Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ammo and Oxygen Early Access Preview

*
Το Ammo and Oxygen το έχουμε στη κατοχή μας αρκετό καιρό. Παρόλα αυτά καθυστερούσαμε τη δημοσίευση αυτού του κειμένου, μήπως και τελικά μετατρεπόταν σε ένα πλήρες review. Όμως η developer Juvty World δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε μια επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, όποτε έφτασε ο καιρός κι εμείς να δημοσιεύσουμε την άποψή μας για την έκδοση 0.80 και κάτι ψιλά που δοκιμάσαμε. Το παιχνίδι πρόκειται για ένα top down, roguelike, twin stick action που διαδραματίζεται, στην ολότητά του, σε έναν εγκαταλελειμμένο διαστημικό σταθμό-αποικία. Ο παίκτης καλείται να εξερευνήσει τον έρημο διαστημικό σταθμό, να εξοπλιστεί καταλλήλως για να επιβιώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και φυσικά να συνδέσει τα logs που βρίσκονται διάσπαρτα στα δωμάτια για να μάθει τι τελικά έγινε στον Voidregula 6.



Αν κάτι ξεχωρίζει από τη πρώτη στιγμή στο Ammo and Oxygen, αυτό δεν είναι άλλο από την ατμόσφαιρά του. Ακόμα και στην προοπτική top down, η χρήση της Unity επιτρέπει στην ομάδα ανάπτυξης να “παίζει” πάρα πολύ εντυπωσιακά με το φωτισμό, ή τον μη φωτισμό αν προτιμάτε, των δωματίων του σταθμού που εξερευνούμε. Επιπροσθέτως κατά την εξερευνηση μας, η μέρα διαδέχεται κανονικά τη νύχτα και συνεπώς ο φυσικός φωτισμός τον τεχνητό, εναλλαγή που προσθέτει ακόμα περισσότερο στην ατμόσφαιρα.



Το πέρασμα του χρόνου, όπως συμβολίζεται με την εναλλαγή μέρας και νύχτας, σε συνδυασμό με τα διαμελισμένα πτώματα αλλά και τα άγρια τέρατα που αντιμετωπίζουμε, ενισχύουν το συναίσθημα της μοναξιάς που νιώθουμε και που σίγουρα έχουν σκοπό να μας κάνουν να νιώσουμε οι developers του παιχνιδιού. Για αυτό κιόλας, εκτός από τα πυρομαχικά και το οξυγόνο, που όπως λέει και ο τίτλος χρειάζονται για να επιβιώσουμε, πάρα πολύ σημαντική βοήθεια αποτελεί και η μπαταρία του φακού μας. Θα θέλαμε το fov του φακού να είναι λίγο πιο “πλατύ” έτσι ώστε να φωτίζουμε λίγο περισσότερο χώρο σε κάθε περίπτωση, όμως εικάζουμε ότι πρόκειται για συνειδητή επιλογή που έχει γίνει για να κάνει τη ζωή των παικτών λίγο ακόμα πιο δύσκολη.



Όπως σε όλους τους τίτλους του είδους, εδώ ο θάνατος του παίκτη είναι αναγκαίος προκειμένου να αναβαθμίσουμε συγκεκριμένα attributes και να προσπαθήσουμε ξανά να εξερευνήσουμε τον σταθμό για όσο περισσότερο διάστημα μπορούμε. Και για να μην το έχετε άγχος, σας επιβεβαιώνουμε πως τουλάχιστον στην έκδοση που δοκιμάσαμε, ο θάνατος έρχεται από πολλές πλευρές και με πολλούς τρόπους. Συχνότερα μπορούν να μας διαμελίζουν τα φρικιαστικά τέρατα που κυκλοφορούν στους χώρους του διαστημικού σταθμού, όμως αυτά είναι μόνο ο προφανής κίνδυνος. Μπορούμε να τα πηγαίνουμε υπέροχα στη μάχη, να έχουμε βρει πολλά πυρομαχικά και να είμαστε ο φόβος και ο τρόμος των εχθρών στο πέρασμά μας, αλλά να μην βρούμε μια μπουκάλα οξυγόνου και τελικά εκείνο το run μας να τελειώσει άδοξα με εμάς να πεθάνουμε μόνοι, σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με πραγματικό εχθρό την έλλειψη οξυγόνου.



Ως παίκτες λοιπόν καλούμαστε να διαχειριστούμε πολλαπλές δυσκολίες για να επιβιώσουμε. Από τα πυρομαχικά των όπλων μας και τον τρόπο που τα ξοδεύουμε, μέχρι τις μπουκάλες του οξυγόνου και πως τις ανανεωνουμε αλλά και τις μπαταρίες του φακού, οι οποίες όταν τελειώσουν θα μας αφήσουν στο απόλυτο σκοτάδι. Δεν είναι όμως πρόκληση που τίθεται μόνο στους παίκτες. Τα δωμάτια του διαστημικού σταθμού θυμίζουν επιτραπέζιο παιχνίδι με καρτέλες, τα οποία στήνονται τυχαία κάθε φορά που επανερχόμαστε στη ζωή και εξερευνούμε το σταθμό εκ νέου. Η ίδια η διαρρύθμιση μέσα στα δωμάτια διαφοροποιείται ελάχιστα, αλλάζει όμως εντελώς η σειρά με την οποία εμφανίζονται στον παίκτη. Εντός των δωματίων αλλάζει εντελώς η τοποθεσία των logs και των αντικειμένων που θα βρούμε κάθε φορά κατά την εξερευνηση μας. Όπλα, πυρομαχικά, μπαταρίες για τον φακό, μπουκάλες οξυγόνου, τα πάντα βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία σε κάθε run κάνοντας κάθε μας επίσκεψη στον σταθμό μια νέα πρόκληση. Με αυτόν τον τρόπο εντοπίζουμε και τα keycards, που είτε μας ξεκλειδώνουν αντικείμενα κρυμμένα εντός των δωματίων, είτε μας ανοίγουν πόρτες για να έχουμε πρόσβαση σε νέες περιοχές.



Είναι λοιπόν και μια πρόκληση για την ομάδα ανάπτυξης, μέσα στη τυχαιότητα της διαρρύθμισης του διαστημικού σταθμού που πραγματικά μας εξιτάρει, να βρεθεί και η ισορροπία μεταξύ των παρεχόμενων αντικειμένων που θα εξασφαλίζουν την επιβίωση του παίκτη. Κάτι που νιώσαμε πως είναι μάλλον πιο δύσκολο από ότι θα θέλαμε, όμως θα εκφράσουμε την ολοκληρωμένη μας άποψη όταν το παιχνίδι βγει από το Early Access και κυκλοφορήσει κανονικά.



Δεν θεωρούμε πως απέχουμε πολύ χρονικά από την ολοκληρωμένη κυκλοφορία του Ammo and Oxygen. Κατά την άποψή μας ο τίτλος χρειάζεται fine tuning και μικρές διορθώσεις, οι οποίες πιθανότατα θα τον καταστήσουν μια τουλάχιστον στιβαρή κυκλοφορία του είδους. Μπορεί να μην μιλάμε για κάτι επαναστατικό, αλλά κάποιες φορές είναι καλό να πηγαίνουμε ένα βήμα τη φορά. Για την ώρα ξεχωρίζουμε το μεράκι που δείχνει να έχει ο σχεδιασμός της ατμόσφαιρας με τη χρήση των σκιασεων και φωτισμών, αλλά και το random generated content που κάνει καθε run διαφορετικό και αρκούντως ενδιαφέρον. Αν και κάποιες φορές νιώθουμε πως είναι λίγο άδικα…δύσκολο.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*