Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται λίγος χώρος για να πάνε όλα καλά (2-3 μέτρα από οθόνη-κάμερα είναι ιδανικά) και τα πάντα μπορούν να γίνουν στα όρθια ή από κάθισμα, αν και προτείνεται η πρώτη οδός. Εκτός αν είστε σε καρέκλα με ροδάκια. Τότε όλα λύνονται απλά αλλού θα ξεκινήσετε και αλλού θα καταλήξετε (συμβαίνει σε VR). Στο Batman Arkham VR γίνεται αυτονόητη προσπάθεια να μπει ο παίκτης στη θέση του Batman. Πολύ γρήγορα καταλήγουμε στο Batcave, μεταφερόμαστε από το Bat Computer στα Case Files και, τελικά, στο garage όπου μας περιμένει το Batmobile και το Batwing (μέχρι να ξεκλειδωθούν περισσότερα).
Η απόδοση του κόσμου είναι πολύ όμορφη. Και εφόσον τα assets υπήρχαν, η Rocksteady ξέρει τι κάνει τόσα χρόνια με το franchise, οι χώροι στους οποίους καταλήγουμε είναι μικροί και για αυτό είναι πολύ καλός και ο τεχνικός τομέας.
Επιβάλλεται η εξόρμηση άλλωστε αφού σίγουρα κάτι έχει πάει στραβά με τους Nightwing και Robin, η τύχη των οποίων αγνοείται. Στην πρώτη αυτή μετακίνηση έρχεται και μια δόση απογοήτευσης πάντως. Δεν βλέπουμε ποτέ το εσωτερικό των οχημάτων. Αντιληπτό το να μην παίρνουμε τον έλεγχό τους διότι η παραγωγή δεν είναι τεράστια, δεν έχει στηθεί όλο το Gotham για να βγούμε βόλτα, θα μπορούσαμε όμως να βρεθούμε σε θέση οδηγού/πιλότου και να χαζέψουμε στο εσωτερικό όσο μετακινούμαστε αυτόματα στον προορισμό. Αντί αυτού μαυρίζουν όλα, ακούγονται ηχητικά εφέ και η εικόνα επανέρχεται με τον Batman πεζό και εκεί που πρέπει.Η απόδοση του κόσμου είναι πολύ όμορφη. Και εφόσον τα assets υπήρχαν, η Rocksteady ξέρει τι κάνει τόσα χρόνια με το franchise, οι χώροι στους οποίους καταλήγουμε είναι μικροί και για αυτό είναι πολύ καλός και ο τεχνικός τομέας. Στην ουσία κινείται στα επίπεδα του London Heist από το PlayStation VR Worlds. Ως Batman δεν κινούμαστε ελεύθερα. Υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις στις οποίες μπορούμε να μετακινηθούμε σε κάθε χώρο, κοιτάζοντας προς τη θέση και με το πάτημα ενός πλήκτρου. Το θέμα είναι να αλλάζουμε οπτικές γωνίες διότι μάχη δεν υφίσταται εδώ, ο Batman εστιάζει στο ρόλο του detective (χωρίς να χρειάζεται να τα κάνουμε όλα πορτοκαλί). Σε κάποια σημεία χρειάζεται grappling hook, αλλού απαιτείται ανάλυση στοιχείων με το scanner και ελάχιστες, αναλογικά, φορές φαίνεται χρήσιμο και το Batarang. Η ατμόσφαιρα είναι ιδανική και δείχνει το δρόμο για ενδεχόμενα υψηλής ποιότητας και τεχνικής αρτιότητας adventures, πράγμα που φανταζόμαστε ότι αργά ή γρήγορα θα απασχολήσει την Quantic Dream, αν όχι και άλλους ακόμη. Δεν μπορούμε να πούμε πολλά για τα τεκταινόμενα αφού η υπόθεση είναι αρκετά σύντομη ώστε οτιδήποτε να είναι, δυνητικά, spoiler.
Το Batman Arkham VR, ακόμη και αν στην αρχική τιμή θέλει λίγη προσπάθεια στην κατάποση, αξίζει τον κόπο βλέποντάς το καθαρά ως μας συστήνεται, ως εμπειρία δηλαδή, όχι ως μεστό παιχνίδι. Είναι ταυτόχρονα ο αποχαιρετισμός της Rocksteady που αφήνει πίσω της πλέον τη σειρά Batman για να εκφραστεί, ελπίζουμε, και λίγο διαφορετικά.
Τότε όλα λύνονται απλά αλλού θα ξεκινήσετε και αλλού θα καταλήξετε (συμβαίνει σε VR).
Και εγώ στο μπάνιο θέλω να πάω και καταλήγω στην κουζίνα VR καταστάσεις απο μικρός!