Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gravel Hands-on Preview

*
Αν έχει ρόδες, σίγουρα ενδιαφέρει την Milestone, ένα από τα λίγα studio ανά τον κόσμο με απόλυτη αφοσίωση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και μάλλον εκείνο με τη μεγαλύτερη συχνότητα κυκλοφορίας τίτλων. Το Gravel είναι για την εταιρεία κάτι νέο, ένα ακόμη franchise, με διαφορετικούς στόχους αυτήν τη φορά. Παρότι δηλαδή, κατά παράδοση, η Milestone επιχειρεί την προσομοίωση, με το Gravel κάνει στροφή προς το arcade racing. Σε συνδυασμό προφανώς με λιγότερο λεπτεπίλεπτα αυτοκίνητα και έμφαση, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, στο χώμα. Όπως μας είπαν και από την Milestone κατά τη σύντομη παρουσίαση πριν από τη δοκιμή του παιχνιδιού, ο συνδυασμός αυτός αντιστοιχεί σε τμήμα της αγοράς που στην παρούσα δεν έχει λύση, δεν καλύπτεται από κάποιον τίτλο και σίγουρα όχι από παραγωγή της ιταλικής εταιρείας. Βλέπετε η Milestone αναπτύσσει αλλά και εκδίδει τα παιχνίδια της, οπότε έχει να σκεφτεί όλες τις πλευρές.



Ο τίτλος αναμένεται στο πρώτο μισό του 2018, αλλά είναι ήδη, τεχνικά τουλάχιστον, σε πολύ καλή κατάσταση. Πέρα από ένα μικρό visual glitch, δεν μας πήγαν και πολλά πράγματα στραβά, αν και δεν ψάχναμε για απόλυτες ισορροπίες σε αυτό το στάδιο, όπως είναι και λογικό. Αυτό που είχαμε την ευκαιρία να δούμε πάντως, ήταν φανταστικές διαδρομές εμπνευσμένες από διαφορετικές γωνιές του κόσμου. Είναι λογικό αφού συναντήσαμε 4 διαφορετικά είδη αγώνων. Στο Speed Cross τα πράγματα είναι γνώριμα, όλοι τρέχουν στην άσφαλτο και μετά από λίγους γύρους κρίνεται ο νικητής. Στο Stadium Circuit γίνεται το ίδιο, αλλά αυτήν τη φορά η πίστα είναι χωμάτινη, στριμωγμένη, σε στάδιο και γίνεται χαμός σε χρόνο μηδέν από τη λαμαρίνα και την πολυκοσμία. Το Cross Country είναι αυτό ακριβώς που υπονοεί η ονομασία του και στόχος είναι η μετακίνηση από ένα σημείο σε ένα άλλο. Το Wild Rush έχει την ίδια λογική, οι διαδρομές τους όμως ορίζονται από check point σε φυσικά τοπία, δεν είναι δηλαδή ανάλογα διαμορφωμένες. Σε αυτό το mode συναντήσαμε και τις πιο όμορφες διαδρομές πάντως. Αρκετά ώστε να τρακάρουμε χαζεύοντας.



Πάλι καλά που θα υπάρχει και rewind δηλαδή για να γυρίσουμε μερικά δευτερόλεπτα πίσω και να προλάβουμε τα χειρότερα εφόσον υπάρχει τέτοιο περιθώριο. Η συμπερίληψη δυνατότητας rewind είναι απολύτως λογικής πάντως, δεδομένου ότι μιλάμε και για arcade racing. Στη δοκιμή, ανάλογη νοοτροπία είχε και η AI που δεν είχε ενδοιασμούς για το αν θέλει να μας κάνει κιμά. Οι ζημιές παντός είδους πάντως είναι μόνο κοσμητικές και δεν θα έχουν επιπτώσεις στην οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Φροντίσαμε να δοκιμάσουμε διάφορα αυτοκίνητα στις διαθέσιμες διαδρομές, από κλασικές παραλλαγές rallye μέχρι τερατώδη cross country. Η διαφορά σε αίσθηση στο χέρι ήταν εντυπωσιακή, ειδικά στα ογκοδέστερα οχήματα, με τη δόνηση του χειριστηρίου να βρυχάται σχεδόν όσο και ο ήχος του παιχνιδιού. Πριν από κάθε διαδρομή μπορούσαμε να διαλέξουμε τις καιρικές συνθήκες που προτιμούμε, οι οποίες επηρεάζουν με σαφή τρόπο οδήγηση και ορατότητα. Βροχή, νύχτα, ξημέρωμα, μέρα μεσημέρι, συννεφιά, όλα είναι στο μενού. Στην πράξη μάλιστα, παρότι δεν έχουμε να κάνουμε με δυναμικό καιρό βέβαια, το οπτικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό παρά το πρώιμο του κώδικά που δοκιμάσαμε.



Εκτός από τον καιρό, μπορούμε να ορίσουμε και τη δυσκολία πριν από κάθε αγώνα. Γενικότερα, οι επιλογές αυτές ρυθμίζουν τον πολλαπλασιαστή του σκορ (arcade δεν είπαμε;). Διότι εννοείται ότι η τελική κατάταξη μετράει πάνω από όλα, η εντυπωσιακή οδήγηση όμως, τα μεγάλα άλματα, οι διάφορες φιγούρες, το drifting κ.λπ. εξασφαλίζουν πόντους που περνάνε από τον πολλαπλασιαστή αυτόν για να φτάσουμε στην τελική επίδοση. Το σκορ είναι ένας ακόμη δείκτης επίδοσης και ένας λογικός τρόπος να έχουν νόημα τα online leaderboards. Εκτός από online και offline multiplayer πάντως, υπάρχει και το Gravel TV, που αντιστοιχεί στο single player campaign. Ο κώδικας δεν το περιελάμβανε. Στην τελική έκδοση θα έχει πολλαπλά στάδια, ενασχόληση με όλα τα είδη αγώνων, ακόμη και αναμετρήσεις με “boss”, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό τελικά. Είναι πολύ το περιεχόμενο που δεν δειγματίσαμε πάντως, ειδικά αν ισχούν οι ισχυρισμοί της Milestone για τους στόχους που έχει θέσει ως προς αυτό. Ούτε λίγο ούτε πολύ, το Gravel υπόσχεται πάνω από 70 αυτοκίνητα χωρισμένα σε 7 κατηγορίες, με επίσημες άδειες από 19 κατασκευαστές, άρα και την αντίστοιχη πιστότητα, 65 πίστες σε 16 τοποθεσίες και 10 gameplay modes, τα περισσότερα εκ των οποίων έλειπαν από το εν λόγω build.



Ένα από αυτά πάντως διευκρινίστηκε, κυρίως για να αντιληφθούμε (ξανά) τις προτεραιότητες και την ιδιοσυγκρασία του παιχνιδιού. Θα υπάρχει λοιπόν το ανάλογο το King Of The HIll, με κάθε παίκτη να τρέχει να αρπάξει ένα στέμμα, πριν αρχίσει να οδηγεί μανιασμένα για να το κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται. Το Gravel, εκ πρώτης όψεως, φαίνεται πραγματικά ενδιαφέρον και αρκετά στιβαρό τεχνικά. Μένουν πολλά να δούμε ακόμη και ελπίζουμε οι μήνες που απομένουν μέχρι την κυκλοφορία να κάνουν καλό στα νεύρα της τεχνητής νοημοσύνης. Όχι τίποτα άλλο, αλλά ξέρουμε κι εμείς από νεύρα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koch Media

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Gravel
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gravelvideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*