τον κόσμο, τo setting και την ιστορία είναι ελάχιστες, και μετά από το εισαγωγικό βίντεο, τα περισσότερα κενά είναι στην ευχέρεια των παικτών να καλυφθούν μετά από τη δική τους αναζήτηση και εξερεύνηση. Για να μην είμαστε άδικοι, αυτή τη φορά η ομάδα ανάπτυξης είναι αρκετά πιο γενναιόδωρη και σαφής με το lore και το τι γίνεται άμεσα διαθέσιμο μέσα από cutscenes και διάλογο . Γνωρίζουμε λοιπόν ότι οι Tarnished είναι εξόριστοι από το Lands Between, και επιστρέφουν μετά την παρακμή και την πτώση του, για να διεκδικήσουν το Elden Ring, εκπληρώνοντας την προφητεία. Είναι προφανές ότι όποιος θέλει να εμβαθύνει στην ιστορία θα πρέπει να αφιερώσει αρκετό χρόνο σε wikis και YouTube για να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί ακόμα και μετά από περίπου 40+ ώρες παιχνιδιού αρκετές πτυχές της ιστορίας είναι ακόμα ελάχιστα φωτισμένες.



Από εκείνα τα πρώτα λεπτά ο τίτλος φροντίζει να κατευθύνει τους παίκτες με έναν τρόπο σχεδόν διαισθητικό, δίνοντας διακριτικά -ή και όχι- ερεθίσματα για να κάνει τις προθέσεις του ξεκάθαρες χωρίς την παρουσία κάποιου μενού ή κειμένου. Από τα πρώτα πράγματα, για παράδειγμα, που γίνονται σαφή, είναι το πώς για να φτάσεις στο ίδιο σημείο τις περισσότερες φορές υπάρχει περισσότερες από μία διαδρομές, όπως επίσης και ότι από ορισμένα boss fights ο χαρακτήρας μπορεί απλά να αποχωρίσει. Οπλισμένοι λοιπόν με αυτή τη νέα γνώση, προχωράμε στο objective με την διακριτική κατεύθυνση του grace, αυτής της αόρατης «δύναμης» που ορισμένες φορές μαζεύεται σε σημεία και δημιουργεί μέρη ανάπαυσης και επαναφόρτισης (βλ. bonfire). Σε εκείνα τα μέρη, μικρές αχτίδες φωτός καθοδηγούν τους tarnished προς τον προορισμό τους. Ο χάρτης επίσης παίζει τον ρόλο του, δίνοντας πληροφορίες για τον χώρο και το τι μπορεί να περιμένει κανείς σε πολλά σημεία, ενώ σταδιακά μεγαλώνει, μέχρι να αποκαλύψει ολόκληρο το “Lands Between”, επιτρέποντας fast travel σε οποιοδήποτε site of grace έχουμε ήδη επισκεφθεί.



Σε πρώτη φάση ο ανοιχτός κόσμος λειτουργεί αναζωογονητικά με διαφορετικούς τρόπους. Προσφέρει ασύγκριτη ελευθερία κίνησης σε κάθε μέρος και περίπτωση, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μια ευρεία γκάμα από εναλλακτικές ασχολίες, όταν τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ σε ένα σημείο. Αυτές θα φανούν και πολύ χρήσιμες, αφού το grinding είναι λίγο πολύ αναπόφευκτο σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, και με αυτόν τον τρόπο γίνεται ταυτόχρονα με την εξερεύνηση, αφαιρώντας μεγάλο κομμάτι της ρουτίνας που επέρχεται με το grind. Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον, είναι το πώς η From κατάφερε και «χώρεσε» την ιδέα του Dark Souls σε ένα open world σκηνικό με τέτοιο, σχεδόν οργανικό, τρόπο. Ταυτόχρονα, ενσωμάτωσε μια σειρά από βελτιώσεις στην γενικότερη εμπειρία που πραγματικά έλειπαν και βρίσκουν τη θέση τους στα νέα δεδομένα. Όπως για παράδειγμα το πώς ορισμένες ομάδες από mobs έχουν μια χαρακτηριστική λάμψη στα μάτια και όταν ο τελευταίος τους πέσει, ο χαρακτήρας επιβραβεύεται με healing flasks. Σε πρώτη ανάγνωση κάτι τέτοιο ακούγεται τεχνητή πτώση του επίπεδου δυσκολίας, αλλά μετά από αρκετές ώρες στον ανοιχτό κόσμο, συνειδητοποιεί κανείς ότι είναι ένα εργαλείο για να κρατάει τους παίκτες στον δρόμο, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται sites of grace συχνά, κρατώντας τους στην καρδιά της δράσης και εξερεύνησης χωρίς διακοπές.



Και όποιος αναζητάει την πρόκληση και την τιμωρία, μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα την βρει σε μεγάλες δόσεις. Για το πρώτο, «τυφλό» playthrough, υπάρχουν πολλά σημεία και bosses που θα προκαλέσουν τους παίκτες και θα αφήσουν τον τίτλο να δείξει τα δόντια του. Και μετά από πολλά deaths ένα μοτίβο θα αναδειχθεί και τα πράγματα θα είναι σαν να μπαίνουν στη θέση τους, με την νίκη να δίνει εκείνο το γνώριμο αίσθημα ικανοποίησης, μέχρι την επόμενη πρόκληση – και ο κύκλος συνεχίζεται. Η μάχη φυσικά είναι εκεί που χτυπάει η καρδιά του παιχνιδιού, και εδώ τα πράγματα ακολουθούν το γνωστό μονοπάτι, μόνο που όπως είναι αναμενόμενο, το ρεπερτόριο των κινήσεων έχει ανανεωθεί αισθητά. Μπορεί να μην έχει την ταχύτητα του Sekiro ή του Bloodborne, το Elden Ring έχει όμως έναν πιο μεστό χαρακτήρα, με μια γκάμα από όπλα και πανοπλίες, ειδικές κινήσεις που μπορούν να γίνουν “equip” στο όπλο και να προσφέρουν περισσότερες επιθετικές αλλά και αμυντικές επιλογές, και η εισαγωγή ενός μηχανισμού που ουσιαστικά είναι ένα counter hit, μετά την επιτυχή άμυνα.



Σταδιακά οι διαφορετικές κατευθύνσεις των διαφορετικών objective αλλά και η βέλτιστη σειρά εκπλήρωσής τους θα γίνουν γνωστά, και εκεί, αρκετές ώρες μετά τα πρώτα βήματα στον κόσμο του Elden Ring είναι που ο τίτλος είναι σαν να «ανοίγει» σε ένα ακόμα επίπεδο και να ξεδιπλώνεται στις πραγματικές του διαστάσεις, χωρίς να εννοούμε το μέγεθος του χάρτη. Για την ακρίβεια το μέγεθος του χάρτη, που είναι σε σεβαστά επίπεδα, θα μπορούσε να είναι το οποιοδήποτε, όσο «αγκαλιάζει» όλα τα στοιχεία του χωρίς να έχει filler. Και πράγματι, σε πολλές περιπτώσεις η δράση και η πρόοδος ή η πρόσβαση σε συγκεκριμένα σημεία «διοχετεύεται» μέσα από συγκεκριμένα περάσματα που πρακτικά λειτουργούν σαν checks, σαν μια δοκιμασία για να δούμε αν ο χαρακτήρας μας είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε αυτά που τον περιμένουν παρακάτω. Όποιος αποφασίσει να ψάξει κάθε σπιθαμή του χάρτη θα βρει πάρα πολλές σπηλιές, κατακόμβες, dungeons, κάστρα και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς, γεμάτα από εχθρούς, εκπλήξεις, και ορισμένους παλιούς γνώριμους.



Όλα αυτά μεταφράζονται αρκετά καλά στην οθόνη, με την έκδοση του PlayStation 5, η οποία και χρησιμοποιήθηκε για τις ανάγκες αυτού του review να τρέχει ικανοποιητικά, σε επιλογή που δίνει προτεραιότητα στο frame rate, αν και η μηχανή γραφικών της From Software έχει αρχίσει να δείχνει την ηλικία της πλέον, παρά τα tweaks και τις εμφανείς βελτιώσεις που έχουν γίνει. Ο κόσμος είναι πραγματικά μεγάλος και οι μεταβάσεις από τις διαφορετικές θεματικά περιοχές είναι πολύ ομαλές, αλλά δεδομένου του μεγέθους και του όγκου περιεχομένου, το περιστασιακό bug θα κάνει την εμφάνισή του, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έχει γίνει επαναχρησιμοποίηση ολόκληρων templates σε assets περιβάλλοντος (η ίδια σκηνή, στημένη με τον ίδιο τρόπο). Στις αναπόφευκτες συγκρίσεις με το remake του Demon’s Souls στον τεχνικό τομέα και μόνο, το δεύτερο βγαίνει ξεκάθαρα νικητής. Ο χειρισμός είναι επίσης ικανοποιητικός, αν και δεν υπάρχει κάποια εμφανής αξιοποίηση του haptic feedback. Ο ήχος είναι ως συνήθως σε υψηλά επίπεδα, αν και αρκετά εφέ είναι reused assets από παλαιότερους τίτλους, και οι συνθέσεις, στην πλειοψηφία τους δεν έχουν το ίδιο «βάρος» με άλλες που έχουν ακουστεί στο παρελθόν.



Το Elden Ring δείχνει σαν ένα πιο ραφιναρισμένο Souls, περισσότερο εστιασμένο αλλά και ταυτόχρονα πιο ανοιχτό από ποτέ. Σαφώς πιο ξεκάθαρο και ελαφρώς πιο φιλόξενο για όσους δεν είχαν επαφή με Souls/Bloodborne/Sekiro στο παρελθόν, με μια αισθητική σε μικρότερο φάσμα μεν, αλλά με την ίδια ιδιαιτερότητα και τον γνωστό χαρακτήρα. Ταυτόχρονα όμως, στον πυρήνα του δεν κάνει συμβιβασμούς και παραμένει πολύ κοντά στις βάσεις του, ακολουθώντας τον δρόμο που το ίδιο χάραξε, και χωρίς αμφιβολία, καμία άλλη προσπάθεια δεν έχει καταφέρει να μιμηθεί στον ίδιο βαθμό την ίδια αίσθηση. Η συνεργασία με τον Martin δείχνει πως λειτούργησε περισσότερο σε αισθητικό, καλλιτεχνικό και αφηγηματικό/σεναριακό τομέα, διανθίζοντας με αυτόν τον τρόπο το νέο εγχείρημα του Miyazaki και της ομάδας του. Το Elden Ring είναι ξεκάθαρα η φυσική συνέχεια του Dark Souls, σαν μια εξέλιξη του, αν το θέσουμε διαφορετικά. Αν τώρα είναι ένα άνοιγμα προς το ευρύ κοινό, ή μια ελαφριά αλλαγή πάνω στην ίδια φόρμα, είναι ακόμα ανοιχτό προς ερμηνεία. Σε κάθε περίπτωση όμως το Elden Ring είναι το νέο στάνταρ, και μια πραγματικά αξιομνημόνευτη εμπειρία. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ατμόσφαιρα/κόσμος/μάχη
  • Open world
  • Αίσθηση Dark Souls
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η μηχανή γραφικών δείχνει την ηλικία της
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
*
Loading...