Εμείς δοκιμάσαμε τον τίτλο παίζοντας σε co-op στο booth της The Arcade Crew στη Gamescom 2019 για περίπου μισή ώρα, στην οποία είδαμε αρκετά πράγματα μιας και η ροή του παιχνιδιού είναι γρήγορη και η δράση σχεδόν ασταμάτητη. Παίζουμε με δύο παιδιά, Jenn και Tristan, που ξεμένουν... από οικογένεια και υιοθετούνται από έναν επιστήμονα στο Portsbourgh, στο σπίτι του οποίου ανακαλύπτουν μια πύλη από όπου μπορούν να περάσουν στη Γη μακάβρια τέρατα και να απειλήσουν κάθε μορφή ζωής. Τα δύο ορφανά παιδιά γίνονται γενναίοι πολεμιστές κι εμείς εκμεταλλευόμαστε την παραλίγο μετάλλαξη σε coming-of-age story, τα φορτώνουμε με αντικείμενα (περικεφαλαίες, armour, όπλα κ.λπ.) στα αντίστοιχα slots και ξεκινάμε το campaign του Young Souls. Αυτά τα αποκτούμε από την πόλη στην οποία περιφερόμαστε όσο είναι μέρα, ενώ μόλις νυχτώσει παίρνει μπρος η δράση και υπερασπιζόμαστε την ανθρωπότητα.
Τα παιδιά βλέπουν την πόλη τους να καίγεται και τους δρόμους να γεμίζουν με τέρατα. Ξεκινώντας βλέπουμε στο πάνω μέρος της οθόνης τις μπάρες με τη ζωή του κάθε παίκτη, το stamina και το mana του. Διασχίζοντας την πόλη, το πρώτο level του παιχνιδιού, εκτιμήσαμε τις λεπτομέρειες που απαρτίζουν ένα πολύ όμορφο σύνολο εικόνας και το animation είναι απολαυστικό. Βρισκόμενοι πρόσωπο με πρόσωπο με τα πρώτα τέρατα μπορέσαμε να αμυνθούμε με τις μικρές ασπίδες που κρατούσαν οι χαρακτήρες μας και να εκτελέσουμε light attacks. Το τρέξιμο γύρω τους (και το dodge) βοήθησε ακόμα περισσότερο να αποφύγουμε τις επιθέσεις τους και τα light attacks αποδεικνύονται λιγότερο light όταν γίνονται και από τους δύο χαρακτήρες σε ένα τέρας ταυτόχρονα. Όσο εμείς πολεμάμε και προχωράμε στο level οι δύο χαρακτήρες μιλούν μεταξύ τους -ή και με τους εχθρούς μας- και ο διάλογος που προκύπτει μας δίνει πληροφορίες για την ιστορία.
Η μονοτονία, αν υπάρξει, σπάει με mini-bosses που εμφανίζονται αρκετά συχνά μέσα σε ένα level και απαιτούν πολύ καλύτερη συνεργασία απ’ ότι το υπόλοιπο παιχνίδι (αν δεν υπάρχει δεύτερος παίκτης, παίζει το AI και ο παίκτης κάνει εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων). Η δυσκολία δεν γίνεται ποτέ υπερβολική, αφού με την καλή συνεργασία των χαρακτήρων οι μάχες γίνονται πολύ προσιτές και μένει μόνο το διασκεδαστικό κομμάτι της διαδικασίας. Όλα αυτά μέχρι και το τέλος κάθε level όπου βρίσκουμε το boss, το πιο δύσκολο σημείο (μέχρι το επόμενο). Τα bosses απαιτούν περισσότερο χρόνο, αλλά δεν ζορίζουν πολύ περισσότερο από τους υπόλοιπους εχθρούς. Κάθε φορά φυσικά το loot γίνεται πολυτιμότερο, τα αντικείμενα μας κάνουν ακόμα πιο δυνατούς και έτσι εξισορροπούνται τα πράγματα.
Το Young Souls δείχνει μαγευτικό, έχει απλό gameplay, συμπαθείς χαρακτήρες και πολλές προοπτικές στο customisation. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες και στην προσπάθεια να δείχνει όσο το δυνατόν πιο ζωντανό γίνεται. Οι συνομιλίες των κεντρικών χαρακτήρων, ο κόσμος που τους περιβάλει τη μέρα στην πόλη, η ποικιλία των αντικειμένων, αλλά και των εχθρών δίνουν στον τίτλο βάθος και συντελούν σε ένα πολύ ελκυστικό IP. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το ολοκληρωμένο παιχνίδι, όπου θα φανεί πόσο μπορεί να τραβήξει χωρίς να κουράσει και πόσο επινοητική ήταν η ομάδα ανάπτυξης στο σχεδιασμό όλων των levels που θα περιέχει.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity