Το ύφος του κινείται πιο κοντά σε interactive adventure, φέρνοντας κάπως στο νου το Heavy Rain, όπου οι επιλογές είναι πολλές, διαρκείς και με ποικίλες συνέπειες. Τα περισσότερα πράγματα που κάνει ή δεν κάνει ο παίκτης θα έχουν κάποια επίδραση, άλλοτε καταλυτική και άλλοτε αδιάφορη. Και λέμε adventure επειδή ο τίτλος θα είναι φανερά story-driven, και μάλιστα έντονα. Το λεγόμενο Butterfly Effect ενεργοποιείται όταν παρθεί μια απόφαση που αλλάζει το σενάριο, δημιουργώντας κάθε φορά μια εναλλακτική συνέχεια. Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο πόσο αυτό θα απέχει από το κλασσικό scripting, και ούτε μπορέσαμε να το διαπιστώσουμε στο hands on preview, μα αντιλαμβανόμαστε πως θα ανακατεύει επαρκώς τις πιθανές εξελίξεις αυξάνοντας πολύ το replayability. Μια άλλη μεγάλη ομοιότητα είναι τα QTEs. Είναι πολλά, είναι παντού και είναι ο βασικός μηχανισμός ενός μινιμαλιστικού, κινηματογραφικού gameplay. Η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον είναι απλούστατη και τα QTEs έχουν ενσωματωθεί σωστά.
Δεν συναντήσαμε κάτι εντελώς περιττό ή άσχετο σα μηχανική κίνηση, αν και δεν είδαμε και κάτι ιδιαίτερα αξιόλογο. Η ατμόσφαιρα ήταν όντως κάτι το ιδιαίτερο. Μπαίνοντας στο ρόλο και των δύο χαρακτήρων του preview (ενός ζευγαριού που τσακώνεται) είχαμε τη δυνατότητα να τους υποδυθούμε όπως θέλαμε χωρίς περιορισμούς, ενώ παράλληλα αλλάζει η οπτική της ιστορίας και η πίεση που νιώθει ο παίκτης. Πέρα από τα αναμενόμενα ηθικά διλήμματα και προβλήματα επιβίωσης, μπήκαμε στον πειρασμό να βλάψουμε εσκεμμένα έναν χαρακτήρα που δε συμπαθούσαμε με τις πράξεις μας ακόμα και αν ξέραμε πως αυτό δεν ήταν η πιο λογική επιλογή. Υπάρχει λοιπόν χώρος για κάτι διαφορετικό που ξεφεύγει από την πεπατημένη του horror. Αυτό, σε συνδυασμό με τα γεγονότα που ενεργοποιούν το Butterfly Effect και δεν είναι πάντα φανερά, και με τα QTE που είναι κεντρικός μηχανισμός και όχι fillers, δίνουν ένα καθαρό χαρακτήρα στο παιχνίδι που δε θα αρέσει σε όλους αλλά προσπαθεί να κάνει κάτι ξεχωριστό. Η ατμόσφαιρα, από την άλλη, ήταν πολύ καλά στημένη αν και κινούμενη σε jump - scare μονοπάτια. Το δάσος απέπνεε έντονη απειλή πάντως, βουτηγμένο στο χιόνι και το φεγγαρόφωτο, ενώ νιώσαμε τον οικείο περίγυρό μας να γίνεται ξαφνικά απειλητικός.
Τα ερωτήματα του Until Dawn είναι αρκετά και αφορούν κυρίως το πόσο καινοτόμο είναι πρακτικά και πόσο (και πώς) διαφέρουν τα εναλλακτικά σενάρια. Θα είναι κάτι σε στυλ Walking Dead, Heavy Rain ή κάτι δικό του με πραγματικά πολλές κα απρόσμενες επιλογές; Οι developers τόνισαν ότι μέσα στις 9 ώρες που αναμένεται να κρατά θα υπάρχουν πάρα πολλές στιγμές επιλογών και η εμπειρία του παίκτη θα διαφέρει σημαντικά. Το ελπιδοφόρο είναι πως ο τίτλος προσπαθεί να κάνει κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Στο κάτω κάτω το κλασσικό σενάριο είναι πάντα κλασσικό.
Μακάρι να ειναι τόσο διαφορετικό ανάλογα με τις επιλογές. Το έχουμε ακούσε σε πολλά games, μέχρι σήμερα δεν έχω ενθουσιαστεί με το πόσο το αξιοποιούν αυτό το χαρακτηριστικό
ελπίζω να είναι παιχνιδάρα.το συμπάθησα από το πρώτο βίντεο.
Όντως μου φαίνεται ως ένα ΑΑΑ παιχνίδι στυλ Walking Dead. Ελπίζω οι αποφάσεις να έχουν όντως αντίκτυπο στο σενάριο. Αν είναι σαν το WD που οι χαρακτήρες θα πεθάνουν βρέξει-χιονίσει, θα αγριέψω.
Η sony hellas θεωρω πως πρεπει να βαλει ελληνικους υποτιτλους θα του δωσει επιπλεον value στην ελληνικη αγορα. Το παιχνιδι με ψηνει αρκετα!!!!
Φαίνεται αρκετά καλό και ενδιαφέρον μέχρι στιγμής αλλά ταυτόχρονα με τρομάζει η μεταπίδυση του από move only τίτλο. Λίγες ημέρες ακόμα υπομονή.