Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Steep Preview

*
Το Steep μας ξάφνιασε στην E3 2016. Όχι μόνο γιατί επιλέχθηκε να κλείσει την παρουσίαση της Ubisoft στη σχετική συνέντευξη Τύπου, αλλά και γιατί, πέραν εκείνου του video, ούτε είχαμε δει ούτε είχαμε ακούσει κάτι σχετικό με τον τίτλο. Με την κυκλοφορία του να είναι προγραμματισμένη στις 6 Δεκεμβρίου, πριν από λίγες ημέρες είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη closed beta του παιχνιδιού. Αν κάτι δημιουργεί θετικές εντυπώσεις από τη πρώτη στιγμή είναι ο τεχνικός τομέας. Όχι μόνο για την απτή ποιότητα και καθαρότητα της απεικόνισης, αλλά και για τη σταθερότητα που τον χαρακτηρίζει. Τουλάχιστον στην έκδοση των υπολογιστών που δοκιμάσαμε, το frame rate ήταν σταθερότατο στα 60fps, γεγονός που προσφέρει, γενικότερα σε αθλητικούς τίτλους, τόσο στην ομαλότητα της κίνησης οπτικά αλλά και στη μεταφορά των εντολών που δίνουμε μέσω του χειριστηρίου. Συναντήσαμε ελάχιστα glitches, συγκεκριμένα σε δύο διαδρομές, τα οποία ουσιαστικά αφορούσαν assets που δεν φορτώθηκαν, κάτι που διορθώθηκε και στις δύο περιπτώσεις με ένα απλό restart. Επιφυλασσόμαστε και για τη δοκιμή της τελικής έκδοσης βέβαια, όμως αν κάτι μένει είναι ότι η Ubisoft σε αυτόν τον τομέα βαδίζει προς τη σωστή κατεύθυνση.



Ο χειρισμός του αθλητή μας είναι αρκετά “βαρύς”, φέρνοντάς μας στο μυαλό περισσότερο τη σειρά Amped της Microsoft και όχι τα SSX της EA Sports. Συνεπώς, τα διάφορα άλματα και ακροβατικά που καλούμαστε να εκτελέσουμε είναι δύσκολα, αλλά όχι ακατόρθωτα, ενώ απαιτούν υπολογισμούς πριν και κατά τη διάρκεια ενός άλματος, αλλά και προπόνηση από πλευράς μας. Στο snowboard χειριζόμαστε την κατεύθυνση του αθλητή μας με τον αριστερό αναλογικό μοχλό, ο δεξιός αναλογικός αναλαμβάνει τον έλεγχο του βάρους του, ενώ η σκανδάλη RT χρησιμοποιείται για τα άλματα. Αν και τα πράγματα είναι αρκετά απλούστερα στα υπόλοιπα τρία σπορ που περιέχει το Steep, αυτό που μένει είναι η αίσθηση της αμεσότητας σε όλες τις περιπτώσεις, κάτι μάλλον θετικό.



Δοκιμάσαμε να κάνουμε σκι, snowboard και πτήσεις σε χαμηλό ύψος, μέσω αλεξίπτωτου πλαγιάς αλλά και wingsuits. Σε κάθε περίπτωση τα objectives είναι παρόμοια, αφού, πλην του snowboard, αφορούν στην πλειονότητά τους να περάσετε από τα checkpoints στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Εμείς ξεχωρίσαμε την πτήση με wingsuit και το snowboard για διαφορετικούς λόγους. Σε περίπτωση που δεν έχετε επαφή, το wingsuit είναι μια στολή που έχει επιφάνειες στα ανοίγματα χεριών και ποδιών και επιτρέπει στο χρήστη να εκτελεί...πτώση με στιλ, ενώ στο παιχνίδι, εκτός του περάσματος μέσα από τα checkpoints, κερδίζετε έξτρα πόντους με το να μείνετε όσο πιο κοντά μπορείτε στο έδαφος. Από την άλλη, το snowboard είναι σαφέστατα το πιο δουλεμένο σπορ στον τίτλο της γαλλικής εταιρείας, αφού υπάρχουν και διαφορετικών τύπων αγώνες, ενώ και η δυνατότητα να εκτελούμε τρικ και άλματα μάς αφήνει μια πιο ολοκληρωμένη αίσθηση. Μένει να δούμε αν θα έχουμε την ίδια άποψη και μετά τη δοκιμή του πλήρους τίτλου. Κάθε διαδρομή, σε οποιοδήποτε από τα τέσσερα είδη και αν ανήκει, έχει leaderboards, που σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός με γνωστούς ή αγνώστους, online, βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Η Ubisoft όμως δεν σταματά εκεί.



Αυτό που ουσιαστικά ξεχωρίζει το Steep από όλες τις προηγούμενες προσπάθειες στον τομέα των extreme winter sports, είναι το ότι, κατά βάση, το βουνό στο οποίο κινείστε και αγωνίζεστε, αποτελεί ένα online hub. Εκεί θα συναντήσετε και άλλους παίκτες στους οποίους μπορείτε να θέσετε τα δικά σας challenges ανάλογα με τις διαδρομές που έχετε ολοκληρώσει, ή να συμμετάσχετε κατόπιν συνεννόησης σε αυτά που προσφέρει έτοιμα το Steep. Δυστυχώς ο αριθμός των παικτών στην closed beta ήταν σχετικά μικρός, οπότε, αν και αντιμετωπίσαμε κάποιους αντιπάλους, θα πρέπει να περιμένουμε την τελική έκδοση για ασφαλή συμπεράσματα. Πάντως αξίζει να πούμε ότι δεν αποσυνδεθήκαμε στιγμή από τους servers της Ubisoft, ενώ η παρουσία άλλων παικτών στον κόσμο μας δεν επηρέαζε την απόδοση του παιχνιδιού με κάποιον τρόπο. Βέβαια όλα αυτά δεν θα έχουν καμία σημασία αν η γαλλική εταιρεία πραγματοποιήσει ένα λανσάρισμα τύπου Rainbow Six: Siege, όπου τα περισσότερα online features κατέρρευσαν λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία.



Το Steep είναι για την ώρα ένα φιλόδοξο project, δουλεμένο σε κάποιους τομείς περισσότερο από κάποιους άλλους, ενώ έχει τα φόντα να ξυπνήσει την αίσθηση του ανταγωνισμού με άλλους παίκτες. Είμαστε περίεργοι να δούμε τη συμπεριφορά του τίτλου σε περιβάλλον δικτύου, με αρκετούς παίκτες online να επιβαρύνουν τους servers, αλλά και το αν οι ατέλειες που το χαρακτηρίζουν θα συνεχίσουν να υφίστανται στην κανονική του κυκλοφορία. Γνωρίζοντας βέβαια το παρελθόν της γαλλικής εταιρείας, φοβόμαστε περισσότερο το πρώτο, παρά το δεύτερο. Και φυσικά να δούμε αν το Steep σε βάθος χρόνου θα κερδίσει το μεγαλύτερο στοίχημα, το οποίο δεν είναι άλλο από την αποδοχή του κοινού. Όπως και να έχει, η 6η Δεκεμβρίου είναι κοντά.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Annecy

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • apollonikos
    • Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι επιτέλους κάτι νέο για next gen κονσόλες. Δεν είναι νέο σαν είδος αλλά νέο σε αυτή τη γενιά. Από τα γραφικά δεν εντυπωσιάστηκα αλλά δεν σημαίνει ότι δεν ήταν αρκετά καλά. ¨Έξυπνη η προσθήκη των wingsuits, εξαιρετική η ιδέα και το ύφος μιας και πρώτη φορά βλέπουμε έναν ανοιχτό χάρτη τον οποίο τον εξερευνάς και ανακαλύπτεις νέα πράγματα να κάνεις. Γενικά έβαλε η Ubisoft τη τεχνογνωσία της και δημιούργησε κάτι πολύ φιλόδοξο. Όπως κάνει τα τελευταία χρόνια άλλωστε, το πρόβλημα είναι ότι κάτι αρκετά λάθη στη συνέχεια και το hype γυρίζει boomerang. Δεν μου άρεσε η σχετικά μικρή γκάμα αθλημάτων καθώς πιστεύω πως για παράδειγμα το αλεξίπτωτο δεν έχει να προσφέρει πολλές συγκινήσεις. Τα replay και η δημιουργία challenges είναι κάτι που ταιριάζει με το ύφος του παιχνιδιού αλλά πιστεύω δύσκολα πως θα πιάσει. Το πρώτο και τελευταίο που σκέφτηκα για αυτό το παιχνίδι είναι η τιμή του. Καθώς αν και πιστεύω πως όλοι διψάμε για νέες ιδέες και παιχνίδια, το χέρι στην τσέπη μπαίνει πιο δύσκολα. Η γνώμη μου είναι πως με 70 ευρώ το παιχνίδι δεν έχει μέλλον με 50 θα το σκεφτούν πολλοί περισσότεροι.
      Κλείνοντας περιμένω επιτέλους και ένα τένις! Οι εταιρείες πάνε στην πεπατημένη και φαίνεται. Μετά από χρόνια άλλωστε δεν είδαμε για κονσόλα παιχνίδι ολυμπιακών αγώνων φέτος το καλοκαίρι. Δε μπορώ να συμπεριλάβω προφανώς το Mario & Sonic.

    • KAMENOSS
    • Απο τα βιντεο που ειδα η αισθηση ελευθεριας που σου δινει το παιχνιδι δεν υπαρχει, η απεικονιση των τοπιων πανεμορφα δοσμενη. Νομιζω οτι δεν υπαρχει ανθρωπος που του αρεσουν αυτα τα σπορ και να τον αφησε το παιχνιδι αδιαφορο...

*