Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Call of Duty: Modern Warfare II beta Hands On Preview

*
Τι εντυπώσεις μας άφησε το Call of Duty: Modern Warfare II beta; Ο Κωνσταντίνος Καλκάνης καταγράφει…

Ήρθε το φθινόπωρο, και σιγά το Call of Duty ετοιμάζεται να κάνει την καθιερωμένη του «επίθεση», σχεδόν σε όλα τα δημοφιλή formats. Το Enternity είχε τη δυνατότητα να πάρει μέρος στην πρώτη beta για το Modern Warfare 2, και να πάρει μια πρώτη γεύση από τι μας επιφυλάσσει η Infinity Ward αυτή τη φορά, έχοντας στο πλευρό της τον «αέρα» που της χάρισε το πρώτο MW (2019), και για πολλούς το καλύτερο Call of Duty των τελευταίων ετών – και όχι άδικα. Ας δούμε όμως λίγο καλύτερα τι μπορούμε να περιμένουμε.


Η IW ήταν ιδιαίτερα «γενναιόδωρη» και φρόντισε να προσφέρει μια πρώτη ματιά σε πληθώρα από modes και χάρτες, με τα κλασσικά TDM, Domination και Search and Destroy να είναι φυσικά και πιο δημοφιλή. Modes που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα υπάρχουν, και στη beta φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα, αλλά η όποια συζήτηση είναι μάλλον περιττή μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου στην αγορά, όπου και θα φανεί αν θα έχουν την «κίνηση» που χρειάζεται για να μπορέσουν να διεκδικήσουν άξια κάποια θέση στο rotation. Σε γενικότερες γραμμές, η πρώτη εντύπωση που δίνει το MW2 είναι παραδόξως…διαφορετική από αυτό που θα περίμενε κανείς. Σίγουρα, στον οπτικό τομέα φαίνεται πως η ομάδα ανάπτυξης άκουσε τις φωνές του κοινού και η διαφορά στην αισθητική είναι προφανής, σε ορισμένες στιγμές μάλιστα, δίνοντας στον γράφοντα την εντύπωση για δευτερόλεπτα ότι βρίσκεται σε παραγωγή της Treyarch – ξεκάθαρα έχοντας σαν κριτήριο τον οπτικό τομέα.

Ο οπλισμός που οι παίκτες είχαν στη διάθεσή τους ήταν περιορισμένος, ενώ αυτό που έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση, ήταν το πως έχει αλλάξει το progression για το ξεκλείδωμα των διαφορετικών τύπων και επιμέρους όπλων. Πιο συγκεκριμένα, τα όπλα χωρίζονται σε «βάσεις», οι οποίες λειτουργούν σαν κορμός, και από εκεί και μετά, με το progression που γίνεται στο εκάστοτε όπλο, «ανοίγουν» τα διαθέσιμα όπλα που μοιράζονται τον ίδιο κορμό. Για παράδειγμα από το progression ένα Assault Rifle ξεκλειδώνονται τα attachments και mods που το μετατρέπουν σε ένα SMG, με την ίδια «βάση». Τολμηρή κίνηση, ίσως όχι τόσο τολμηρή όσο αυτή του Ghosts, αλλά προσθέτει ένα κάποιο ενδιαφέρον, επιτρέποντας ίσως και περισσότερη ευελιξία στους παίκτες, να μπορέσουν να ξεκλειδώσουν το όπλο που επιθυμούν πιο γρήγορα, χωρίς αυτό να είναι κλειδωμένο πίσω από κάποιο επίπεδο xp του χαρακτήρα συνολικά. Κατά τα άλλα, ο χειρισμός και ο ήχος στα περισσότερα όπλα ήταν αρκετά ικανοποιητικός, αν και θα πρέπει να σημειωθεί πως είναι φανερό πως η ομάδα ανάπτυξης θα προχωρήσει σε αρκετές παραμετροποιήσεις, αφού είναι ξεκάθαρο πως τα όπλα χρειάζονται ένα κάποιο…ρετούς. Να σημειωθεί εδώ πως το TTK χαρακτηρίζεται ως «μικρό», σε βαθμό που ορισμένες φορές ξαφνιάζει, αλλά φυσικά συνηθίζεται.

Τώρα, το πιο ενδιαφέρον στο gameplay είναι το σύστημα των perks και το αναδιαμορφωμένο mini-map. Πιο συγκεκριμένα, και ξεκινώντας από τα Perks, το MW2 αποφασίζει να παρεκκλίνει αρκετά από τη συνηθισμένη φόρμουλα, και να ομαδοποιήσει τα perks ανάλογα με το “class/path” που θα διαλέξει ο παίκτης για το loadout του. Έτσι, τα perks ουσιαστικά ξεχωρίζουν σε διακριτές και συγκεκριμένες ομάδες που χρησιμοποιούνται αναγκαστικά με τον ίδιο συνδυασμό, ενώ δύο από αυτά ξεκλειδώνονται κατά τη διάρκεια της μάχης, και δεν είναι διαθέσιμα από την αρχή. Επιπρόσθετα, κάποια άλλα perks έχουν αλλάξει χαρακτηρισμό και πλέον είναι διαθέσιμα σαν field upgrades, με περιορισμένη χρήση σε κάθε αγώνα. Όσον αφορά το mini-map, η διαφορά εδώ σε σχέση με το παρελθόν, είναι ότι πλέον οι εχθροί δεν εμφανίζονται στον χάρτη (σαν κόκκινες βούλες) όταν πυροβολούν ή κάνουν sprint, παρά μόνο όταν υπάρχει φιλικό UAV στον αέρα. Αυτό είναι ακόμα μια τολμηρή επιλογή, με την οποία μάλιστα η Infinity Ward φαίνεται απόλυτα ικανοποιημένη και δε σκοπεύει να την αλλάξει.

Τα δύο παραπάνω στοιχεία δείχνουν μια ξεκάθαρη θέληση της ομάδας να δημιουργήσει ένα Call of Duty που θα είναι πολύ πιο προσβάσιμο στους αρχάριους, προσπαθώντας να μην αποξενώσει πολύ το φανατικό κοινό. Οι συζητήσεις που θα γίνουν επάνω στις αλλαγές του MW2 θα είναι πολλές, και ιδιαίτερα για το mini-map, αλλά από το πρώτο Σαββατοκύριακο μιας beta είναι ακόμα πολύ νωρίς να κρίνουμε, καθώς κανείς δε ξέρει τι μας περιμένει μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου τον επόμενο μήνα. Αυτό που μπορούμε να πούμε, είναι ότι με την κατάσταση ως έχει, είναι ξεκάθαρο ότι η προσοχή στρέφεται στον ήχο, με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται (όπως για παράδειγμα κόσμος που παίζει με ήχο από την τηλεόραση και όχι με headset/5/7,1 surround σύστημα), σε μια προσπάθεια να δώσει στους αρχάριους παίκτες την ευκαιρία να μείνουν ζωντανοί για μεγαλύτερο διάστημα. Από την άλλη βέβαια, με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται η όλη φιλοσοφία πίσω από την κάθε αναμέτρηση, αφού το engagement μέχρι πρότινος ήταν μια τακτική επιλογή που έπρεπε να κάνει κάποιος. Το kill/streak ήταν το ζητούμενο, αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να πάρει το ρίσκο της αποκάλυψης της θέσης του στον χάρτη, και την επιλογή διαδρόμου διαφυγής. Όποιος ήθελε να πάει κόντρα στους κανόνες, έπρεπε να επιλέξει τα απαραίτητα perks, αλλά και σιγαστήρα, που μειώνει δύναμη και ακτίνα πυρός. Υπήρχε δηλαδή η ανταλλαγή του ρίσκου με την ανταμοιβή. Κάτι που πλέον δεν υπάρχει, τουλάχιστον με αυτήν την  μορφή. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα ανταποκριθεί η κοινότητα σε αυτήν την αλλαγή, αλλά και το meta που θα διαμορφωθεί.

Μπορεί να ακούγεται σαν διαφορετικός τίτλος τελείως, αλλά η αλήθεια είναι ότι από το πρώτο δευτερόλεπτο, αυτό το οικείο συναίσθημα του Call of Duty είναι εκεί και δύσκολα μπορεί κανείς να το αρνηθεί. Οι αλλαγές που έχουν γίνει σίγουρα θα διχάσουν το κοινό, αλλά θα πρέπει να δούμε σε ποιο βαθμό, και εν τέλει με ποια μορφή θα είναι στο τελικό προϊόν. Προς το παρόν, μπορούμε να πούμε ότι ο Modern Warfare 2 φαίνεται να έχει αυτό που χρειάζεται για τον φετινό χειμώνα. Όχι πως υπάρχει και έντονος ανταγωνισμός...

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*