Πρόκειται για πολύ στιβαρό σύστημα που ακολουθεί πιστά την αρχή του easy to learn, hard to master. Όπως καταλαβαίνετε, ο χρονισμός των χτυπημάτων παίζει το σημαντικότερο ρόλο και είναι ακριβώς και αυτό που θα δυσκολέψει κάποιον κατά την εκμάθησή του συστήματος. Η παρακολούθηση του αντιπάλου για να αντιληφθείτε την πλευρά που ίσως θα επιλέξει για την επίθεση του (και την άμυνα προφανώς) είναι εξίσου σημαντική βέβαια. Για την ιστορία, αναφέρουμε ότι πέραν ενός βασικού training με την AI, η Alpha που δοκιμάσαμε στην έκδοση για PC δεν περιείχε κανένα single player mode. Αντιθέτως, υπήρχαν τρία multiplayer modes, με το καθένα να έχει τη δική του χάρη. Στο 1vs1 προφανώς αντιμετωπίζετε έναν εχθρό και, αρκετά ξεκάθαρα, ο καλύτερος κερδίζει. Σε αυτό συμβάλλει και η σταθερότητα που είχαμε στους servers του παιχνιδιού, στο σύντομο χρονικό διάστημα βέβαια που διήρκεσε αυτή η closed alpha. Δοκιμάσαμε ακόμα το 2vs2, το οποίο πάλι είναι αρκετά ξεκάθαρο mode, ενώ η προοπτική της συνεργασίας με τον teammate μας ανοίγει δρόμο για διαφορετικές τακτικές που δεν είχαμε σκεφτεί. Το πιο περίπλοκο (και πολυπληθέστερο κατά τη δοκιμή μας) mode όμως ήταν το Dominion, στο οποίο ομάδες των τεσσάρων παικτών στρέφονται η μία εναντίον της άλλης, ενώ υπάρχουν και μικρότερου βεληνεκούς NPCs των δύο πλευρών, που μάχονται μεταξύ τους, συνήθως σε κάποιο κεντρικό σημείο του χάρτη. Σε αυτό το game mode είδαμε και τα perks των χαρακτήρων, τα οποία ξεκλειδώνονται κατά τη διάρκεια κάθε επιπέδου και -ευτυχώς- χαρακτηρίζονται από αρκετά μεγάλα cooldown timers, αφήνοντάς μας να απολαύσουμε το σύστημα μάχης του τίτλου και όχι, τα abilities των χαρακτήρων (βλέπε οποιοδήποτε MOBA game).
Στα των χαρακτήρων, στην έκδοση που δοκιμάσαμε υπήρχαν τρεις φατρίες, με δύο τύπων χαρακτήρες σε κάθε μια. Έναν πιο βαρύ fighter και έναν πιο...ελαφρών βαρών warrior. οι οποίοι αλλάζοντας εμφάνιση μπορούν να έρθουν στα μέτρα του οποιοδήποτε παίκτη. Εκτός όμως από στιλιστικές αλλαγές, υπάρχουν και items που κερδίζετε μετά από κάθε αποστολή, που βελτιώνουν κάποιο στατιστικό του ήρωά σας. Ελπίζουμε στην τελική έκδοση οι συγκεκριμένες προσθήκες να μην καταλήξουν να έχουν περισσότερο ειδικό βάρος από αυτό του συστήματος μάχης και να κρατήσουν συνοδευτικό ρόλο.
Γενικότερα, ελπίζουμε το For Honor να παρουσιάσει ακόμα καλύτερο πρόσωπο στην επερχόμενη beta, στην οποία -λογικά- θα συμμετάσχουν και περισσότεροι παίκτες. Το σίγουρο είναι ότι σε αυτήν τη μεγάλη κυκλοφορία της Ubisoft, η βάση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο βαθύ από αυτά στα οποία μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια η γαλλική εταιρεία και βρίσκεται στο gameplay. Κάτι που ελπίζουμε να δούμε εκ νέου αργότερα αλλά και τη 14η Φεβρουαρίου του επόμενου έτους όποτε και αναμένουμε να κυκλοφορήσει το For Honor. Εμείς πάντως αρχίσαμε επίσης να πιστεύουμε στο For Honor.
παχνιδάρα δειχνει....