Ο πυρήνας του gameplay δεν έχει αλλάξει. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι δεν είναι δόκιμο να σας βομβαρδίσουμε με τις ίδιες πληροφορίες. Σε ένα παιχνίδι όπου ο Toad έκλεψε στη στροφή τον πρωταγωνιστικό ρόλο από τον Link (“both characters can't jump”), σκοπός των παικτών είναι η συλλογή σε κάθε πίστα των τριών διαμαντιών και στο τέλος του χρυσού power star. Η παρατηρητικότητα και το «σπεύδε βραδέως» επιβραβεύονται. Ούτως η άλλως, ο χρόνος δεν αποτελεί παράγοντας πίεσης. Από την άλλη, όσοι βιάζονται απλά δεν θα μπορέσουν, τουλάχιστον όχι με την πρώτη προσπάθεια, να μαζέψουν τα collectibles μιας πίστας και θα αναγκαστούν να επιστρέψουν, κυρίως επειδή σε πολλές περιπτώσεις το ξεκλείδωμα της πύλης που οδηγεί στη συνέχεια, απαιτεί την κτήση συγκεκριμένου αριθμού διαμαντιών.
Αναγκαστικά θα αρχίσουμε με γκρίνια, μιας και η ομάδα ανάπτυξης συνεχίζει να επιμένει σε τακτικές που δεν είναι φιλικές προς τους χρήστες.
Ευτυχώς που υπάρχει το extra challenge σε κάθε επίπεδο, γεγονός που θα κάνει τους περισσότερους, εκτός και αν έχουν την τύχη να το μαντέψουν, να γυρίσουν πίσω για την ολοκλήρωσή του. Αυτό αποκαλύπτεται κατόπιν της συλλογής κάθε power star. Επιπλέον, μια προσθήκη είναι η εύρεση του sprite Toad, που με τη σειρά της μπορεί και να οδηγήσει σε δεύτερη επιστροφή σε ορισμένα κομμάτια του τίτλου. Κατά τα άλλα, o σχεδιασμός των επιπέδων δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό, τα puzzles παραμένουν το ίδιο διασκεδαστικά, μόνο που όσοι έχετε ασχοληθεί με τον τίτλο στο Wii U, πρέπει να ξεχάσετε τα εμπνευσμένα από το Super Mario 3D World επίπεδα και να υποδεχτείτε αυτά του Super Mario Odyssey.Στη φορητή κονσόλα, στην πάνω και την κάτω οθόνη απεικονίζονται σχεδόν τα ίδια πράγματα. Μόνο που η κάτω χρησιμοποιείται περισσότερο για περιστροφές και εμφάνιση οδηγιών προς κυνηγούς θησαυρών και η πάνω για να καθοδηγεί ο παίκτης τον ή τους χαρακτήρες. Για την οριζόντια περιστροφή της οθόνης είναι δυνατή η χρήση και των shoulder buttons, ενώ υπάρχει και ένας τρίτος τρόπος περιστροφής του κόσμου για όσους διαθέτουν κάποια έκδοση του New 3DS και δεν είναι άλλος από το C-Stick. Δεν σταματάμε όμως εδώ, γιατί η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να εκμεταλλευτεί ό,τι πλήκτρο υπάρχει οπότε, για όποιον βολεύεται, να και το D-Pad ως μέθοδος περιστροφής. Θεωρούμε, πάντως, ότι ο προσανατολισμός με το πενάκι και την οθόνη αφής προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια, αν και έτσι μειώνεται ελαφρώς η ταχύτητα της δράσης.
Ευτυχώς που υπάρχει το extra challenge σε κάθε επίπεδο, γεγονός που θα κάνει τους περισσότερους, εκτός και αν έχουν την τύχη να το μαντέψουν, να γυρίσουν πίσω για την ολοκλήρωσή του.
Η Nintendo έχει φροντίσει ώστε να προσφέρεται όλη η γκάμα των επιλογών. Το άσχημο είναι ότι, όχι λίγες φορές, τα μάτια σας ίσως κουραστούν από τον όγκο των πληροφοριών με τον οποίο φορτώνεται η οθόνη. Ακόμα και στο New 3DS XL σχηματίζεται η εντύπωση πως το παιχνίδι ασφυκτιά. Η επιλογή για zoom in/out, σε δύο διαφορετικά επίπεδα μεγέθυνσης ναι μεν διευκολύνει όταν οι παίκτες θέλουν περισσότερη λεπτομέρεια για να αποκαλύψουν τα καλά κρυμμένα μυστικά του παιχνιδιού, όμως δεν είναι πάντοτε η απόλυτη λύση. Όσο για το 3D, όσο ταχύτερα το απενεργοποιήσετε, τόσο γρηγορότερα θα αποφύγετε τα συμπτώματα ζαλάδας.Από αισθητικής άποψης δεν υπάρχει κάτι μεμπτό. Τόσο τα γραφικά όσο και η ηχητική επένδυση, από την αρχή ως το τέλος μαρτυρούν ότι πρόκειται για παιχνίδι της Nintendo, βγαλμένο από τα βάθη του Mushroom Kingdom. Το αρνητικό είναι ότι δεν έχει αρκετό νέο υλικό που να δικαιολογεί την αγορά από όσους είχαν ασχοληθεί με το Captain Toad: Treasure Tracker στο Wii U, οπότε αν ανήκετε σε αυτήν την ομάδα, θα ήταν προτιμότερο να βρείτε κάτι άλλο για να επενδύσετε τα χρήματα και το χρόνο σας. Οι υπόλοιποι απλά έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ένα ακόμα παιχνίδι από εκείνα που δεν ξεχνιούνται εύκολα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity