Όσοι αγοράσουν τη φυσική έκδοση του παιχνιδιού, θα βρουν δύο εκδόσεις μέσα στο πακέτο, εκείνη του Wii U και εκείνη του Wii. Αφού είχε γίνει τόση δουλειά, κάποιος σκέφτηκε ότι είναι κρίμα να πάει χαμένη. Εμείς δοκιμάσαμε την έκδοση του Wii U, η οποία μπορούμε να πούμε ότι μας δοκίμασε και η ίδια, αφού είναι προφανές ότι αντιστοιχεί με πολύ παράξενη θεώρηση του platforming. Ο πρωταγωνιστής κινείται κανονικά στο έδαφος αλλά, ιδανικά, τα πράγματα δεν πρέπει να κινούνται με τα πόδια ριζωμένα. Ένα άλμα και βρίσκεται στον αέρα. Ένα ακόμη και κάνει εναέριο dash, μένει όμως στο ίδιο σημείο για λίγο και αφήνει τον παίκτη να σημαδέψει κάποιο σημείο ενδιαφέροντος. Όταν κάτι τέτοιο υφίσταται το σύστημα κλειδώνει μόνο του το στόχο, εφόσον ο παίκτης φέρει αρκετά κοντά το στόχαστρο. Με ένα πλήκτρο ακόμη ο Rodea εκτοξεύεται προς εκείνη την κατεύθυνση. Κάποιες φορές είναι απλά ένας διακόπτης, άλλες μια σειρά από collectibles που ακολουθεί αυτόματα, επιταχύνοντας μάλιστα, πριν βρεθεί πάλι στον αέρα. Σκεφτείτε λοιπόν ότι είναι σαν να κάνουμε κάθε τόσο διπλό άλμα, να σημαδεύουμε, να εκτοξευόμαστε κάπου με φόρα και φτου κι από την αρχή. Στα σωστά χέρι ο Rodea δεν θα πατά και πολύ τα πόδια του κάτω, ενώ θα εκτελεί απίθανα αεροπλανικά που κατά διαστήματα θυμίζουν όντως τρελές διαδρομές από τις καλές εποχές του Sonic.
Δεν ξέρουμε ποια θα είναι τα ιδανικά χέρια όμως. Το σύστημα μας φάνηκε λίγο άχαρο στην πρώτη επαφή (σημείωση: τελούσαμε υπό στέρηση καφεΐνης, δηλαδή υπό αντίξοες συνθήκες) και μας πήρες λίγο μέχρι να πιάσουμε τη λογική του. Και πάλι όμως φαίνεται ότι χρειάζεται σοβαρή εξάσκηση για να μπει κανείς “in the zone” όπως συνηθίζεται να λέμε στα platformers. Βέβαια το πιο περίεργο όλων είναι η ίδια η διαδικασία της στόχευσης που γίνεται με τον αναλογικό μοχλό. Υπάρχει λόγος που όλοι προτιμούν light gun αντί για χειριστήριο σε τίτλους τύπου House Of The Dead (αλλιώς…τενοντίτιδα). Είναι αρκετά προφανές επίσης πως η στόχευση είναι πολύ πιο λογική υπόθεση με το Wii Remote, ακριβώς επειδή ακολουθείται η λογική light gun, όχι εκείνη του μοχλού. Ξέρουμε τι αναρωτιέστε. Αφού το Wii remote λειτουργεί σε Wii U, μήπως απλά να αφήσουμε στην άκρη το GamePad; Λογική σκέψη, ατυχής η απάντηση. Δεν υποστηρίζεται κάτι τέτοιο. Αν έχετε τέτοιες αξιώσεις θα χρειαστεί να παίξετε την έκδοση του Wii, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Αρκεί βέβαια να αγοράσετε τη φυσική έκδοση όπως είπαμε παραπάνω. Διότι η ψηφιακή έκδοση δεν συνοδεύεται από την έκδοση του Wii, ενώ, όπως μας εξήγησαν Reef Entertainment και NIS America, η «παλιά» αυτή έκδοση δεν θα διατίθεται ψηφιακά για αγορά. Για να είμαστε ειλικρινείς το πλάνο αυτό δεν βγάζει πολύ νόημα και το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι πως η παραγωγή ταλαιπωρήθηκε πολύ, τα χρήματα στέρευσαν απόλυτα και απλά γίνεται η δουλειά που μπορεί να γίνει για το δημιούργημα του Yuji Naka. Και πάλι βέβαια μας μένει η εντύπωση πως όσοι αφιερώσουν χρόνο και υπομονή θα δουν μερικά πράγματα. Βέβαια, όταν έρθει στα χέρια μας η τελική έκδοση θα φανεί και κατά πόσο αξίζει την προσπάθεια και δικαιούται την υπομονή του οποιουδήποτε. Μια ευκαιρία θα τη δώσουμε πάντως ακριβώς για εκείνες τις σύντομες στιγμές που μας θύμισε τι είναι αυτό που μας λείπει τόσα χρόνια από τόσους και τόσους τίτλους Sonic.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity