Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι επιδόσεις του Black Myth: Wukong σε PC, Steam Deck και ASUS Rog Ally

*
Ένα από τα πλέον αναμενόμενα παιχνίδια του 2024 είναι το Black Myth: Wukong, το οποίο κυκλοφορεί στο PS5 και σε υπολογιστές στις 20 Αυγούστου. Λίγο πριν όμως γίνει διαθέσιμο,  η ομάδα ανάπτυξης κυκλοφόρησε ένα PC benchmark στο Steam, μεγέθους περίπου 6,5GB. Το κατεβάσαμε και το τρέξαμε στο PC μας για να δούμε πως αποδίδει και τι μπορούν να περιμένουν οι PC Gamers. Να σημειώσουμε ότι το benchmark δε δείχνει gameplay, αλλά χρησιμοποιεί μια κάμερα που κινείται στο χώρο, ακολουθώντας συγκεκριμένη διαδρομή, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο.



Χωρίς μάχες και εφέ, είναι πολύ πιθανό τα αποτελέσματα που βγάζει να μην είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικά, καθώς στο τελικό παιχνίδι θα παίζει ρόλο και η CPU αλλά και τα διάφορα εφέ που θα εμφανίζονται στην οθόνη κατά τη διάρκεια των μαχών. Όπως και να έχεις, εμείς το τρέξαμε σε δυο συστήματα, ένα dekstop PC, το Steam Deck και το ROG Ally. Ξεκινώντας από το Steam Deck, φαίνεται πως δύσκολα κάποιος θα το ευχαριστηθεί. Αν και το benchmark τρέχει, το παιχνίδι ρυθμίζεται αυτόματα με όλες τις ρυθμίσεις στο Low και το FSR στο 90% της native ανάλυσης (720p). Βάζοντας το FSR στο 50%, δηλαδή με αρχική ανάλυση 640x360 (!), πήραμε 49fps, όμως η εικόνα ακόμα και στις 7'' του Steam Deck δεν είναι η καλύτερη δυνατή.



Στο Rog Ally, τα πράγματα είναι καλύτερα, τουλάχιστον με το Turbo προφίλ με την APU στα 25 Watt. Το παιχνίδι ρυθμίστηκε αυτόματα με όλα στο Low, ανάλυση 1080p και FSR στο 66% (περίπου 720p αρχική και μετά upscale σε 1080p), με το frame rate να είνα της τάξης των 36fps. Με ανάλυση 720p και το FSR στο 66%, πήραμε 56fps ενώ σε native 720p (χωρίς FSR) πήραμε 39fps.



Από την άλλη, στο dekstop PC μας, τα αποτελέσματα ήταν σαφώς καλύτερα, αλλά και πάλι αν κάποιος θέλει να παίξει το παιχνίδι σε native 4K με ενεργό το Path Raytracing που υποστηρίζει το παιχνίδι... δε μπορεί με το σημερινό hardware. Το PC μας χρησιμοποιεί μια RTX4090 της MSI και επεξεργαστή Ryzen 3900X με 32Gb μνήμης. Πάμε να δούμε τα αποτελέσματα.

4K native / RT Very High

Ξεκινώντας από τη ρυθμιση "max settings", με native 4K ανάλυση (DLSS στο 100% όπως είναι η σχετική ρύθμιση), όλα τα εφέ στη ρύθμιηση Cinematic (η μέγιστη) και το Full Ray Tracing στο Very High, το αποτέλεσμα που πήραμε είναι.. απογοητευτικό, μόλις 22fps. Η εικόνα είναι πανέμορφη, αλλά παραείναι.. cinematic για gaming εμπειρία. Καθόλη τη διάρκεια του test, η GPU ήταν στο 100% με πάνω από 410Watt κατανάλωσης, όμως είναι φανερό ότι η RTX4090 δεν είναι αρκετή με τέτοια ρύθμιση.



4K με DLSS Performance / RT Very High

Με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις, αλλά βάζοντας το DLSS στο Performance (rendering σε 1080p), πήγαμε αμέσως σε ένα full playable αποτέλεσμα, καθώς τα 59 fps με ελάχιστα 44fps (συνήθως κάποιο stutter, παρόλο που το game κάνει pre-compile την ώρα που το εκκινούμε πρώτη φορά). Σε αυτή τη ρύθμιση και με μια VRR οθόνη, θεωρούμε πως οι κάτοχοι RTX4090 θα το ευχαριστηθούν.



4K native / NoRT

Επόμενη δοκιμή χωρίς Ray Tracing, με το παιχνίδι να απαιτεί επανεκκίνησή του με το που κανείς απενεργοποιεί (ή ενεργοποιεί το Raytracing). Θεωρητικά εδώ θα έχουμε τις καλύτερες επιδόσεις, κάτι που επιβεβαιώνεται και στη πράξη. Το παιχνίδι δείχνει διαφορετικό χωρίς το RT, αλλά ακόμα και έτσι εξακολουθεί να είναι πανέμορφο. Παρόλα αυτά, αν και έχουμε σχεδόν το διπλάσιο frame rate σε σχέση με τις αντίστοιχες ρυθμίσεις αλλά με RT On, τα 45fps που μας έδωσε δεν είναι και το καλύτερο αποτέλεσμα, καθώς στο κανονικό gameplay μάλλον το frame rate θα είναι χαμηλότερο και καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα action παιχνίδι, η εμπειρία κατά πάσα πιθανότητα δε θα είναι η καλύτερη δυνατή.



4K με DLSS Performance / ΝοRT

Η συγκεκριμένη τετράδα από benchmark ολοκληρώνεται με τις παραπάνω ρυθμίσεις αλλά βάζοντας το DLSS στο Performance, χωρίς RT και με γραφικά στο Cinematic δηλαδή. Εδώ παίρνουμε και το υψηλότερο frame rate, το οποίο μετρήθηκε στα 78 fps. Δεν είναι βέβαια κάποιο αποτέλεσμα που βγάζει μάτια, αλλά όσοι θέλουν καλά γραφικά και υψηλό frame rate, μάλλον θα καταλήξουν εδώ.



4K με DLSS Performance / Low / NoRT

Για το τέλος αφήσαμε τη μέτρηση που κάναμε με τις "χειρότερες" ρυθμίσεις γραφικών. Αν και το παιχνίδι εξακολουθεί -με όλα στο Low- να είναι όμορφο, αρκετά προβλημάτια κάνουν τη εμφάνισή τους. Τα textures είναι χαμηλής ανάλυσης και βγάζουν μάτι όταν η κάμερα φέρνει διάφορα αντικείμενα κοντά, υπάρχει έντονο pop-in, ενώ και η απόσταση όσον αφορά στο LOD είναι πολύ μικρή. Με αυτές τις ρυθμίσεις, η GPU καταναλώνει περίπου 220 Watt, με το frame rate να είναι της τάξης των 132 fps (μέγιστο 189, ελάχιστο 75), όχι πάρα πολλά, κάτι που δείχνει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικά απαιτητικό παιχνίδι.

Όπως και να έχει, το Black Myth: Wukong είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό από αυτά που μπορεί να δεί κανείς μέσα από το benchmark. Για το πως όμως "παίζει" και θα σταθεί στο ύψος του hype που έχει δημιουργηθεί γύρω του, θα το δούμε όταν θα κυκλοφορήσει. Σίγουρα περιμένουμε να δούμε και πως θα παίζει στο PS5. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*