Όπως προείπαμε, οι ομοιότητες με τη σειρά Super Smash Bros. δεν είναι λίγες και το σύνολο των κινήσεων εντός μάχης μοιάζει αρκετά γνωστό. Λίγα πλήκτρα για όχι εντυπωσιακά μεγάλο moveset, όμως μεγάλη ελευθερία στο συνδυασμό των κινήσεών σας και μεγάλες ταχύτητες σε κίνηση ή εκτέλεση επιθέσεων. Μπορείτε να “φορτίσετε” μια επίθεση για όσο θελήσετε για ακόμα μεγαλύτερη ζημιά στον αντίπαλο και να προετοιμαστείτε ψυχολογικά μιας και δεν υπάρχουν λαβές. Σε αντίθεση με τον κόσμο της Nintendo εδώ δεν μπορείτε να μπλοκάρετε επίθεση. Μπορείτε όμως να την αποκρούεστε και, αν συγχρονιστείτε αρκετά καλά με την επίθεση του αντιπάλου σας, να τον αφήσετε για λίγο εκτεθειμένο στις δικές σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αποκρούσετε ακόμα και εχθρικές ριπές από απόσταση, ενώ η δυνατότητα για wall jump είναι κάτι που επιτρέπει τη λίγο πιο εύκολη διάσωσή σας από τον γκρεμό στην κάθε άκρη του επιπέδου, πριν πέσετε στο λάκκο με το game over. Άλλωστε οι αρένες που μπορέσαμε να δοκιμάσουμε δεν είχαν περισσότερα σημεία για να εκμεταλλευθούμε ουσιωδώς αυτή τη δυνατότητα. Κάθε ένας από τους 8 διαθέσιμους χαρακτήρες, εκτός από αλλοπρόσαλλη όψη (πρέπει όλοι να απέτυχαν στο casting νέων Digimon) διαθέτει και μια αποκλειστική κίνηση/δυνατότητα: επίθεση που κάνει μικρή ζημιά για μεγάλο χρονικό διάστημα, σύννεφα καπνού για να μην μπορούν να δουν που ακριβώς βρίσκεστε κ.λπ. Και όταν καταφέρετε να μαζευτείτε έως και 4 άτομα στην ίδια αρένα, είτε σε team battle είτε σε free for all, αυτές οι κινήσεις θα κάνουν μεν τη διαφορά σε όσους ξέρουν να τις χρησιμοποιήσουν, δεν θα φέρουν όμως τεράστιο χάος. Η αισθητική του τίτλου δεν δυσκολεύει συχνά τον παίκτη να δει τι συμβαίνει, παρά το γρήγορο ρυθμό του, κρατώντας γενικά την εικόνα καθαρή για τα μάτια σας. Το καλό είναι πως έτσι κι αλλιώς οι χαρακτήρες της συγκεκριμένης έκδοσης διαφοροποιούνται αρκετά μεταξύ τους και σε όψη και σε ουσία, οπότε και αυτό βοηθά στην οπτική σαφήνεια. Και στο ίδιο το gameplay ασφαλώς.
Το preview build που δοκιμάσαμε είχε αρκετές ελλείψεις (κάτι φυσιολογικό), μπορέσαμε όμως να δούμε πως στην πλήρη έκδοση θα υπάρχει story mode, abyss mode (υποθέτουμε το αντίστοιχο survival mode) ενώ ήδη υπάρχει εξαιρετικό tutorial για κάθε τομέα του τίτλου ξεχωριστά, ακόμα και για εκμάθηση επιθέσεων για κάθε χαρακτήρα. Μη νομίζετε πάντως ότι επειδή ακόμα δεν έχει βρει το δρόμο του στο Xbox One ως πλήρης κυκλοφορία πως είναι “νιούφης”. Το Rivals Of Aether φιγουράρει εδώ και παραπάνω από ένα χρόνο σε Steam και, παρόλο που εκεί βρίσκεται ακόμα σε Early Access (η πλήρης κυκλοφορία αναμένεται στις 28 Μαρτίου), έχει αρκετά δυνατή και ενεργή κοινότητα, κάτι που μόνο καλό θα του κάνει βραχυπρόθεσμα.
Για την ώρα πάντως το Rivals Of Aether σίγουρα μοιάζει με το Super Smash Bros. που γλυκοκοιτούν όσοι δεν διαθέτουν κονσόλα της Nintendo. Μιας και μιλάμε για preview build, πολλά πράγματα είναι ακόμα κάπως άκομψα ή μουντά. Περισσότερο όμως αυτά συναντώνται σε μενού και επιλογές, παρά σε πράγματα που επηρεάζουν ουσιωδώς το σύνολο. Δεν είναι όμως μια στυγνή αντιγραφή του Mario και της παρέας του αφού αφαιρεί όσα δεν του αρέσουν και προσθέτει τα δικά του στοιχεία για να γίνει όσο διαφορετικό χρειάζεται. Αρκετοί από εσάς εκεί έξω θα νιώσετε πολύ άνετα μαζί του από την πρώτη κιόλας στιγμή. Η ολοκληρωμένη του κυκλοφορία δείχνει να αργεί αρκετά ακόμα αλλά αν δεν κρατιέστε μπορείτε να δώσετε τα 14,99 ευρώ που απαιτεί το preview για να γίνει δικό σας. Οι πρώτες εντυπώσεις που μας αφήνει είναι σίγουρα θετικές και ελπίζουμε να μην μας το αλλάξει αυτό η ολοκληρωμένη του κυκλοφορία. Όποτε και αν έρθει.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity