Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

King’s Bounty 2 Hands On Preview

*
Το King’s Bounty 2 είναι ο πρώτος τίτλος του franchise που καλείται να λειτουργήσει και σε κονσόλες. To δοκιμάσαμε και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας, μέσα από ένα Hands On Preview.

Μπορεί να μην είναι ακριβώς η πρώτη σκέψη κανενός, αλλά η 1C Company είναι εδώ και αρκετά χρόνια πια, πάνω από μια δεκαετία, θεματοφύλακας του King’s Bounty. Και δεν τα έχει πάει κι άσχημα, κρίνοντας από την υποδοχή που επεφύλασσαν αγορά και κριτικοί για τις περισσότερές της προσπάθειες μέχρι σήμερα. Το King’s Bounty 2 όμως, το οποίο δοκιμάσαμε από κοντά στην Κολονία, είναι με τη μία ακόμη πιο ειδική περίπτωση. Το κυριότερο που έχει να ξεκαθαρίσει κανείς είναι πως, σε αντίθεση με κάθε άλλο μέλος της σειράς, το King’s Bounty 2 είναι ο πρώτος τίτλος του franchise που καλείται να λειτουργήσει και σε κονσόλες. Αυτό σημαίνει, αυτομάτως, αλλαγές στη συνταγή που δείχνουν μονομιάς ξένες προς οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι σήμερα σε σχέση με το franchise και, φανταζόμαστε, πως για αυτό το λόγο ακριβώς οι δημιουργοί διάλεξαν αυτήν την ονομασία, θέλοντας να υπονοήσουν ότι η σειρά αλλάζει εποχή. Κι όταν ρωτήσαμε για τη συγκεκριμένη επιλογή, η θέση της εταιρείας ήταν πως ο τίτλος, κατά μία έννοια, είναι τόσο sequel όσο και reboot. Sequel από την άποψη ότι αποτελεί συνέχεια ενός franchise, όχι απαραίτητα συγκεκριμένης ιστορίας, και reboot από τη σκοπιά ότι αλλάζουν αρκετά στοιχεία στην προσέγγιση και τη λογική του παιχνιδιού.




Δοκιμάσαμε το παιχνίδι για μισή ώρα περίπου, με όσα πέρασαν μπροστά από τα μάτια μας να τοποθετούνται νωρίς στο παιχνίδι, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πήραμε γεύση από πραγματικά χαρακτηριστική φάση του παιχνιδιού, σίγουρα πήραμε όμως από τις βασικές αλλαγές. Ο κόσμος είναι τρισδιάστατος, ο παίκτης ελέγχει το χαρακτήρα του (έναν από τους τρεις που μπορεί να επιλέξει) από προοπτική τρίτου προσώπου, κινείται ελεύθερα στο χώρο, ο οποίος μοιάζει ανοιχτός αλλά δεν είναι και τόσο -είναι προφανείς οι λογικές διαδρομές αλλά και τα τεχνητά εμπόδια που μπαίνουν στο διάβα του παίκτη ώστε να μην καταλήξει αλλού για αλλού-, αλλαγές που από μόνες τους είναι μεγάλη υπόθεση, μεγάλη αλλαγή για τη σειρά. Ο εκσυγχρονισμός φαίνεται ότι θα έχει τις ώρες του πάντως. Οι quest givers έχουν την παραδοσιακή σχέση με ερωτηματικά και θαυμαστικά, ο χάρτης βέβαια διευκολύνει πολύ την προσέγγισή τους και την ώθηση του παίκτη προς τα εκεί που πρέπει. Παράλληλα, κατά τους δημιουργούς, οι διάλογοι παίζουν το ρόλο τους, αφού οδηγούν σε επιλογές που επηρεάζουν το main quest, καθορίζοντας συμμαχίες, πρόσβαση σε quest lines κ.λπ. Στην περίπτωσή μας ένα χωριό ήταν σε αναστάτωση, μη γνωρίζοντας ποιον να κατηγορήσει για φόνο και, στη διαδρομή, χρειάστηκε να διαλέξουμε ποια οργάνωση θα εμπιστευθούμε για να ερευνήσει το ζήτημα και να βρει τον πραγματικό ένοχο: την τοπική φρουρά ή τις «μυστικές» υπηρεσίες. Το τι είδους επίπτωση έχουν όλα αυτά προφανώς και δεν πρόκειται να φανεί σε ένα μισάωρο που πρέπει να χωρέσει και καμιά μάχη και ένα τελείως απλό quest.



Μετά από λίγη εξερεύνηση, από άνοιγμα σεντουκιών, μάζεμα αντικειμένων κ.λπ. καταλήξαμε σε ένα dungeon και στη μία μάχη που προλάβαμε να δοκιμάσουμε. Εδώ φάνηκαν με τη μία κι άλλες αλλαγές στην κλασική συνταγή. Πέραν της πιο ρεαλιστικής αισθητικής που φαίνεται σε κάθε πτυχή του παιχνιδιού, πάνε τα μικρά πλακίδια του παρελθόντος. Η μάχη λαμβάνει χώρα στο ίδιο μέρος όπου βρισκόμαστε, με την περιοχή να χωρίζεται σε μεγάλα εξάγωνα. Κάθε εξάγωνο περιλαμβάνει από μια μονάδα, με τη διαφορά ότι αυτό δεν σημαίνει πως προβάλλεται ένας χαρακτήρας με το πλήθος των πολεμιστών που απαρτίζουν τη μονάδα να σημειώνεται ως αριθμός. Έχουμε κανονικά τρισδιάστατα μοντέλα σε διάταξη. Καθώς πέφτουν στο πεδίο της μάχης, ο αριθμός υποδεικνύει ουσιαστικά και σε τι κατάσταση βρίσκεται η μονάδα ως σύνολο. Στη σύντομή μας ενασχόληση είδαμε τοξότες, απλούς στρατιώτες και ικανότατους ιππότες, ωστόσο η αλήθεια είναι πως χρειάζεται «παιχνίδι» με κάμερα και ζουμ για να είναι σαφές πού βλέπουμε τι και ποια είναι η σύνθεση της μονάδας, πριν πάρουμε απόφαση για την επόμενή μας κίνηση. Κάθε κίνηση κι επίθεση γίνεται σε σειρές φυσικά, αυτό δεν έχει αλλάξει. Ωστόσο η αντιστοίχιση των εξαγώνων με τον πραγματικό χάρτη, σε συνδυασμό με το μεγαλύτερό τους μέγεθος, σημαίνει λιγότερη ευελιξία σε πιθανούς συνδυασμούς και τακτικές, αλλά και πιο συγκεκριμένη εικόνα για πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε θέσης στο χώρο.



Σε όλη τη διαδικασία είχαμε πρόχειρο πληκτρολόγιο και ποντίκι, αλλά και χειριστήριο Xbox One, ένδειξη τόσο για το είδος των προσαρμογών που γίνονται όσο και του ότι η ομάδα ανάπτυξης στοχεύει σε μεγαλύτερο μέρος της αγοράς αυτή τη δόση. Βέβαια οι επιπτώσεις όλων των παραπάνω, των επιλογών στην αφήγηση, της κλιμάκωσης της δυσκολίας, της εξέλιξης της τεχνητής νοημοσύνης στις μάχες κ.λπ. δεν χωρούν ούτε σε μισή ούτε σε μία ώρα, ειδικά σε τίτλους του συγκεκριμένου είδους. Τουλάχιστον οι γενικές κατευθύνσεις είναι σαφείς. Για τα υπόλοιπα μένει καιρός ακόμη, μιας και το King’s Bounty 2 υπολογίζεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 για PC, PS4 και Xbox One, ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό για το χρόνο που μας χωρίζει τελικά από τα ασφαλέστερα συμπεράσματα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*