Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

God of War Ragnarok Hands On Preview

*
Εδώ και λίγες μέρες, έχουμε στα χέρια μας έναν από τους πιο αναμενόμενους τίτλους του 2022. Ύστερα από χρόνια αναμονής, το God of War Ragnarok είναι έτοιμο και φέρνει το επικό φινάλε της ιστορίας του Kratos στη σκανδιναβική μυθολογία. Λόγω embargo, δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε ακόμα όλα όσα έχουμε δει από το επόμενο κεφάλαιο της σπουδαίας αυτής σειράς, όμως μπορούμε να μοιραστούμε μαζί σας κάποιες πρώτες εντυπώσεις. Το κανονικό και πλήρες review μας θα δημοσιευτεί στις 3 Νοεμβρίου, στις 18:00 (ώρα Ελλάδας). Θυμίζουμε ότι το λανσάρισμα του τίτλου είναι προγραμματισμένο για τις 9 Νοεμβρίου 2022, για PlayStation 5 και PlayStation 4.

Διαβάστε τα πάντα για το God of War Ragnarok




Το God of War Ragnarök κάνει ένα χρονικό άλμα προς τα μπρος κατά τρία χρόνια. Ο Kratos και ο γιος του, Atreus, εξακολουθούν να επεξεργάζονται την παράλληλη ταυτότητα του δεύτερου ως ο Θεός Loki, καθώς ξεκινούν ένα επικό ταξίδι για να αποτρέψουν το Ragnarok. Σύμφωνα με τη σκανδιναβική μυθολογία, το Ragnarok είναι μια σειρά από γεγονότα που περιλαμβάνουν μια θρυλική μάχη, κατά την οποία σημειώθηκαν οι θάνατοι πολλών θεών, με συνέπεια αμέτρητες φυσικές καταστροφές. Αμέσως μόλις ξεκινήσαμε το παιχνίδι, όλα τα συναισθήματα που μας δημιουργήθηκαν με το God of War του 2018, επέστρεψαν μονομιάς. Το σκηνικό, γνώριμο, αν και πολύ πιο όμορφο, πιο ζωντανό και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Μιλάμε πλέον για νέα, υψηλότερα, standards μια και η καινούργια γενιά κονσόλων διεύρυνε τους ορίζοντες των developers προς πάσα κατεύθυνση. Στην προκειμένη, έχουμε να κάνουμε με ένα από τα ομορφότερα games που έχουμε δει ποτέ. Το character design μοιάζει αψεγάδιαστο, πετυχαίνοντας άκρως ρεαλιστικές εκφράσεις προσώπων που αντικατοπτρίζουν άψογα την ψυχολογική κατάσταση των χαρακτήρων.



Ο Kratos, αέναα λακωνικός και, ταυτόχρονα, σαδιστικά βίαιος, εδώ παρουσιάζεται πιο εύθραυστος από ποτέ. Κι αυτό γιατί, η σχέση πατέρα και γιου που υφίσταται μεταξύ του ίδιου και του έφηβου (πια) Atreus, δοκιμάζεται περισσότερο απ’ όσο είδαμε στον προκάτοχο του Ragnarök, μια και τώρα ο Atreus αποκτά σιγά – σιγά το θάρρος να διεκδικεί τη δυνατότητα να παίρνει πρωτοβουλίες και μάλιστα να τις επιβάλει στον πατέρα του. Άλλωστε, περιμένει χρόνια για απαντήσεις σε ερωτήματα ζωτικής σημασίας. Πλέον κουράστηκε και θέλει οπωσδήποτε να κάνει κάτι γι’ αυτό.



Ο Kratos μόνο σίγουρος δεν είναι για όλα αυτά, όμως είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει τους ρυθμούς του μικρού, τουλάχιστον ως ένα σημείο, ώστε να μην τον διώξει μακριά του. Αδιάκοπος σύμβουλός του είναι ο Mimir, o Νορβηγός θεός της Σοφίας – ή αλλιώς, το κεφάλι που κρέμεται από τη μέση του Kratos. Οι διάλογοι είναι καλογραμμένοι, με τις συζητήσεις της τριάδας των πρωταγωνιστών να κρατούν το τιμόνι της αφήγησης, διαθέτοντας χιούμορ, αλλά και άφθονα δραματικά ξεσπάσματα. Η εξέλιξη της σχέσης Kratos και Atreus είναι αυτό που, πιθανότατα, θα μας απασχολήσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο μέχρι το τέλος του παιχνιδιού. Σχετικά με το gameplay, το Ragnarok ξεκινά υπενθυμίζοντάς μας γνώριμους και αγαπημένους μηχανισμούς. Ο Kratos μάχεται με το Leviathan Axe και τα Blades of Chaos, ενώ ο Atreus χρησιμοποιεί το Talon Bow. Τα όπλα τους μπορούν να αναβαθμιστούν και να παραμετροποιηθούν κάθε φορά που πετυχαίνουμε μπροστά μας τον πάγκο του Sindri και του Brok, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά. Το Leviathan Axe έχει την ειδική ικανότητα του πάγου και τα Blades of Chaos της φωτιάς, δίνοντάς μας λύση για κάθε ενδεχόμενο και τύπο εχθρών. Το Talon Bow μπορεί να εξοπλιστεί με διαφόρων ειδών βέλη, που, εκτός από τη ζημιά που κάνουν στους αντιπάλους μας, ξεκλειδώνουν διάφορα κομμάτια του χάρτη. Τα skill trees του Kratos και του Atreus έχουν άμεση σύνδεση με τα combos κάθε όπλου, ενισχύοντας σημαντικά το οπλοστάσιό μας με κάθε αναβάθμιση.



Οι μάχες εξελίσσονται με καταιγιστικούς ρυθμούς. Οι ταχύτατες και πανίσχυρες κινήσεις του Kratos, σε συνδυασμό με την κίνηση της κάμερας που τον ακολουθεί και το haptic feedback του χειριστηρίου DualSense μας κάνουν να νιώθουμε τη δράση και τον χαμό που σπέρνουμε ελέγχοντάς τον. Τα boss fights είναι σκέτη απόλαυση, ειδικά όταν έχουμε συνηθίσει πλήρως την εναλλαγή μεταξύ αμυντικής και επιθετικής στάσης. Ο Atreus μας βοηθάει σημαδεύοντας τους αντιπάλους με το τόξο του, ενίοτε προσεγγίζοντάς τους για επιθέσεις melee, ή για να τους ακινητοποιήσει ώστε να τους αποτελειώσουμε εμείς. Τα άφθονα skills και combos που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε προχωρώντας, προσθέτουν μεγαλύτερη ευλυγισία στα χέρια μας και κάνουν κάθε επόμενη μάχη όλο και πιο εντυπωσιακή.



Σε γενικές γραμμές, έχουμε να κάνουμε με κομματάκι δυσκολότερο τίτλο σε σχέση με τον προηγούμενο, όμως τώρα τα πάντα λειτουργούν αρτιότερα: τα animations των αντιπάλων μας προειδοποιούν για κάθε τους κίνηση, ενώ η δυνατότητα ακύρωσης δικής μας επίθεσης με dodge αποφυγής εχθρικού χτυπήματος κάνει τα πράγματα ευνοϊκότερα, εφόσον είμαστε καλά προετοιμασμένοι. Επίσης, ο τίτλος τρέχει χωρίς κανένα πρόβλημα στα 60fps, χωρίς πτώσεις κατά τη διάρκεια αντιπαραθέσεων με μεγάλα groups εχθρών. Όσο για τους χρόνους φόρτωσης, το respawn ύστερα από ήττα μας πραγματοποιείται μέσα σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα. Ειδικά όμως σε περιπτώσεις fast travel, δεν υπάρχει πραγματικά καμία αναμονή.



Όπως περιμέναμε, το God of War Ragnarök ήρθε διατεθειμένο να μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό από την πρώτη στιγμή του. Το αίσθημα του γνώριμου συνυπάρχει με αυτό της ανακάλυψης, της εξερεύνησης και της έκπληξης, με πρωταγωνιστές τρεις δυνατούς χαρακτήρες που, σεναριακά και σκηνοθετικά, μπορούν να σηκώσουν ένα παιχνίδι τέτοιου βεληνεκούς από μόνοι τους. Αν και, στην προκειμένη, κάθε μα κάθε χαρακτήρας που εμφανίζεται, έχει τη δική του τεράστια σημασία στην εξέλιξη των πραγμάτων.



Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας για τις 3 Νοεμβρίου, όταν και θα αναλύσουμε διεξοδικά κάθε πτυχή του νέου πονήματος της Santa Monica Studio.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*