Ενάμιση χρόνο μετά το Ghost Recon: Wildlands έρχεται ο επόμενος τίτλος της σειράς, ο οποίος «μπολιάζεται» με στοιχεία από το The Division αλλά και νέα modes. Μπορεί το παιχνίδι να κυκλοφορεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όμως εμείς, όπως και πολλοί άλλοι παίκτες ανά τον κόσμο, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια μικρή δόση πριν το κυρίως γεύμα. Χωρίς απαραίτητα να αλλάζει εντελώς χαρακτήρα, η ιστορία που η Ubisoft θέλει αυτήν τη φορά να μας διηγηθεί μοιάζει εν πρώτοις πιο ενδιαφέρουσα από την αντίστοιχη του Wildlands. Αν και δεν είμαστε από τους χαρακτήρες που θα εντυπωσιαστούν από τα ηχηρά ονόματα του cast, οφείλουμε να παραδεχτούμε πως στις δύο αντίστοιχες αποστολές που δοκιμάσαμε, η αφήγηση του τίτλου φαίνεται πιο δεμένη και στιβαρή. Όταν με το καλό έχουμε στα χέρια μας την πλήρη έκδοση θα μπορούμε να κρίνουμε αν τελικά άξιζε η επένδυση της Ubisoft ή αν απλά η ιστορία θα καταλήξει πάλι μια διεκπαιρεωτική συλλογή αποστολών χωρίς κάτι περαιτέρω.
Αν κάτι είναι ξεκάθαρο από την πρώτη μισή ώρα του Breakpoint, είναι πως σε όλες του τις εκφάνσεις θα αποτελεί έναν τίτλο για co-op με υποστήριξη για δύο έως τέσσερις παίκτες. Και αν αυτό υπήρχε και στο Wildlands, η νέα προσθήκη στη σειρά φέρνει weapons και gear score, το οποίο επηρεάζει άμεσα την αποτελεσματικότητά μας απέναντι στους εχθρούς που συναντάμε. Δεν θεωρούμε πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός ταιριάζει σε ένα ρεαλιστικό tactical shooter, όπως δεν ταίριαζε και στο πρόσφατο Far Cry: New Dawn, όμως μια ματιά στο χάρτη αποκαλύπτει την αλήθεια. Πλέον δεν είναι βιώσιμο το να πάμε παντού, παρά το ότι ακόμα και αμέσως μετά το κάθε load μάς παρέχονται ελικόπτερο, μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο και αυτό διότι οι περιοχές χωρίζονται ανάλογα με το score των παικτών. Σημαντική προσθήκη είναι ότι τα drops οπλισμού και εξοπλισμού πλέον «σηκώνονται» αυτόματα από τους παίκτες και μοιράζονται ισόποσα στην ομάδα. Μένει να δούμε αν η ροή του νέου εξοπλισμού θα είναι τέτοια ώστε να αποφύγουμε αχρείαστο grind, grind που θα ήταν καταστροφικό για το ρυθμό τόσο της ιστορία όσο και της εξέλιξής μας εντός του παιχνιδιού. Μια μικρή γεύση πήραμε και από το skill tree, το οποίο αυτήν τη φορά είναι πολύ πιο απλωμένο. Επιτρέπει στους παίκτες να πάρουν οποιαδήποτε κατεύθυνση επιθυμούν από τις πρώτες κιόλας αποστολές, ενώ προσφέρει skills τύπου healing drone, αλλά και μόνιμα perks όπως η ενισχυμένη αντοχή του χαρακτήρα μας κατά στο τρέξιμο. Εξυπακούεται πως δεν είχαμε τη δυνατότητα ούτε να προχωρήσουμε ιδιαίτερα σε αυτό, ούτε να δοκιμάσουμε περισσότερα από ένα builds, όμως η συνεργασία μας με παίκτες που είχαν επιλέξει διαφορετικές κατευθύνσεις έδειξε ότι, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, μια ομάδα έχει χώρο για όλους.
Κάτι νέο για τη σειρά αποτελεί το σύστημα των τραυματισμών, το οποίο καλεί τον παίκτη να βάζει επιδέσμους στα τραύματά του, οι οποίοι είναι πεπερασμένοι σε αριθμό και συγκεντρώνονται από το χάρτη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Παρατηρήσαμε ότι η όλη διαδικασία του healing είναι λίγο πιο αργή από αυτό που έχουμε συνηθίσει, αλλά θα περιμένουμε την τελική έκδοση για να αποφανθούμε αν τελικά αυτό επηρεάζει το ρυθμό ή όχι. Εν τέλει η Ubisoft Paris έχει κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες και σίγουρα ένα πιο μεγαλεπήβολο πλάνο για την ιστορία του Ghost Recon Breakpoint. Μένει να δούμε αν η εκτέλεση θα είναι εξίσου καλή ή κάπου στη πορεία θα «το χάσει» και θα καταλήξει ακόμα μια προσθήκη στην σειρά Ghost Recon που θα μπορούμε να προσπεράσουμε χωρίς τύψεις. Να σημειώσουμε δε ότι, αν και σε έκδοση beta, η συμπεριφορά των server ήταν σταθερότατη, σε αντίθεση με το ίδιο το gameplay όπου τόσο ο υπογραφών όσο και ο συνέταιρος στο έγκλημα Κωνσταντίνος Καλκάνης πετύχαμε αρκετά bugs και glitches, με χαρακτηριστικότερο όλων ένα συγκεκριμένο που δεν μας άφηνε να... πυροβολήσουμε. Σε shooter(!). Παρόλα αυτά σύντομα θα έχουμε και την τελική έκδοση στα χέρια μας για πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity