Η διαδικασία δεν έχει πλάκα βέβαια, διότι ο εσωτερικός διάκοσμος διαμορφώνεται τυχαία, εκ νέου μετά από κάθε θάνατο. Ο οποίος θάνατος ανοίγει το δρόμο στον επόμενο επιζώντα. Για αυτό είναι και συχνός. Σε κάθε απόπειρα μαζεύουμε stem cells με ειδικό εργαλείο, που χρησιμεύει και ως βασικό όπλο (τα υπόλοιπα είναι λιγοστά και συνήθως με ακόμη πιο λίγα πυρομαχικά). Μόνο που αυτά τα stem cells, που βελτιώνουν το χαρακτήρα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον επόμενο επιζώντα, όχι από εκείνον που τα συγκέντρωσε. Βάλτε και τους τυχαία σχηματιζόμενους χώρους και δεν χρειάζεται και πολλή πειθώ για να καταλάβει κανείς ότι το stealth είναι φίλος. Το μάθαμε με τον άσχημο τρόπο κατά τη διάρκεια της δοκιμής, αλλά έπρεπε. Κάποιοι εχθροί είναι ήρεμοι μέχρι να σας ακούσουν, άλλοι τριγυρίζουν ελπίζοντας να βρουν στόχο ενώ δεν λείπουν και διάφορες παγίδες με πρόθυμους αισθητήρες. Σε περίπτωση συμπλοκής ένα με δυο χτυπήματα αρκούν για να χαθεί άλλο ένα μέλος του πληρώματος, άρα η προσοχή επιβάλλεται. Φαίνεται ότι θα έχετε όντως το νου σας εκεί που πρέπει πάντως. Παρά την ελεύθερη κίνηση στο χώρο και, ενίοτε, λίγο teleporting που χρησιμοποιείται και ως εργαλείο για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων παγίδων, κάποια συνταγή έχει πετύχει η ομάδα ανάπτυξης και η ενόχληση από ναυτία είναι σημαντικά μικρότερη από την αναμενόμενη για το είδος του χειρισμού. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, δεν είναι και γρήγορη η δράση, λόγω της ιδιοσυγκρασίας του παιχνιδιού.
Πάντως, το The Persistence μπορεί να φιλοξενήσει και δεύτερο παίκτη, με τη βοήθεια ειδικής εφαρμογής σε smartphone ή tablet. Αν και λογικό είναι να προτιμηθεί ένα tablet στην προκειμένη. Μπορεί λοιπόν να αλλάζει η εσωτερική διάταξη του διαστημοπλοίου, αυτή αποτυπώνεται όμως στη δεύτερη οθόνη. Και ο χάρτης που εμφανίζεται περιλαμβάνει και τη θέση παγίδων, αντικειμένων και θυρών. Όπως σωστά υποθέτετε ο δεύτερος παίκτης μπορεί να καθοδηγεί τον πρώτο, εκείνον που φορά το headset. Με αυτόν τον τρόπο μαζεύει XP μάλιστα. Εκτός αν ο βασικός παίκτης αποφασίσει να ανεβάσει «ιούς» στο σύστημα για να εμποδίσει λειτουργίες και να κλέψει XP. Γιατί όμως; Ο δεύτερος παίκτης ολοκληρώνει τα δικά του objectives, συχνά βοηθώντας. Καμιά φορά όμως τα objectives περιλαμβάνουν σαμποτάζ του «πρωταγωνιστή». Άρα το παιχνίδι δίνει κίνητρο και για καλή και για κακή συνεργασία.
Δεν έχουμε εικόνα για το τι σημαίνει ακριβώς η δεύτερη για τη ροή του παιχνιδιού, μιας και ο developer που είχαμε για παρέα ήταν αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει το tablet που είχε στα χέρια του μεν, αλλά μόνο για καλό (το δικό μας καλό δηλαδή). Η πρώτη εντύπωση είναι θετική λοιπόν για το περίεργο αυτό μείγμα ειδών, ασφαλώς όμως γεννά περισσότερα ερωτηματικά. Τι έκταση μπορεί να έχει τελικά το σκάφος και τι σημαίνει αυτό για τη διαδρομή, και με δεδομένο πως κάθε νέος επιζών συνεχίζει χοντρικά από εκεί που είχε μείνει ο προηγούμενος αλλά έχει να μάθει εκ νέου τον περίγυρο; Η υποστήριξη ή η κόντρα από το δεύτερο παίκτη χαλάει την ισορροπία της εμπειρίας ή όχι; Και τι σημαίνει για την ίδια εμπειρία η παντελής απουσία δεύτερου παίκτη; Ερωτήματα με καλοκαιρινές απαντήσεις όπως φαίνεται, μιας και ο τίτλος κυκλοφορεί στις 24 Ιουλίου. Εκτός απροόπτου δηλαδή. Μπορεί να πεθάνει κανένα μέλος του πληρώματος και να αλλάξουν σειρά οι μήνες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity