Είναι λίγο παράδοξη αυτή η παράνοια, δεδομένου ότι το gameplay trailer που είδαμε στο Press Briefing της Microsoft έχανε frames, κάτι που δεν είδαμε να ισχύει στο live gameplay demo που είδαμε να τρέχει σε εκείνο το δωμάτιο και για τα μάτια μας μόνο. Όπου Hideki Kamiya και DMC/Bayonetta, σωστά; Μάλλον όχι στην περίπτωση του Scalebound. Ο δημιουργός είπε δημοσίως ότι το Scalebound είναι action RPG, όχι απλά άλλος ένας τίτλος action κατά τη γνωστή του παράδοση και στόχος αυτής της κεκλεισμένης των θυρών παρουσίασης ήταν να δώσει σάρκα και οστά στον αδιευκρίνιστο αρχικά ισχυρισμό. Στο Scalebound πρωταγωνιστεί ο Drew, ένας κανονικός άνθρωπος που καταλήγει στον κόσμο που λέγεται Draconis και εκεί γνωρίζει το δράκο Thuban. Το ένα χέρι του Drew έχει βγάλει λέπια, έχει αλλάξει μορφή κατά τα πρότυπα των δράκων, και αυτό ακριβώς υποδεικνύει τον ειδικό δεσμό μεταξύ του ίδιου και του Thuban. Ο δεσμός αυτός δεν εξηγήθηκε επαρκώς, σίγουρα σχετίζεται όμως με μια ορατή μορφή ενέργειας, το λεγόμενο Pulse, που δεν περνά μόνο από το μεταμορφωμένο χέρι του Drew, αλλά είναι και το στοιχείο εκείνο που κάνει τον Draconis να λειτουργεί όπως πρέπει. Ο παίκτης ελέγχει τον Drew, όχι τον Thuban.
Ο δράκος ελέγχεται κατά βάση από την τεχνητή νοημοσύνη, επιλέγει μόνος του στόχους κατά τη διάρκειας μιας μάχης, αλλά δέχεται γενικές εντολές από τον παίκτη. Στη μάχη ο παίκτης πρέπει να έχει κατά νου την ισορροπία αλλά και τη χρησιμότητα του διδύμου, για πολλούς λόγους. Για παράδειγμα ο Thuban μπορεί να κάνει stun σε κάποιο τεράστιο πλάσμα όπως ένα τερατώδες αλογάκι της Παναγιάς, προκειμένου να δώσει χρόνο στον Drew να εκτελέσει καίριες και ισχυρότερες κινήσεις. Είτε σε ανθρώπινους αντιπάλους είναι τέρατα, ο Drew, εφόσον γεμίσει την κατάλληλη μπάρα πρώτα, μπορεί να ενεργοποιήσει το Dragon Form. Αυτό λειτουργεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο Drew κάνει μεγαλύτερη ζημιά σε οτιδήποτε. Ειδικά στα boss fights όπου πρέπει πρώτα να στοχευθούν αδύνατα σημεία, όπως άκρα (με λογική που εκ πρώτης όψεως θυμίζει περισσότερο Monster Hunger και Toukiden), πριν προκύψει άνοιγμα για τα τελειωτικά χτυπήματα. Η συνεργασία προχωρά ακόμη πιο βαθιά. Υπάρχουν εμπόδια που διαλύονται μόνο με τη συνεισφορά του δράκου, τμήματα στα οποία δεν χωρά αυτός και ο Drew πρέπει να σταθεί μόνος και τελικά να ανοίξει δρόμο για το δράκο. Δεν είδαμε τον Drew να καβαλά τον Thuban αλλά ο Kamiya κάθε άλλο παρά αρνήθηκε το ενδεχόμενο. Όπως δεν αρνήθηκε και πως μέρος του παιχνιδιού θα λαμβάνει χώρα στη Γη, όχι μόνο στον Draconis.
Πηγαίνοντας ακόμη παραπέρα, όταν ένας εχθρός πέφτει στο πεδίο της μάχης, απελευθερώνεται ενέργεια που ο Drew μπορεί να μετατρέψει σε πετράδια. Για να έχει αυτήν την ευκαιρία βέβαια πρέπει να βιαστεί, αλλιώς εξαφανίζονται. Συν τοις άλλοις, η ενέργεια αυτή χάνεται μονομιάς αν το τελειωτικό χτύπημα έρθει από τον Thuban. Οι επιθέσεις του είναι τόσο ισχυρές που υποτίθεται ότι τελικά εξαϋλώνουν τον αντίπαλο. Με λίγα λόγια η συλλογή των gems επηρεάζεται από το ποιος “παίρνει” τελικά το κάθε kill. Ωραία όλα αυτά αλλά σε τι χρησιμεύουν τα gems; Με αυτά ο παίκτης μπορεί να τροποποιήσει την εμφάνιση, τις ιδιότητες του δράκου, να προσθέσει πανοπλία και, στο τέλος, να καταλήξει με μια μορφή του Thuban μοναδική για τον ίδιο, κομμένη και ραμμένη για τις δικές του ανάγκες και προτεραιότητες στο πλαίσιο του παιχνιδιού. Αν κάπου εδώ αναρωτιέστε μήπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για αντικείμενα επί πληρωμή, η απάντηση, ευτυχώς, είναι πως όλα εξασφαλίζονται χωρίς πραγματικό χρήμα και πως δεν θα προσφέρονται καν αντικείμενα έναντι χρημάτων. Κουραστήκατε από τους αλληλένδετους μηχανισμούς και το φαινομενικό βάθος στο gameplay; Ελπίζουμε πως όχι, γιατί…έχουμε κι άλλα. Υπάρχουν skill trees, skill points, πολλαπλά fighting styles που εξαρτώνται από την επιλογή όπλου που κάνει ο παίκτης (άρα η αλλαγή μεταξύ των είναι απλή υπόθεση στην πράξη). Και μιας και φτάσαμε στα όπλα, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι και αυτά χαρακτηρίζονται από τη δική τους αντοχή.
Όσο φθείρονται γίνονται λιγότερο αποτελεσματικά, άρα ο παίκτης πρέπει να έχει κατά νου την κατάστασή τους, τις εναλλακτικές που βρίσκονται στο οπλοστάσιό του, αλλά και να φροντίζει να τα επισκευάζει με πρώτη ευκαιρία. Τι ίδιο ισχύει και για ασπίδες, τόξα (η χρησιμότητα του οποίου καθορίζεται και από το είδος των διαθέσιμων βελών), για οτιδήποτε είναι χρήσιμο στη μάχη. Και ο παίκτης πρέπει να διαλέγει με σύνεση αφού, κατά τις νόρμες άλλων, κυρίως δυτικών RPG, ο Drew μπορεί να μεταφέρει συγκεκριμένο βάρος οπλισμού και αντικειμένων, άρα δεν ισχύει ότι όλοι οι καλοί χωράνε στο inventory. Αφού λοιπόν φανταστείτε τις πιθανές εκδοχές Drew και Thuban που μπορούν να προκύψουν από όλα αυτά, συμπληρώστε πως το Scalebound θα υποστηρίζει co-op για έως και τέσσερις παίκτες. Εδώ βέβαια έχουμε και τα λιγότερα στοιχεία, αφού ο Kamiya αρνήθηκε να εξηγήσει υπό ποιες συνθήκες θα είναι δυνατό κάτι τέτοιο, αν δηλαδή θα είναι εφικτό σε συγκεκριμένες μάχες, συγκεκριμένα modes κ.λπ. Κάτι πρέπει να αφήσει και για τους επόμενους μήνες, αν όχι για την E3 2016. Άλλωστε ο τίτλος αναμένεται στο τελευταίο τρίμηνου του 2016. Άρα θα χρειαστούμε δρακόντεια (;) υπομονή.
Εχω πολλές προσδοκίες για τον συγκεκριμένο τίτλο, και το τρέιλερ με ενθουσίασε περισσότερο.Πολυ δυνατο exclusive της Microsoft.
Η microsoft πλεον κανει την διαφορα! πλεον γινεται σιγα σιγα η ποιο ολοκληρωμενη προταση σε αυτη την γενια!