Δεν είναι η πρώτη χρονιά που παίρνει απολύτως στα σοβαρά την Gamescom η Bandai Namco. Όχι μόνο φροντίζει να έχει να αποκαλύψει τίτλο κάθε χρονιά κατά τα τελευταία έτη, αλλά κάνει και το κάτι παραπάνω για να πάρουμε γεύση από τίτλους που ήταν γνωστοί από πριν. Το One Piece: Pirate Warriors 4 ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, μιας και ανακοινώθηκε στην έκθεση Anime Expo, αλλά στη Γερμανία προέκυψε το πρώτο playable demo του παιχνιδιού. Πριν περάσουμε όμως στα διαδικαστικά, καλό είναι να γνωριστούμε λίγο καλύτερα με τη συγκεκριμένη παραγωγή.
Από τη στιγμή που μιλάμε για τίτλο Pirate Warriors, ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με παιχνίδι που πατά στη συνταγή των τίτλων Musou. Επόμενο είναι λοιπόν να αναπτύσσεται από την Koei Tecmo, που ταυτίζεται ουσιαστικά με το είδος. Η συγκεκριμένη παραγωγή εστιάζει το λεγόμενο Whole Cake Island arc, μια από τις σχετικά πιο πρόσφατες ιστορίες του manga, αλλά και του anime. Δεν υπάρχει λόγος να αναλυθεί εδώ η συγκεκριμένη ιστορία, οπότε θα αρκεστούμε στο ότι οι αγαπητοί χαρακτήρες της σειράς προσπαθούν να γλιτώσουν τον Sanji από συνοικέσιο με την Charlotte Pudding, κόρη της Big Mom. Και η Big Mom είναι το boss που συναντήσαμε στην έκδοση της δοκιμής. Το ένα διαθέσιμο επίπεδο, εκτός από αδιανόητο πολύχρωμο, γεμάτο γλυκά και εχθρούς που ξέφυγαν από κάποια παρτίδα σκάκι, ήταν σχετικά μικρό και χωρισμένο σε ζώνες. Σε αντίθεση με άλλους τίτλους Musou, στους οποίους ο παίκτης πρέπει να έχει το νου του σε όσα συμβαίνουν σε όλο το χάρτη και να εστιάζει αναλόγως τις προσπάθειές του, εδώ ο παίκτης, ως Luffy τα παίρνει όλα σβάρνα και καλείται να διασχίζει το επίπεδο, περνώντας από ζώνη σε ζώνη. Για να ανοίξει κάθε φορά ο δρόμος προς την επόμενη ζώνη πρέπει να επιτευχθεί συγκεκριμένος στόχος που, στην προκειμένη, ήταν το ξεπάστρεμα συγκεκριμένου αριθμού elite units. Πράγμα εύκολο (στη δοκιμή τουλάχιστον, που έτρεχε πάντα σε χαμηλό βαθμό δυσκολίας), οπότε δεν μας πήρε πολύ να φτάσουμε στο boss fight, ενώ είχαμε και την απαραίτητη ηρεμία και ασφάλεια για να δοκιμάσουμε διάφορες κινήσεις του Luffy. Κι εδώ που τα λέμε, αυτό ήταν και το νόημα της δοκιμής. Η Koei Tecmo, σε συνεργασία με την Bandai Namco για ευνόητους λόγους, καταφέρνει συστηματικά, και κάθε φορά και λίγο καλύτερα μάλιστα, να αποδίδει το σχέδιο των πρωτότυπων πηγών και, κυρίως, το τελείως κουφό animation που απαιτείται σε ορισμένες περιπτώσεις, με τις τμηματικές και σίγουρα σβέλτες μεταμορφώσεις του Luffy να ξεχωρίζουν και να συναρπάζουν. Όπως ισχύει και βάσει lore, μπορεί να κάνει φοβερά πράγματα στο έδαφος αλλά και όσο βρίσκεται στον αέρα, σχεδόν σαν να έχει διαφορετικό ρεπερτόριο σε κάθε περίσταση. Κατά την Bandai Namco το ρεπερτόριο αυτό θα παίζει και έναν κάποιο ρόλο στην κανονική δυσκολία, αφού, όχι απαραίτητα σε μάχες με elite, όσο σε boss fights περισσότερο, δεν θα ευνοείται το button mashing που μια χαρά πιάνει τόπο (και λογικά θα συνεχίσει να πιάνει) στο μεγαλύτερο μέρος ενός επιπέδου.
Αυτό υπονοείται από τη μάχη με την Big Mom (πώς δεν μπερδευόμαστε για να γράψουμε Big Momma κάθε φορά είναι ένα μικρό θαύμα). Η ίδια η αντίπαλος είναι πραγματικά πελώρια, πράγμα που ανοίγει το δρόμο για ακόμη πιο «κουφά» εφέ, ενώ προστατεύεται από πολλαπλά επίπεδα ασπίδας. Όπως συμβαίνει συνήθως σε games, ο παίκτης πρέπει να εξουδετερώσει την ασπίδα ώστε να δημιουργηθεί άνοιγμα για πραγματικό πλήγμα. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα επίθεση για πάντα, διότι υπάρχουν στιγμές που απαιτούνται μανούβρες και άμυνες για να μην πάει αδιάβαστος από εκεί που δεν το περιμένει ο Luffy. Με το επίπεδο δυσκολίας κλειδωμένο εκεί που διάλεξε η Bandai Namco, τη δομή του επιπέδου και της τελικής του μάχης είναι πραγματικά δύσκολο να αποκομίσουμε εντυπώσεις που να μην είναι απολύτως επιφανειακές.
Μένουμε λοιπόν στα σίγουρα. το One Piece: Pirate Warriors, το οποίο δοκιμάσαμε σε PS4 Pro test units είναι αισθητικά εντυπωσιακό, δεν προσπαθεί να εξηγήσει και πολλά στον αμύητο (τουλάχιστον όχι στη συγκεκριμένη αποστολή που μας έτυχε), δεν χάνει όμως και ευκαιρία να δείξει πώς το πρώτο μέλημα της ομάδας ανάπτυξης, σε σχέδιο, animation, ήχο κ.λπ. είναι η μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα στο πρωτότυπο έργο. Οι fans, λοιπόν, μπορούν να αισθάνονται απόλυτα ήσυχοι από τώρα. Οι λοιποί θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο αν θέλουν πιο βαθιές ματιές και ασφαλέστερα συμπέρασμα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity