Οι διαφορές είναι αισθητές και έχουν ήδη προκαλέσει αντιδράσεις, με κυριότερη εκείνη της μείωσης των Age σε τρεις: Antiquity, Exploration και Modern. Αυτό από μόνο του αν και ξενίζει, δεν είναι ωστόσο κάτι ακατανόητο. Λιγότερα Ages σημαίνει λιγότερες μεταβάσεις και πιο ομαλή ροή στο gameplay. Το πρόβλημα είναι ότι μία άλλη απόφαση σχεδιασμού της Firaxis φαίνεται να σαμποτάρει αυτό το σκεπτικό: το Civilization δανείζεται από το «αντίπαλο» Humankind την ιδέα της αλλαγής πολιτισμού μαζί με την αλλαγή Εποχής, μόνο που κάνει αυτή τη διαδικασία υποχρεωτική και όχι μια επιλογή, όπως στο Humankind. Το αποτέλεσμα είναι ότι εκτός από την μετάβαση σε νέα αποκλειστικά civics, o ηγέτης που έχουμε επιλέξει παύει να συσχετίζεται με τον πολιτισμό στον οποίο ανήκει. Αυτό η Firaxis το αντιμετωπίζει δίνοντάς μας την επιλογή να επιλέξουμε όποιον ηγέτη θέλουμε για όποιον πολιτισμό προτιμάμε εξαρχής, πράγμα αναπόφευκτο όταν, για παράδειγμα θέλουμε να παίξουμε τον Φραγκλίνο από την Αρχαιότητα, αλλά… δεν υπάρχει Αμερική.
Μια άλλη συνέπεια της μετάβασης από Εποχή σε Εποχή είναι η αυτόματη αναβάθμιση των μονάδων. Κάποιων μονάδων, δηλαδή, καθώς άλλες απλά εξαφανίζονται. Για παράδειγμα το πεζικό συνήθως αναβαθμίζεται με ασφάλεια στην πιο σύγχρονη μορφή, αλλά τα πλοία όχι. Μια σημαντικότερη και ευπρόσδεκτη αλλαγή είναι η καθιέρωση των army/naval commanders, οι οποίοι λειτουργούν όπως οι Great General/Great Admiral του Civ 6, αλλά επιπλέον έχουν την εξαιρετικά χρήσιμη ικανότητα να «μαζεύουν» τις αντίστοιχες μονάδες πάνω τους και να κινούνται σαν μία, γλυτώνοντας τον παίκτη από αρκετά κλικ. Σημαντική, σχεδόν κοσμοϊστορική για τα δεδομένα της σειράς είναι και η συνένωση των βαρβάρων με τις πόλεις-κράτη. Έτσι, όταν συναντάμε μια φυλή βαρβάρων δεν είναι η μόνη μας επιλογή να τους πολεμήσουμε, αλλά μπορούμε να διαπραγματευτούμε μαζί τους. Με τον καιρό μια τέτοια φυλή θα εξελιχθεί σε πόλη-κράτος και μπορεί να μας δώσει έτσι μακροπρόθεσμα οφέλη.
Αναμενόμενες είναι οι αναβαθμίσεις στα γραφικά και η ανανέωση του ύφους του καλλιτεχνικού σχεδιασμού αν και ορισμένοι γκρινιάζουν ακόμα και για αυτό, λες και υπήρξε στο παρελθόν Civilization το οποίο να ήταν ίδιο αισθητικά με τον προκάτοχό του. Πέρα από την όποια κριτική, καλοπροαίρετη ή μη μένουν πλέον λίγες μέρες μέχρι ο τίτλος να κυκλοφορήσει και να διαπιστώσουμε αν στο εντωμεταξύ η Firaxis ξανασκέφτηκε κάποιες από τις αποφάσεις του σχεδιασμού στην εκδοχή του τίτλου που θα δουν για πρώτη φορά οι παίκτες. Οι αλλαγές δεν μπορεί να είναι μεγάλες, προφανώς, αλλά για παράδειγμα ίσως οι developers θα έπρεπε να ξανασκεφτούν την υποχρεωτική αλλαγή πολιτισμού ανά Εποχή. Όπως και να έχει, σύμφωνα με τα ως τώρα γνωστά, το Civilization VII θα είναι πιο φιλικό προς τα mods και, στην περίπτωση αυτή, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξει πληθώρα από αυτά από τους gamers που δεν συμφωνούν με κάποιες από τις ιδέες της Firaxis.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity