Όπως προαναφέραμε, το damage που προκαλούμε στους αντιπάλους ανεβαίνει, αλλά όσο περνάει η ώρα εντός του ματς, τόσο δυσκολότερο είναι να συγκεντρώσουμε εκ νέου MASS για να φτάσουμε εκεί που ήμασταν. Οπότε ο θάνατός μας κοστίζει και περισσότερο όσο περνάει η ώρα. Δυστυχώς θέματα ισορροπίας κάνουν την εμφάνισή τους όσο οι παίκτες εξελίσσονται, μιας και όταν η διαφορά δύο παικτών φτάσει τα τρία είδη τότε ο ισχυρότερος χρειάζεται μόλις μία «γεμάτη» βολή για να σκοτώσει τον πιο αδύναμο. Προσπαθώντας να επιβιώσουμε στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ATOMEGA, η ιδανικότερη προσέγγιση φάνηκε πως θα ήταν οι πιο αδύναμοι παίκτες να συγκεντρώνουν τις επιθέσεις τους στον πιο δυνατό για να υπάρχει μια πιθανότητα επιβίωσης. Όμως, η δυσκολία εύρεσης του MASS κάνει το ρίσκο υψηλότερο, οπότε πολλές φορές εκεί που νομίζετε ότι επιτίθεστε με τους υπόλοιπους παίκτες για να βγάλετε από τη μέση τον πιο ισχυρό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σας σκοτώσουν οι υπόλοιποι παίκτες της, τρόπον τινά, συμμαχίας, εν ονόματι του κόστους που φέρει το να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή. Χωρίς να χαλάει εντελώς την εικόνα του τίτλου, αφού εν τέλει μιλάμε για ένα free-for-all arena shooter, η παραπάνω συμπεριφορά καταλήγει να αλλοιώνει τους σκοπούς του, αλλά και να περιορίζει κατά πολύ τη δράση.
Το ATOMEGA πάσχει πολύ δυστυχώς στο περιεχόμενό του. Περιέχει μόνο ένα mode και ένα χάρτη, γεγονός που δεν θα ενοχλούσε τόσο αν η έξυπνη ιδέα υλοποιούνταν με πιο πολλή ουσία. Ακόμα και αν σε τόσο μικρές παραγωγές τέτοιες ελλείψεις θα ήταν πταίσμα (ναι, PUBG σε σένα αναφερόμαστε) ο τίτλος αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα. Το matchmaking παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που δεν καταφέραμε να βρούμε κάποιο match να συμμετάσχουμε, μετατρέποντας έτσι την ενασχόληση με τον τίτλο πολύ λιγότερο διασκεδαστική διαδικασία από αυτήν που θα όφειλε να είναι. Σημειώστε δε ότι ο τίτλος κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και παρά το ότι ταλανιζόταν από τα ίδια προβλήματα, η Ubisoft Reflections δεν έχει διορθώσει ούτε την έλλειψη περιεχομένου, ούτε το αργό και σε σημεία αναποτελεσματικό matchmaking.
Μας άρεσε η αισθητική του ATOMEGA, που θυμίζει TRON, κλείνοντας το μάτι στα ‘80s γενικότερα με τους φωτισμούς νέον και τα όπλα laser που χρησιμοποιούνται από τους παίκτες. Επίσης οι απαιτήσεις του τίτλου είναι ελάχιστες, οπότε το σίγουρο είναι ότι όσοι παίκτες αποφασίσουν να το δοκιμάσουν δεν θα έχουν κάποιο πρόβλημα να παίξουν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, από άποψης απόδοσης.
Εν τέλει το ATOMEGA είναι μάλλον καταδικασμένο να θυμίζει demo κάποιας από τις επόμενες δημιουργίες της ομάδας ανάπτυξης, παρά ολοκληρωμένο προϊόν. Και στην παραπάνω πρόταση δεν μπορεί να συμπεριληφθεί η χαμηλή τιμή αγοράς του ως ελαφρυντικό, ειδικότερα αν λάβουμε υπόψιν και το γεγονός ότι τόσο καιρό δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη ή βελτίωση ως προς το περιεχόμενό του. Το μεγαλύτερο κρίμα είναι ότι η αρχική ιδέα είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity