Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 37 λεπτά πριν

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 8 ώρες πριν

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 9 ώρες πριν

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 12 ώρες πριν
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 13 ώρες πριν

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 3

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Ο Nick Frost θα είναι (πιθανότατα) ο νέος Hagrid στη σειρά Harry Potter του ΗΒΟ!

NEWS
  • 30/03

Το Rust έρχεται στους κινηματογράφους μετά την τραγωδία που συγκλόνισε την παραγωγή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Πυρά κατά της Rachel Zegler για το εισπρακτικό φιάσκο του Snow White

NEWS
  • 30/03
  • 1

Ο Leonardo DiCaprio γίνεται αλλοπρόσαλλος φυγάς στο One Battle After Another (trailer)

VIDEO NEWS
  • 30/03

Ace Combat 7: Skies Unknown Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Project Aces

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ace Combat 7: Skies Unknown
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://acecombat.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Στην εποχή όπου τα simulation απολαμβάνουν μια νέα πνοή ζωής, το Ace Combat 7: Skies Unknown έρχεται για να μας υπενθυμίσει ότι η αδρεναλίνη έχει τις ρίζες της σε πολύ απλό σχεδιασμό, που δεν θα είναι παράλογο να υποστηρίξουμε ότι εξαρτάται τόσο από το παρελθόν της σειράς όσο και από το ίδιο το…Space Invaders. Πάνω σε αυτόν τον αναχρονισμό η Bandai Namco έχει χτίσει ολόκληρη τη σειρά Ace Combat και, χωρίς να θέλει να εμβαθύνει στις ιστορικές ρίζες της κατηγορίας, αποφεύγει να ανοίξει και διάλογο. Έτσι, το σήμα κατατεθέν της σειράς, η καταιγιστική και arcade δράση, παραμένει η βάση του οικοδομήματος.



Αναμφίβολα αυτό δεν είναι κάτι άσχημο μιας και προσφέρει στον παίκτη μια σταθερότητα και ιστορική συνέχεια που αγγίζει τα όρια των ετήσιων κυκλοφοριών των αθλητικών τίτλων, όπου οι βασικές γνώσεις για να περάσει ο παίκτης από τον έναν στον άλλο θεωρούνται κεκτημένες. Αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι της σειράς θα αισθανθούν σα στο σπίτι τους πολύ σύντομα, αν και η απουσία κάποιου ουσιαστικού tutorial θα είναι μειονέκτημα για τους νέους, που θα μάθουν τους βασικούς κανόνες των αερομαχιών και του ελάχιστου χρόνου αντίδρασης και αποφάσεων που πρέπει να πάρουν με το δύσκολο τρόπο: trial & error. Το Ace Combat 7 λαμβάνει χώρα στον Strangereal, το γνωστό φανταστικό κόσμο όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα των περισσότερων τίτλων της σειράς και προσπαθεί -για μια ακόμη φορά- να στήσει ένα πολεμικό θέατρο και ένα σενάριο που να είναι πολυεπίπεδο. Το γεγονός ότι σχεδόν τα καταφέρνει είναι από μόνο του επίτευγμα και δείχνει ότι, αυτήν τη φορά, η Project Aces είχε τουλάχιστον κάνει σωστή προπαραγωγή και storyboarding. Ο πόλεμος μεταξύ του Kingdom of Erusea και του Osean Federation ξεδιπλώνεται σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο campaign που κρύβει πολλές εντυπωσιακές στιγμές και εκπλήξεις. Η γενικότερη σκηνοθεσία είναι εξαιρετική, αν και μοιάζει μερικές φορές σαν να μην έχει αποφασίσει ακριβώς πού να εστιάσει, αφού από τη μία ο παίκτης ελέγχει τον Trigger (περιμένοντας τις πιο προσωπικές στιγμές), ενώ από την άλλη βομβαρδίζεται με το δράμα της γενικότερης αναμέτρησης.



Αναπόφευκτα η δραματοποίηση σε τόσο γενικό πλαίσιο πλατειάζει και ο πυρήνας του σεναρίου μικραίνει όλο και περισσότερο ενάντια στα ολοένα και μεγαλύτερα set-pieces. Το γεγονός ότι το σενάριο καταφέρνει να περάσει πολλές από τις ιδέες του (βασικές είναι η επικινδυνότητα της τεχνητής νοημοσύνης και η εξιλέωση) δίχως να υποπέσει σε -εντελώς- κλασικές και υπερφίαλες νόρμες, δείχνει μια τάση προς ωριμότητα που ικανοποιεί. Ως εκεί όμως. Αν κάποιος περιμένει μια βαθύτερη τομή στο χάος του πολέμου και δεν είναι προετοιμασμένος για πλοκή που είναι συχνά εκτός κάθε λογικής, θα απογοητευτεί. Η δράση επίσης ξεκινάει ικανοποιητικά. Η αίσθηση ελέγχου είναι καλύτερη από ποτέ, η ταχύτητα μεταφράζεται στο χειριστήριο και στις αισθήσεις με μια βαρύτητα που ενίοτε κόβει την ανάσα, ενώ πλέον η γνώση τεχνικών όπως, π.χ., τα G-turns, δένουν άψογα με τον ολοένα αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας στις αποστολές. Αν αρχικά δηλαδή ο παίκτης μπορεί να ολοκληρώσει τις αποστολές με τις βασικές λειτουργίες, στη συνέχεια καλείται να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του αεροσκάφους αρμονικά και με έξυπνο τρόπο. Ο συνολικός σχεδιασμός του gameplay παραμένει απλός αλλά όχι απλοϊκός, πόσο μάλλον αφού τώρα έχει προστεθεί και ένας νέος τρόπος χειρισμού με την ονομασία “expert”, που επιτρέπει ακόμα πιο δύσκολες μανούβρες και, κατ’ επέκταση, περισσότερες τακτικές για όσους το επιθυμούν.



Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι ο τίτλος έχει μεταμορφωθεί σε simulation. Η εμμονή του με τη δράση και το θέαμα είναι πάντα στο προσκήνιο και δεν ντρέπεται για αυτό. Οι αποστολές μπορεί να αλλάξουν την ώρα της πτήσης, νέες συνθήκες να παρουσιαστούν και από μια απλή συνοδευτική αποστολή ο παίκτης μπορεί να βρεθεί σε μια θανατηφόρο αερομαχία υπό το μαστίγιο μιας ανελέητης καταιγίδας. Αυτές οι εναλλαγές, βέβαια, δεν είναι πάντα επιτυχημένες, αφού υπάρχουν πιθανότητες ο παίκτης να καταλήξει σε μια αποστολή με το λάθος αεροσκάφος. Αυτό το πρόβλημα δεν είναι φυσικά μεγάλο αλλά όταν συμβαίνει επαναφέρει τον τίτλο σε ένα γραμμικό μονοπάτι, το οποίο προσγειώνει απότομα. Τα διαθέσιμα αεροσκάφη είναι πολλά (και ολοκληρώνοντάς αποστολές σε single player και multiplayer ο παίκτης κερδίζει credits για να ξεκλειδώσει νέα), αλλά είναι αναγκασμένα να μην έχουν μεγάλες διαφορές καθώς ανήκουν σε μόλις τρεις κατηγορίες (air to air, air to ground, multi role). Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά από αρκετές ώρες ο σχεδιασμός των αποστολών συγκλίνει με τα διαθέσιμα classes και τα πάντα αρχίζουν να επαναλαμβάνονται, ακριβώς τη στιγμή που το σενάριο χτυπάει κόκκινο.



Εκείνες τις στιγμές η Project Aces αφήνει την Unreal Engine 4 να αναλάβει τα ηνία και να μαγέψει τον παίκτη (ακόμα και αν τα ενίοτε κακά checkpoints έχουν τεντώσει τα νεύρα του), κάτι που το καταφέρνει σε μεγάλο βαθμό. Ο τεχνικός τομέας (που συχνά αγγίζει το φωτορεαλισμό) ανεβάζει την αδρεναλίνη και μεθάει τις αισθήσεις. Το PS4 Pro προσφέρει μάλιστα ομαλά 60fps (αν και όχι HDR), ενώ οι μόλις τρεις αποστολές σε VR αξίζουν σχεδόν από μόνες τους την αγορά. Το περιορισμένο multiplayer είναι συμπαγές και διασκεδαστικό (αν και περιλαμβάνει μόνο δύο modes προς το παρόν, battle royale και team deathmatch), αλλά πλήττεται συχνά πυκνά από κακή ισορροπία και πέφτει θύμα των μηχανισμών του, καθώς η ευκολία με την οποία οι παίκτες μπορούν να αποφύγουν τα εχθρικά πυρά ανεβάζει αναίτια το χρόνο των sessions.



Δεν είναι εύκολο να βρεθούν πραγματικά αρνητικά στο Ace Combat: Enemy Unknown, εκτός και αν θελήσει κάποιος να αναρωτηθεί σε βάθος τους λόγους για τους οποίους δεν ασχολήθηκε περισσότερο με την επέκταση των αποστολών και λιγότερο με την ουσία ενός σεναρίου που, ακόμα και αν έλειπε, το gameplay δεν θα έχανε κάτι από την ποιότητά του. Από την άλλη είναι καλό -όταν χρειάζεται- να μένουμε στην επιφάνεια και να εκτιμάμε τις αισθήσεις για αυτό που είναι, αφού εξίσου με τη νόηση μπορούν να έχουν -κάτω από τα κατάλληλα χέρια- το ίδιο υπερβατικό αποτέλεσμα. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Eντυπωσιακή δράση
  • Τεχνικός τομέας
  • Σενάριο
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Επαναλαμβανόμενος σχεδιασμός αποστολών
  • Μικρές διαφορές στα αεροσκάφη
  • Σενάριο
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vorlon68
    • Το review το διάβασα. Δεν γίνετε κάτι να είναι και θετικό και αρνητικό. Εφόσον είναι και τα 2 τότε είναι ουδέτερο οπότε δεν μπαίνει σε καμία κατηγορία.

      • Talk Show Host
      • Φυσικά και μπορεί να είναι. Θετικό γιατί όντως καταφέρνει να πει κατι ενδιαφέρον στο story, αρνητικό γιατί ευθύνεται εν μέρει για τις επαναλήψεις στις αποστολές, μιας και τα resources που ξοδεύτηκαν εκεί ίσως να ήταν πιο χρήσιμο να ξοδευτούν σε αυτές. Προσπάθησε λίγο πιο ανοιχτή προσέγγιση στο σκεπτικό σου, δεν κάνουμε μαθηματικά εδώ. :)

*
Loading...