Πριν δούμε τι κάνει Fire Emblem το Fire Emblem Warriors, θα καταλάβουμε λίγο χώρο για μια βασική μας ανησυχία που ενδέχεται όντως να μη σημαίνει τίποτα στο τέλος. Στην έκδοση της δοκιμής η χειροκίνητη κάμερα ήταν πολύ σπασμωδική στις προσαρμογές της, τόσο ώστε να μας δημιουργεί πρόβλημα στην προσπάθειά μας να ξεκάνουμε κόσμο διατηρώντας την απαραίτητη αντίληψη του τι συμβαίνει γύρω μας. Ωστόσο αυτή η συμπεριφορά δεν συναντήθηκε ούτε στο Hyrule Warriors, την προηγούμενη δηλαδή συνεργασία μεταξύ Nintendo και Koei Tecmo, ούτε και σε άλλους τίτλους Warriors. Για αυτό και πιστεύουμε ότι είναι αρκετά απίθανο να κληρονομήσουμε κάμερα με σχιζοφρένεια στην τελική έκδοση του παιχνιδιού. Κατά τα άλλα βασικές έννοιες της σειράς Fire Emblem προστίθενται στην κλασική συνταγή της Omega Force για να δημιουργηθεί μια γεύση ακόμη. Υπάρχουν δυο νέοι πρωταγωνιστές, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι (οι Ιάπωνες ηθοποιοί που χαρίζουν τις φωνές τους είναι αδέλφια όπως και οι χαρακτήρες) και πολλοί, μα πολλοί χαρακτήρες από διαφόρους τίτλους Fire Emblem. Δεν είναι μόνο το fan service στη μέση, αλλά και η εκπροσώπηση τόσων και τόσων classes/jobs.
Είναι απαραίτητο ειδικά από τη στιγμή που ισχύει κανονικά το γνωστό τρίγωνο των όπλων, με κάθε κατηγορία να υπερτερεί αλλά και να μειονεκτεί κάποιας άλλης. Όσοι έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με τίτλους Fire Emblem θα ξέρουν ακριβώς τι είναι προτιμότερο σε κάθε περίπτωση αν και, προφανώς, αυτό δεν σημαίνει ότι οι διαθέσιμοι τρεις χαρακτήρες, που μπορεί να ελέγξει ο παίκτης ανά πάσα στιγμή, δεν είναι διασκορπισμένοι στο χάρτη. Δεδομένου ότι η αποστολή που δοκιμάσαμε δεν είχε κάποιο περίπλοκο στόχο, απλά έπρεπε να διαλύσουμε αρκετούς Captains ώστε να εμφανιστεί boss, διαδικασία που, στο demo τουλάχιστον, δεν μας δυσκόλεψε, το ρίξαμε σε άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Fire Emblem. Όπως σε άλλους τίτλους της σειράς έτσι και εδώ παίζει ρόλο η εγγύτητα των χαρακτήρων, αφού αυτή μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα υποστηρικτικές λειτουργίες, επιθέσεις και άμυνες. Επιτρέπεται επίσης και ο συνδυασμός δύο μονάδων σε μία, με την υποστηρικτική να ενισχύει και να προφυλάσσει αναλόγως. Σε τίτλο Fire Emblem αυτό σημαίνει ότι δυο χαρακτήρες βρίσκονται στο ίδιο τετράφωνο. Εδώ εννοείται πως δεν υπάρχουν τετράγωνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει συγχώνευση με αναμενόμενα αποτελέσματα.
Αυτό για το οποίο ακούσαμε αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε στο build της δοκιμής, είναι ο μηχανισμός ανάπτυξης των διαπροσωπικών σχέσεων, το επίπεδο των οποίων φέρνει διαφορές στην αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ των χαρακτήρων. Πάντως, ως συνήθως, τα σχετικά mini games θα λαμβάνουν χώρα μεταξύ αποστολών. Πάντως, η γενικότερη αίσθηση στο πεδίο της μάχης, είναι φυσικά παρόμοια με εκείνη που συναντήσαμε στο Hyrule Warriors. Δεν ξέρουμε πόση φαντασία έχει νόημα να περιμένουμε στους στόχους κάθε αποστολής, αλλά με την κυκλοφορία του παιχνιδιού στο τέλος του μήνα στην Ιαπωνία και περίπου ένα μήνα αργότερα στη Δύση, δεν θα μας βασανίσει και πολύ η συγκεκριμένη απορία. Πάντως, εκτός απροόπτου, το Fire Emblem Warriors αναμένεται να αποδειχθεί αξιοπρεπές και σε σημεία πιο προσεγμένο από πολλούς τίτλους Warriors. Το μαστίγιο της Nintendo και οι εμμονές της Intelligent Systems να είναι καλά.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity