Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Roller Champions Hands On Preview

*
Δοκιμάσαμε το Roller Champions της Ubisoft και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας!

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, το Roller Champions αποτελεί επερχόμενο δωρεάν τίτλο της Ubisoft, του οποίου την κυκλοφορία αναμένουμε κάποια στιγμή εντός του 2020 για PC, PlayStation 4, Xbox One και Switch. Η Ubisoft έχει δηλώσει πως αναπτύσσονται εκδόσεις και για mobile, iOS και Android, για τις οποίες όμως δεν γνωρίζουμε συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Εμείς κληθήκαμε να δοκιμάσουμε την closed Alpha στην έκδοση για PC, μέσω του Uplay και, μπορούμε να καταθέσουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.




Για αρχή όμως πρέπει να εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι το Roller Champions. Πρόκειται για ένα εικονικό σπορ που συνδυάζει το μπάσκετ, το roller blading και ολίγον τι από handball. Κάθε ομάδα αποτελείται από τρεις παίκτες, οι οποίοι τρέχουν με roller blades σε οβάλ πίστες σε διάφορα μέρη του πλανήτη. Στόχος τους είναι να ολοκληρώσουν ένα γύρο διατηρώντας την μπάλα στην κατοχή της ομάδας τους. Τότε «ξεκλειδώνεται» ο δακτύλιος, εντός του οποίου πρέπει να σουτάρουν την μπάλα για να σκοράρουν. Ανάλογα με το πόσους γύρους έχουν ολοκληρώσει, το κάθε σκοράρισμα μετράει για έναν, τρεις, ή πέντε πόντους, για έναν, δύο ή τρεις γύρους της πίστας αντίστοιχα. Το παιχνίδι λήγει όταν μια ομάδα φτάσει τους πέντε πόντους ή συμπληρωθούν επτά λεπτά, ό,τι έρθει πρώτο. Αν και η δοκιμή μας έγινε στην έκδοση για PC, οφείλουμε να παραδεχθούμε πως η χρήση gamepad είναι καίριας σημασίας, τόσο λόγω της ταχύτητας των ίδιων των αγωνιζόμενων, μα και λόγω των απαιτήσεων του εικονικού σπορ. Είναι πολύ δύσκολο με το default keyboard layout να ολοκληρώσουμε ένα γύρο, έχοντας στο νου μας να αποφύγουμε τους αντιπάλους που έρχονται να μας πάρουν την μπάλα, να εστιάσουμε και να σκοράρουμε ταυτόχρονα. Εκεί είναι που οι σκανδάλες και τα shoulder buttons των χειριστηρίων μάς επιτρέπουν την ταυτόχρονη χρήση του τρεξίματος ενώ οι αναλογικοί μοχλοί μετά από λίγη εκμάθηση μας επιτρέπουν να εστιάζουμε όχι απαραίτητα μπροστά, μα στη δράση, στους αντιπάλους μας ή στο καλάθι αντίστοιχα.



Η αλήθεια είναι πως το εικονικό σπορ της Ubisoft Montreal ξεφεύγει από την πεπατημένη και συνδυάζει ιδανικά το γρήγορο ρυθμό του μπάσκετ και του handball, διατηρώντας φυσικά και σε υψηλό επίπεδο τις ταχύτητες των παικτών λόγω των roller blades. Αυτό που χρειάζεται συνήθεια είναι το tackling για κλέψιμο της μπάλας, το οποίο, ενώ ως μηχανισμός λειτουργεί ως όφειλε, η χρήση των roller blades δεν ευνοεί αυτόν που επιδιώκει να κλέψει την μπάλα. Οι παίκτες θα πρέπει να βασιστούν περισσότερο στη σωστή πρόβλεψη της τροχιάς του αντιπάλου, παρά στο απόλυτα σωστό χρόνισμα του πατήματος του πλήκτρου. Αυτό είναι και το διαφορετικό και συνάμα διασκεδαστικό στο Roller Champions. Συνδυάζει μηχανισμούς που δεν είναι εύκολοι και απαιτούν ξεχωριστή εκμάθηση. Ειδικότερα όταν έρθει η ώρα να τους συνδυάσουμε όλους μαζί για να πετύχουμε το πρώτο μας σκοράρισμα. Παρά το ότι δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, το gameplay είναι δύσκολο μα ισορροπημένο, χωρίς να αποξενώνει τον «καινούριο», ακόμα και αν μιλάμε για έκδοση Alpha. Θα πρέπει να δούμε αν η ομάδα ανάπτυξης θα πειραματιστεί με μηχανισμούς του gameplay ή θα το αφήσει ως έχει στην τελική του έκδοση.



Εκεί που σίγουρα θα υπάρξει πειραματισμός, είναι στο monetization του Roller Champions. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε in-game credits κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και να ξοδέψουμε κάποια από αυτά για να αλλάξουμε την εμφάνιση του αθλητή μας κατά το δοκούν. Ωστόσο δεν μπορούμε να κρίνουμε ακόμα τον εν λόγω μηχανισμό, καθώς το free-to-play του πράγματος μας αναγκάζει να περιμένουμε την κανονική κυκλοφορία, να δούμε αν και κατά πόσο θα υπάρχουν αντικείμενα ή perks που θα επηρεάζουν τις καλές ισορροπίες που πετυχαίνει αυτήν τη στιγμή το gameplay. Σίγουρα περάσαμε καλά κατά τη δοκιμή του Roller Champions. Αποφύγαμε το φιάσκο της χρήσης του συνδυασμού πληκτρολογίου/mouse, κάτι που συστήνει και η ίδια η ομάδα ανάπτυξης κατά το loading, μάθαμε πώς λειτουργεί το καινούργιο, ψηφιακό σπορ και κερδίσαμε αρκετούς fans. Μας άρεσε δε που τεχνικά ήταν ελαφρύ, χωρίς να απαιτεί την ύπαρξη υπολογιστή αξιώσεων, ενώ ακόμα και από άποψη δικτύου ήταν σταθερότατο με μόλις μια αποσύνδεση σε περίπου 7 μέρες δοκιμών. Βέβαια μιλάμε πάντα για closed Alpha κατά την οποία οι παίκτες είναι ελάχιστοι, οπότε θα πρέπει να δούμε την κανονική κυκλοφορία, στην οποία θα γίνει και σωστό stress test. Ειδικότερα αφού μιλάμε για τίτλο free-to-play.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*