Αυτό που γίνεται ωστόσο, στο πρώτο expansion αυτής της σεζόν, είναι να μας παρουσιάζει τον Osiris μέσα από ένα πενιχρό -μετά βίας τρίωρο- campaign και να «λύνει» την πλοκή του εντελώς άδοξα. Προωθείται λοιπόν με κάποιον τρόπο η πλοκή στο σύμπαν του Destiny; Όχι. Θεωρούνται χορταστικές έξι αποστολές των δέκα λεπτών η καθεμία; Προφανώς όχι. Καταφέρνουν ωστόσο να χρυσώσουν το χάπι τα δύο νέα Strikes; Εδώ θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν το γεγονός πως και τα δύο νέα Strikes είναι κατά βάση δύο από τις αποστολές που παίζει ο παίκτης κατά τη διάρκεια του campaign. Τίποτα καινούριο λοιπόν με μικρή εξαίρεση την καλοδεχούμενη επιστροφή του επιπέδου δυσκολίας Heroic στο Strike Playlist. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η προσθήκη της νέας περιοχής του παιχνιδιού, του πλανήτη Ερμή ή αλλιώς "Mercury". Αποτελεί με διαφορά τη μικρότερη περιοχή που μπορεί να περιπλανηθεί ο παίκτης, διαθέτει μονάχα ένα loot cave και ένα public event. Το χειρότερο ωστόσο, με αυτήν την περιοχή, είναι το πόσο άτονη σχεδιαστικά και χρωματικά είναι. Ο Ερμής προφανώς και βρίσκεται αρκετά κοντά στον Ήλιο, παρόλα αυτά η υπερβολική έκθεση σε ένα πολύ μικρό φάσμα της χρωματικής παλέτας του καφέ και του κίτρινου, τον κάνει υπερβολικά μη ελκυστικό μετά από λίγες ώρες παραμονής. Είναι άλλωστε ένας ακόμα πλανήτης των Vex. Και από Vex πρέπει να έχουν χορτάσει όλοι.
Αν θα μπορούσε κάποιος, ωστόσο, να δώσει έναν πόντο στο νέο expansion τότε θα έπρεπε να μιλήσει για τη νέα δραστηριότητα που ακούει στο όνομα Raid Lair. Επί της ουσίας μιλάμε για ένα πολύ μικρότερης διάρκειας Raid, που δανείζεται κυρίως το περιβάλλον του τελευταίου Raid όσο και τους αναμενόμενους μηχανισμούς γρίφων και platforming, μέχρι οι παίκτες να φτάσουν στο τελικό boss και να βιώσουν μία αρκετά ικανοποιητική και απαιτητική μάχη. Συλλήβδην, μιλάμε για μία εξαιρετικά χορταστική εμπειρία που συγκρίνοντάς την με ένα κανονικό Raid είναι σα να βάζουμε μια σοκοφρέτα δίπλα σε ένα κυρίως πιάτο.
Θα μπορούσαν να γίνουν συγκρίσεις με το αντίστοιχο πρώτο expansion του πρώτου Destiny, το Dark Below, το οποίο ήταν επίσης αρκετά ανεπαρκές όταν είχε κυκλοφορήσει. Θα μπορούσαν να γίνουν αναλύσεις για το πόσο δεν έχει αλλάξει τίποτα στον προγραμματισμό της Bungie τόσα χρόνια μετά. Αυτό το review θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο κυνικό, αλλά, όπως και η ίδια η Bungie, δεν βρίσκει και ιδιαίτερο λόγο να το προσπαθήσει περισσότερο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity