Το Warzone βάζει αντιμέτωπες δύο ομάδες των 12 ατόμων σε ένα χάρτη με τρεις ουδέτερες περιοχές (βάσεις) που πρέπει να τεθούν υπό έλεγχο και να υπερασπιστούν. Κερδίζει όποιος μαζέψει 1000 victory points, καταστρέψει το αντίπαλο core ή έχει τους περισσότερους victory points με τη λήξη του χρόνου. Οι βάσεις παράγουν συνεχώς victory points για τον κάτοχό τους, ακόμα και όταν είναι υπό διεκδίκηση. Ένας άλλος τρόπος (πέρα από το θάνατο των αντιπάλων) είναι τα τέρατα που εμφανίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στο χάρτη και όποια ομάδα το σκοτώσει (δηλαδή ρίξει τη χαριστική βολή, οπότε το "κλέψιμο" υπάρχει κανονικότατα) παίρνει 200 πόντους. Η επιρροή από MOBA είναι προφανής. Από τη μια μεταβάλλεται η δυναμική του gameplay, προσθέτοντας νέους τακτικούς στόχους και δημιουργώντας σημεία εμπλοκής με γνώριμες καταστάσεις όπως την πισώπλατη επίθεση όταν η ομάδα είναι αποδυναμωμένη από το τέρας και αυτό σε χαμηλή ζωή, και από την άλλη η ροή της μάχης ποικίλει.
Όταν μια ομάδα κατακτήσει και τις τρεις βάσεις ανοίγει ο δρόμος για την αντίπαλη core base. Ένας άλλος μηχανισμός ήταν το energy, που χρησιμοποιείται σα νόμισμα στους req stations για αγορά εξοπλισμού και οχημάτων και αυξάνει με την πάροδο του χρόνου. Οι παίκτες ανεβαίνουν level και αποκτούν πρόσβαση σε καλύτερο εξοπλισμό. Αυτά είναι τα νέα στοιχεία. Τι υπήρχε από τα παλιά Halo; Prometheans, Warthogs (εννοείται), Mantis αλλά και το νέο Phaethon, ένα θηριώδες όχημα των Prometheans. Επειδή η παρουσία των οχημάτων καθορίζεται από τις επιλογές των παικτών (πχ μπορούν να αποκτηθούν πολλά Warthogs για να περιπολούν μια συγκεκριμένη ζώνη στο χάρτη) η λογική χρήσης τους φαίνεται να διαφέρει.
Όλα αυτά βεβαίως απαιτούν προσαρμογή σε ένα κοινό που δεν ήταν πάντα δεκτικό στις αλλαγές του χαρακτήρα της σειράς. Η λογική MOBA είναι προφανής, αλλά το αν θα έπρεπε το Halo να παρεισφρήσει σε αυτή είναι ερώτημα που θα απαντηθεί μόνο με την κυκλοφορία του τίτλου. Η πρώτη εικόνα του Halo 5: Guardians είναι θετική πάντως, κυρίως επειδή το Warzone δείχνει να έχει πολλές δυνατότητες για κάτι πολυεπίπεδο και διασκεδαστικό. Χαρήκαμε το χρόνο που περάσαμε μαζί του και μας γεννήθηκε η διάθεση να εξερευνήσουμε διάφορες πτυχές της όλης σύλληψης, και αυτό είναι πάντα καλός οιωνός.
Παιχνιδι μοντελο το κανανε μπ.......λο!
Δυστυχώς αυτή η αλλαγή στο gameplay δεν μου άρεσε και πολυ για halo τίτλο.Ήμουν φαν από την πρώτη τριλογία και κυρίως γιατί το στυλ ήταν το κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τα cod battlefield. Τώρα που το έκαναν πιο γρήγορο δεν ξέρω δεν μου άρεσε και πολύ.
@bizilas
Και εγώ έτσι έλεγα αρχικά, αλλά από ό,τι φαίνεται έχουν αλλάξει κάποια πράγματα. Μόνο ο χρόνος θα κρίνει.
Και εγω ιδια ελεγα και με τον χρονο καταλαβα οτι καλα το πανε ακομα. Ειμαι super hyped για το συγκεκριμενο παιχνιδι. Θα το λιωσω μεχρι να το σιχαθω.
όμορφο φαίνεται ειδικά για multiplayer!