Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που το loading διαρκεί περισσότερο από τον ίδιο τον αγώνα, ειδικότερα στις αρχές του παιχνιδιού, οπότε οι γύροι είναι λίγοι και η χρονική περίοδος του αγώνα μικρή. Σε κάθε περιοχή που θα βρεθεί ο οδηγός, θα αντιμετωπίσει 6 δοκιμασίες. Αυτές περιλαμβάνουν 2 με 3 αγώνες, 1 drag race, 1 ή 2 elimination και την τελική αναμέτρηση στην οποία ο παίκτης αντιμετωπίζει τον "αρχηγό" της περιοχής. Κάθε δοκιμασία με τη σειρά της, έχει 5 στόχους με τη συμπλήρωση του καθενός να δίνει και από ένα αστέρι και τον οδηγό να καλείται να μαζέψει όλα τα αστέρια για να συνεχίσει. Αυτό μπορεί να ακούγεται δύσκολο, αλλά η αλήθεια είναι πως η συλλογή των αστεριών μπορεί να γίνει σε βάθος αγώνων και όχι απαραίτητα με μια προσπάθεια, κάτι αρκετά δίκαιο και αποδοτικό.
Ο χειρισμός με πάτημα γκαζιού και φρένου έχει θέματα απόκρισης, που όμως ξεπερνιούνται όταν συνειδητοποιήσει κανείς τι σημαίνει το μοντέλο χειρισμού με tilt του κινητού.
Το κακό όμως είναι πως κάθε φορά που παίρνουμε μέρος στον αγώνα, δίνουμε και μερικά λίτρα βενζίνης, τα οποία για να αναπληρωθούν πλήρως, χρειάζεται να περάσει σημαντικός αριθμός ωρών. Φυσικά όσο ανεβαίνει το level του οδηγού, τόσο ανεβαίνει και το μέγιστο όριο λίτρων που είναι διαθέσιμα, καθώς και οι ανάγκες σε βενζίνη καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τα σκάφη με τη σειρά τους έχουν μπορούν να βελτιωθούν, με καθεμία από τις αναβαθμίσεις να έχει συγκεκριμένες ανάγκες/κόστος σε μηχανικά μέρη. Αυτά μπορεί να τα πάρει κάποιος μέσα στον αγώνα, κάτι πολύ δύσκολο, ή να τα αγοράσει, εξοικονομώντας χρόνο και βενζίνη. Καταλαβαίνετε πως αυτό οδηγεί στα λεγόμενα in-app purchases, τα οποία ακόμη και αν κάποιος έχει την καλή διάθεση να χρεωθεί, δεν φέρνουν κάποιο bonus, καθώς ούτως ή άλλως η αναμονή είναι σίγουρη για την ολοκλήρωση των αναβαθμίσεων στο σκάφος του. Εκεί δίνεται και πάλι η επιλογή χρέωση με αντάλλαγμα την γρηγορότερη εγκατάσταση. Κάπου εκεί η κατάσταση ξεφεύγει καθώς αν θέλει κάποιος να είναι ανταγωνιστικός και να έχει πρόοδο στο παιχνίδι, χωρίς να θέλει να παίζει 2 φορές από 10 λεπτά κάθε μέρα, πρέπει να δίνει εβδομαδιαίως, γύρω στα 10€, κάτι που είναι τουλάχιστον απαράδεκτο.Μόλις ξεπεραστεί αυτή η οθόνη, όλα θα μοιάζουν πιο εύκολα. Μόνο που δεν θα είναι.
Όχι βέβαια πως όταν βρεθεί στις πίστες θα περάσει πολύ καλύτερα. Ο χειρισμός με πάτημα γκαζιού και φρένου έχει θέματα απόκρισης, που όμως ξεπερνιούνται όταν συνειδητοποιήσει κανείς τι σημαίνει το μοντέλο χειρισμού με tilt του κινητού. Η παραμικρή κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση από την οποία κινείται το σκάφος είναι ικανή να το στείλει στα βράχια, ενώ στις πιο κλειστές στροφές, που χρειάζεται περισσότερο "τιμόνι", η κατάσταση γίνεται ανεξέλεγκτη. Το σκάφος μένει ανεξέλεγκτο, πέφτει πάνω σε ένα αόρατο τοίχος και διαλύεται, ενώ πολύ πιθανό το ίδιο να συμβεί το ίδιο στο κινητό όσων δεν αντέχουν τις συνεχείς και αδικαιολόγητες εγκαταλείψεις. Ιδιαίτερη κουβέντα δεν μπορεί να γίνει ούτε για τα γραφικά ή τα physics του παιχνιδιού, καθώς έχουμε δει πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε άλλους τίτλους racing, όμως ο ήχος είναι ένα δυνατό σημείο του παιχνιδιού, καθώς, παρότι μπορούν να βρεθούν πολλά σκάφη στον ίδιο χώρο, οι ήχοι δεν μπερδεύονται μεταξύ τους και το αποτέλεσμα είναι ευχάριστο.
Καταλήγοντας, το Driver: Speedboat Paradise δεν δικαιολογεί σε κανένα βαθμό την επωνυμία Driver. Έχει “χτυπητά” λάθη στους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού, σημαντικές ατέλειες στο σχεδιασμό του και κάκιστο σύστημα μικροσυναλλαγών που θα αποθαρρύνει ακόμη και όσους δεν θα απέφευγαν να δώσουν λεφτά για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι πιο γρήγορα. Τουλάχιστον όσοι έχουν την επιθυμία να το δοκιμάσουν, δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν, καθώς ο τίτλος διατίθεται δωρεάν.
Αλήθεια τώρα, τι έχουν πάθει με τα loading? Όλο και πιο συχνά το βλέπω...
@Blackstorm Στην αρχή νόμισα πως ήταν θέμα τoυ κινητού, το δοκίμασα σε άλλη δεν ήταν. Μετά που πίστευα ότι μπορεί να έφταιγε ότι ήμουν σε δίκτυο και κατέβαζε τα leaderboards. Έκλεισα το δίκτυο και το loading time σχεδόν διπλασιάστηκε.
Αστεία πράγματα
Ήρωας
Χαρα στο κουραγιο σου....