Μας συστήνεται ως exploration adventure, στο οποίο ο παίκτης μπαίνει στο ρόλο ενός λύκου που συναντά ένα πνεύμα. Το οποίο πνεύμα, όπως και κάθε άλλο πνεύμα δεν πρέπει να μένει στον κόσμο μας αλλά να βρεί το δρόμο του προς την Πόλη του Φωτός. Κοινώς, τα πνεύματα που εμφανίζονται στον κόσμο του παιχνιδιού χρειάζονται τη βοήθειά μας. Βέβαια πάνω σε αυτές τις εξηγήσεις προκύπτει πως και ο λύκος κρύβει ανθρώπινη ψυχή μέσα του, οπότε το ζητούμενο είναι, τελικά, να απελευθερωθεί και αυτή. Τελικά στήνεται ένα κάποιο μυστήριο, αφού κανείς στον κόσμο του παιχνιδιού δεν ξέρει γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, ούτε καν αν οι ανθρώπινες παραδόσεις που τους δίνουν νόημα πέφτουν μέσα ή όχι. Η θεωρία είναι πως η ανθρώπινη ψυχή έφτασε στο λύκο ως τιμωρία για παλαιότερες πράξεις, αλλά δεν είναι τίποτα ξεκάθαρο στην αρχή. Στη ροή του παιχνιδιού, καθώς προχωρά η εξερεύνηση, ο παίκτης ξεκλειδώνει οράματα που αναφέρονται στο παρελθόν αυτής της ανθρώπινης ψυχής, οράματα που δίνουν μικρές δόσεις πληροφορίας αλλά και κατανόησης. Ο κόσμος είναι κενός, κενός από ανθρωπότητα για την ακρίβεια. Η ανθρωπότητα έχει εξαφανιστεί, παραμένουν όμως κτίσματά της, ρούνοι και άλλα στοιχεία που δεν έχουν κατασπαράξει ακόμη η χλωρίδα και η πανίδα.
Στην εξερεύνηση βοηθά η δυνατότητα για spirit wandering, ουσιαστικά η μετάβαση της ψυχής από το λύκο σε άλλα ζώα τα οποία περνούν στον έλεγχο του παίκτη. Σε αυτήν την ιδέα θα βασίζονται ουσιαστικά οι περιβαλλοντικοί γρίφοι που φαίνεται ότι θα χαρακτηρίζουν γενικότερα το παιχνίδι, αφού η πρόσβαση σε διαφορετικά σημεία απαιτεί και διαφορετικές ιδιότητες, ενώ ακόμη και μια διαδρομή μπορεί να χρειαστεί πολλαπλές εναλλαγές για να φτάσει ο παίκτης εκεί που θέλει. Ακριβώς για αυτό το λόγο υπάρχει μηχανισμός τύπου “detective vision” για να εντοπίζονται ευκολότερα τα διαθέσιμα ζώα σε μια περιοχή. Τα είδη των οποίων προβλέπεται να είναι περί τα 15 όταν κυκλοφορήσει ο τίτλος. Ένας λύκος μπορεί να φτάσει σε πολλά σημεία, ακόμη και να κολυμπήσει. Ένα χάσμα μπορεί να καλυφθεί ακόμη και με μια πάπια, που δεν πετάει και πολύ καλά, αλλά αιωρείται τουλάχιστον για αρκετή ώρα ώστε να διευκολύνει κ.ο.κ. Δεν είναι ανάγκη επιστροφή στο σώμα του λύκου πριν το επόμενο άλμα σε άλλο ζώο πάντως. Ο παίκτης μπορεί να μεταπηδά από το ένα σε άλλο με όποια σειρά θέλει. Η εξερεύνηση επιβάλλεται ουσιαστικά από κόκκινα τείχη τα οποία δεν μπορεί να περάσει ο πρωταγωνιστής αν δεν ξεκλειδώσει πρώτα αρκετές αναμνήσεις στην περιοχή στην οποία βρίσκεται. Αυτές σημαδεύονται με κόκκινο καπνό, για να γίνονται αντιληπτά τα σημαντικά σημεία από μια κάποια απόσταση κι έτσι καθοδηγείται τελικά ο παίκτης σε κάθε επίπεδο.
Αναμενόμενα όλα αυτά αποδίδονται με απλή αλλά καλόγουστη καλλιτεχνική διεύθυνση που ντύνει τον επίσης απλό τεχνικό τομέα που δεν έχει πρόβλημα, μαζί με τον ήχο, να συνθέσει την ήρεμη ατμόσφαιρα, με δόσεις μελαγχολίας, στην οποία ξεκάθαρα στοχεύει ο τίτλος. Ο χειρισμός φάνηκε λίγο «βαρύς», κυρίως επειδή η φυσική ήταν λίγο περίεργη στην έκδοση της δοκιμής, αν και δεν φτάνει σε επίπεδα που να εμποδίζει τον παίκτη να πετύχει αυτό που θέλει ανά πάσα στιγμή. Το Lost Ember κυκλοφορεί στις 22 Νοεμβρίου και θα κοστίζει περί τα 30 ευρώ. Και τότε θα μάθουμε και τι κάνει μια ανθρώπινη ψυχή στο σώμα ενός λύκου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity