Από εκεί που είχαμε συνηθίσει η μεταφορά τίτλου Diablo σε κονσόλα να είναι εξαίρεση, έγινε σχεδόν κανόνας, αφού ο τίτλος του 2012 δεν έχει αφήσει κονσόλα για κονσόλα των τελευταίων δύο γενεών. Εξαιρείται το Wii U. Ο κύκλος αυτός κλείνει (για την ώρα τουλάχιστον) με τον ερχομό του Diablo III: Eternal Collection, το οποίο είχαμε δοκιμάσει και το καλοκαίρι στην Gamescom, στο Nintendo Switch. Αναμενόμενα δεν είναι η τεχνικά εντυπωσιακότερη έκδοση, η τιμή αυτή παραμένει σε PC, PS4 (Pro) και Xbox One (X). Στο Switch λοιπόν 4K δεν περιμένει κανείς, περιμένει άλλες ευκολίες όμως και δη την απλή συμμετοχή πολλαπλών παικτών.
Τουλάχιστον ο τεχνικός τομέας είναι σταθερός, με τον τίτλο να τρέχει στα 60fps με ελάχιστες και επουσιώδεις διακυμάνσεις, είτε εκτός βάσης, οπότε η ανάλυση φτάνει σε 720p, είτε στη μεγάλη οθόνη που η ανάλυση φτάνει μέχρι 900p. Και στις δυο περιπτώσεις προσαρμόζεται δυναμικά με στόχο να μη χάνονται frames και το καταφέρνει με vertical sync και με εφέ που δεν αγγίζουν την τρέχουσα γενιά, ξεπερνούν όμως την προηγούμενη. Ξεπερνώντας λοιπόν το αναμενόμενο θόλωμα σε κάθε σενάριο που η ανάλυση δεν ταιριάζει ακριβώς με την οθόνη που χρησιμοποιείται, όλα βαίνουν καλώς και, έτσι, όλη η προσοχή στρέφεται στο περιεχόμενο. Στο Diablo III: Eternal Collection, ως γνωστόν, περιλαμβάνεται το βασικό παιχνίδι, το Reaper Of Souls expansion και το συμπλήρωμα που γνωρίσαμε ως Rise Of The Necromancer. Το πακετάρισμα αυτό συμβαδίζει με την κλασική τακτική της εταιρείας να προσθέτει κάθε τόσο κάτι και να κρατά τη νέα έκδοση σε τιμή νέας κυκλοφορίας, κάτι που δεν πρόκειται να ενοχλήσει τους ταγμένους στα της Nintendo διότι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να γεύονται πρώτη φορά το παιχνίδι ενώ έχουν συνηθίσει να βλέπουν την Nintendo να ρίχνει τιμές σε τίτλους της κάθε δίσεκτο έτος. Που λέει ο λόγος.
Το αφηγηματικά αδιάφορο έως και για λάθος λόγους κωμικό campaign εξακολουθεί να είναι ιδανική γνωριμία με την πραγματικά σατανική πλευρά του franchise, δηλαδή τον κύκλο μάχης, looting και αναβάθμισης, προσφέρεται σε πάρα πολλά επίπεδα δυσκολίας (το πρώτο είναι ακόμη περίπατος) και αποτελεί πάντα πρόσφορο έδαφος για τη συμμετοχή έως και 4 παικτών. Ως προς το τελευταίο ξεχωρίζει ευκολότερα η έκδοση για Nintendo Switch, αφού υποστηρίζει online co-op, local co-op με τον καθένα στην οθόνη του, μεγάλη ή ενσωματωμένη, πάντα όμως με τη χρήση ξεχωριστού αντιτύπου. Αυτό είναι αδύνατο σε άλλα συστήματα. Υποστηρίζεται βέβαια και spitscreen co-op για δυο παίκτες, είτε στέκεται σε τραπέζι το σύστημα είτε βρίσκεται στη βάση του. Splitscreen στη μικρή οθόνη είναι ενός είδους μαρτύριο βέβαια, ενώ και με τη μικρή αυτή οθόνη αφιερωμένη σε έναν τα πράγματα είναι κάπως δύσκολα, διότι το UI προσαρμόστηκε μεν πριν χρόνια για να λειτουργεί σε κονσόλες, ποτέ όμως σε τέτοια μεγέθη. Είναι θετικό λοιπόν ότι μπορούμε να πάρουμε το Diablo III μαζί μας φεύγοντας, αλλά το πραγματικά θετικό είναι πως ο τίτλος είναι από εκείνους που αφήνουν περιθώρια για σύντομη ενασχόληση ανά πάσα ώρα και στιγμή, οπότε δεν είναι μονόδρομος η κούραση σε τέτοια περιπτώσεις.
Πάντως κάθε σενάριο χειρισμού καλύπτεται. Σαφώς και ο συνδυασμός δύο Joy-Con ή το Pro Controller είναι οι λογικές επιλογές. Στις αναδουλειές όμως μπορεί να παίξει κανείς και με ένα Joy-Con, άρα αρκεί ένα σύστημα για τη συμμετοχή δυο παικτών. Ωστόσο η χρήση ενός Joy-Con είναι αυτό ακριβώς: λύση ανάγκης. Γιατί; Διότι ο μόνος τρόπος να γίνει dodge, χαρακτηριστικό γνώρισμα των εκδόσεων για κονσόλες γενικότερα, είναι να ταρακουνήσουμε το Joy-Con. Σε χαμηλά επίπεδα δυσκολίας το dodge είναι διακοσμητικό, οπότε μπορεί και να τη γλιτώσουν ορισμένοι. Όταν οι απαιτήσεις ανεβαίνουν όμως, γίνεται απαραίτητο, επομένως το Joy-Con μετατρέπεται σε βαρίδι. Τα διάφορα πρακτικά προβλήματα θα λύνονταν με νέα, σημαντική επένδυση χρόνου και κόπου από την Blizzard και την Iron Galaxy, κάτι που αναμενόμενα δεν ήταν στο πρόγραμμα. Αλλού όμως, όπου χώραγαν διευκολύνσεις με μερικές απλές αλλαγές σε διαδικασίες, έγιναν τα σωστά βήματα. Μπορεί λοιπόν να απαιτείται συνδρομή στην υπηρεσία Nintendo Switch Online για να παίξει κανείς online co-op, μπορεί γενικά να επιμένει το Diablo III να είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο, αλλά αν ξεκινήσει κάποιος να παίζει ή επανέλθει από Sleep Mode και βγει εκτός δικτύου, μπορεί να συνεχίσει να παίζει κανονικά.
Γενικά βέβαια είναι εύκολο να δει κανείς το Diablo III ως επένδυση, αφού Rifts, Seasons κ.λπ. φροντίζουν να είναι αφορμές για να συνεχίσει να ασχολείται ες αεί ο παίκτης, απλά για να πάρει το μερτικό του από τη συγκεκριμένη σατανική λούπα. Κάτι που ταιριάζει απόλυτα στην ιδιαιτερότητα του Switch, για αυτό και είναι εύκολο να προτείνει οποιοσδήποτε το Diablo III: Eternal Collection. Δεν είναι ότι θα δούμε αύριο, μεθαύριο το νέο «κανονικό» Diablo ή νεκρανάσταση των Baldur’s Gate Dark Alliance και Champions Of Norrath, οπότε γιατί όχι;
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity