Ο χαρακτηρισμός «story DLC» είναι, όπως και στο campaign του βασικού τίτλου, ευφημισμός. Ο Arno συναντιέται ξανά με τον Marquis De Sade. Ο τελευταίος ισχυρίζεται ότι μπορεί να βοηθήσει τον πρωταγωνιστή να δραπετεύσει στην Αίγυπτο, αρκεί φυσικά να έρθει στα χέρια του συγκεκριμένο έγγραφο. Κάπως έτσι ξεκινά ένα πολύωρο fetch quest, όχι στο Παρίσι αλλά στο Saint Denis που κατά την περίοδο στην οποία λαμβάνει χώρα το παιχνίδι ονομαζόταν Franciade. Όσο βρίσκεστε στην επιφάνεια της πόλης όλα είναι γνώριμα λίγο-πολύ, ακόμη και το ατίθασο frame rate (τουλάχιστον στην έκδοση PS4 που δοκιμάσαμε). Η μία προσθήκη στο "overworld" είναι δάνειο από το Far Cry 4.
Ως expansion όμως η μόνη πραγματική χαρά που προσφέρει είναι το guillotine gun.
Προκειμένου να μη μένετε με άδεια χέρια ακόμη και όταν εξαφανίσετε κάθε εικονίδιο από το χάρτη, θα βρείτε Outposts που εμφανίζονται ως αποστολές υψηλής δυσκολίας. Πάρτε τον έλεγχο και, κάπως αργότερα, φτου κι από την αρχή και σε δουλειά να βρισκόμαστε. Προφανώς και έτσι έχετε ένα λόγο παραπάνω να επανέρχεστε στο Assassin's Creed Unity μέχρι να έρθει η ώρα για το Assassin's Creed Victory, από την άλλη ωστόσο δεν αντιλαμβανόμαστε την εμμονή της Ubisoft να μετατρέψει όλα τα της τα μεγάλα franchises σε skins που κάθονται πάνω στους ίδιους ακριβώς μηχανισμούς.Όταν βρεθείτε κάτω από την επιφάνεια της γης πάντως, γίνεται γρήγορα αντιληπτό ότι εκεί στράφηκε η προσοχή της Ubisoft Montpellier. Εδώ θα συναντήσετε "γρίφους", θα παιδευτείτε λίγο παραπάνω με την κάμερα και το platforming, αφού το σύνολο ήταν πάντα σχεδιασμένο για πιο ανοιχτούς χώρους ενώ θα οπλιστείτε με φανάρι λαδιού. Το φανάρι είναι η βάση των περισσότερων γρίφων μιας και το λάδι καταναλώνεται όσο το φανάρι μένει αναμμένο και η θέση των σημείων ανεφοδιασμού, την ώρα που το νερό, εφόσον συναντήσει το φανάρι, το σβήνει και αναγκάζει τον παίκτη να ανεφοδιαστεί.
Ο χαρακτηρισμός «story DLC» είναι, όπως και στο campaign του βασικού τίτλου, ευφημισμός. Ο Arno συναντιέται ξανά με τον Marquis De Sade.
Σε γενικές γραμμές πάντως τα πράγματα μένουν απλά. Οι μάχες δεν λείπουν κάτω από την επιφάνεια, έχουν όμως λίγο διαφορετικό χαρακτήρα. Η ιδέα είναι πως ευνοείται η προσέγγιση stealth αφού οι αντίπαλοι είναι αρκετοί και ταυτόχρονα τόσο "ασπόνδυλοι" ώστε να το βάζουν στα πόδια αν προλάβετε να βγάλετε από τη μέση τον αρχηγό τους. Στην πράξη, εφόσον έχετε τερματίσει το campaign και έχετε φτάσει σε ένα επίπεδο ικανότητας με τον Arno, το stealth απαιτεί πολύ κόπο για το τίποτα. Η ευθεία προσέγγιση είναι βιώσιμη αλλά και συντομότερη λύση, για αυτό θα βρεθείτε να την προτιμάτε όταν δεν θέλετε να αφιερώσετε πολύ χρόνο για το ξεκαθάρισμα. Θυμηθείτε πάντως πως σε νέα επίσκεψη στον ίδιο χώρο, το respawn των εχθρών είναι δεδομένο.Αν η ατμόσφαιρα και το αισθητικό πλαίσιο είναι ελαφρώς διαφορετικό αυτήν τη φορά, στον τεχνικό τομέα μπορείτε να περιμένετε, και πάλι, άχαρα κοψίματα του ήχου, UI που δεν το έχει σε τίποτα να κρύβει ένα σημαντικό μήνυμα με κάποιο άλλο πιο άχρηστο κ.λπ. Άλλωστε πρόκειται για DLC expansion, όχι για θαύμα. Συνεπώς το Dead Kings είναι εξαιρετικό ως στατική εικόνα, όχι απαραίτητα εν κινήσει. Ως expansion όμως η μόνη πραγματική χαρά που προσφέρει είναι το guillotine gun. Εντάσσεται στην κατηγορία των Heavy Weapons, οπότε ελπίζουμε να έχετε επενδύσει στο ανάλογο skill του Arno, λειτουργεί σαν τσεκούρι σε μικρή απόσταση και ως εκτοξευτήρας βομβίδων σε μέτρια απόσταση. Τα αποτελέσματα είναι όντως αρκετά καταστροφικά. Ρίξτε berserk blade σε έναν αντίπαλο, περιμένετε μέχρι να τον περικυκλώσουν οι πρώην φίλοι του για να τον αντιμετωπίσουν, σημαδέψτε στο κέντρο και ετοιμαστείτε να κάνετε ανάσταση. Αν περιμένετε όμως κάτι σαν το Freedom Cry, κάποιο expansion που να προσφέρει μια διαφορετική ιστορία, ανάπτυξη ενός συμπληρωματικού και πολύ διαφορετικού χαρακτήρα, κάτι που μπορεί να σταθεί και μόνο του αργότερα, το Dead Kings δεν θα καλύψει αυτές σας τις προσδοκίες.
Σεναριακά άτολμο, το Dead Kings προσπαθεί να επικαλεστεί συναισθήματα προς το τέλος του, καταλήγοντας σε ανούσιο περίπατο λίγα βήματα πριν τον τερματισμό του, ελπίζοντας έτσι να δείξει και στον τελευταίο παίκτη ότι εξακολουθεί να διηγείται μια επική ιστορία. Δεν ξέρουμε ποια είναι αυτή εν τέλει, ωστόσο η Ubisoft αισθάνεται σίγουρη ότι υπάρχει. Το επόμενο DLC, με περισσότερο χρόνο στην πλάτη του, ίσως να μας κάνει το χατίρι.
Σαν καταναλωτες ειναι στο χερι μας να σταματησουμε αυτη την μαστιγα που λεγετε dlc...
@Dawnstar Μακάρι αλλά δεν το βλέπω....
Το σημαντικό δεν είναι να "σταματήσει" το DLC αλλά να πάψει να είναι μια μόνιμη δικαιολογία για αρπαχτές. Δωρεάν η μή, μια περίπτωση τύπου Dead Kings, οφείλει να είναι κάτι παραπάνω από ένα χάρτη, ένα gimmick και μια πρόχειρη δικαιολογία.
Οταν βγει 'finished edition'' μετα τα 56 patches που θα χρειαστουν θα το δω, αυτο και το κυριως παιχνιδι
Πριν μερικές ώρες πήρα και το προ-τελευταίο trophy του DLC. Το μόνο που μου έμεινε είναι το 100% συγχρονισμού (μου λέιπουν μερικά σεντούκια)... Μπορώ να πω οτι προσωπικά μου άρεσε... Τα προβλήματα παραμένουν βέβαια, αλλά "επέστρεψα" στο Παρίσι με καλύτερο σπαθί και με το guillotine gun φυσικά... Ουσιαστικά βέβαια, με κράτησε μερικές ημέρες παραπάνω σαν παιχνίδι και βεβαίως είναι ευπρόσδεκτο αφού είναι δωρεάν κι έτσι πρέπει να είναι τα DLC... Κατά τη γνώμη μου, είναι καλή η προσθήκη του και ελπίζω στο επόμενο να μην υπάρχουν αυτά τα εκνευριστικά bug...
Αντι να ασχοληθουν να φτιαξουν το παιχνιδι που ακομα υπαρχουν παραπονα, ασχολουνται με το πως θα βγαλουν περισσοτερα λεφτα.
@Ernesto
DLC σαν και αυτά αναπτύσσονται από πολύ νωρίτερα. Όταν προκύπτουν προβλήματα σαν και αυτά που main game, δεν έχει νόημα να γίνει όπισθεν κανείς στην παραγωγή του DLC. Μπορεί να πάει πίσω κάποιο έτσι κι αλλιώς πιο μακρινό, βάσει προγράμματος, DLC, παρά κάτι που ήταν ήδη στα τελειώματά του όταν κυκλοφορούσε το Unity.
Mόλις τελείωσα το DLC. Δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Ίσα ίσα είδα πολλά ακόμα προβλήματα στο ΑΙ που δεν είχα δει στο Unity.Το μόνο καλό που έβγαλα από το DK είναι περισσότερα λεφτά κάτι που στο βασικό παιχνίδι χρειάζεται αν το πας για πλατίνα. Γενικά μέτριο...
@yaponvezos
Ειναι θεμα πως το βλεπει και ο καταναλωτης. Δεν γινεται να εχει αγορασει το παιχνιδι να εχει τοσα προβληματα (καποιοι λενε οτι σε πολλες περιπτωσεις ειναι unplayable) και να βγαζεις DLC. Οκ αναπτυσσονται νωριτερα αλλα απο τη στιγμη που εχεις τοσο μεγαλα θεματα παγωσε το για λιγο. Εδω καποιοι φοβουνται οτι δεν θα υπαρξουν βελτιωσεις για το main game.
@Ernesto
Καλά κάνουν και φοβούνται. Όταν έχουν πάει τόσα στραβά, δεν ισιώνει εύκολα το καράβι. Από ένα σημείο κι έπεται είναι και θέμα φιλοσοφίας εταιρείας το αν θεωρεί ότι αξίζει τον κόπο η προσπάθεια η όχι.
Όσο για το DLC, απλά λέω ότι τα επόμενα έχει νόημα να μείνουν πίσω αν έχει σκοπό η Ubi να σώσει την κατάσταση στο μεσοδιάστημα. Να παγώσει όμως μια δουλειά μια ιδέα πριν το τέλος της δεν έχει νόημα για κανέναν. Ούτε για τον κόπο των devs. Κι εσύ αν ήσουν στη Ubi Montpellier θα προτιμούσες να φας το γάιδαρο και να ξεμπερδεύεις. Ειδικά μάλιστα στην περίπτωση αυτού του studio, καλύτερα κιόλας γιατί σίγουρα έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν.
Επιπλέον, DLC ξεDLC, το θέμα ήταν να μην είχαν γίνει ποτέ οι αρχικές "μαγείες". Τώρα πάει. Απλά έχουμε ένα ακόμη Battlefield 4. Potential? Sure. Wasted? Sure again.
Πολλοί σωστοί όλοι οι προαναφερθέντες! Δυστυχώς ένα παιχνίδι με πολλά προβλήματα ξεζουμίστηκε από όλες τις μεριές. Ό,τι και να λένε πως το παιχνίδι έχει καλά γραφικά και αρκετά καλή ιστορία ήταν ένα παιχνίδι που δεν έπρεπε να βγει, που μόνο κακό έκανε στη σειρά και μόνο καλό στις εταιρίες που το κατασκεύασαν. Το dlc έρχεται να ολοκληρώσει το ξεζούμισμα! Αφήστε να ανασάνει το franchise (αν και το victory είναι καθοδόν)!
Κινημα δεν πληρωνω dlc τωρα!