Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

For Honor Preview (Alpha)

*
Η Ubisoft πιστεύει στο For Honor. Ο τίτλος παρουσιάστηκε με έμφαση αρκετές φορές σε περασμένες εκθέσεις και προσπάθησε να πείσει κοινό και κριτικούς ότι είναι κάτι διαφορετικό και φρέσκο. Κάτι που δεν επετεύχθη για τον γράφοντα και, ίσως, αρκετούς ακόμη. Παίζοντας την alpha του παιχνιδιού, τα πράγματα αποσαφηνίστηκαν αρκετά και αποκαλύφθηκε ο πραγματικός πρωταγωνιστής του For Honor, που δεν είναι άλλος από το σύστημα μάχης του. Χωρίς να γίνεται ποτέ ιδιαίτερα περίπλοκο, το σύστημα μάχης του For Honor βασίζεται στην επιτυχή άμυνα που θα ανοίξει το δρόμο για την επίθεση. Ο αμυνόμενος μπορεί να αποκρούσει το χτύπημα του αντιπάλου του, επιλέγοντας με το δεξί αναλογικό τη σωστή κατεύθυνση από την οποία αυτό θα έρθει - δεξιά, αριστερά ή κάθετα. Σε περίπτωση που αποτύχει, θα δεχθεί το χτύπημα αφήνοντας το κορμί του ακάλυπτο για λίγο χρόνο, αρκετό για να σημειώσει ο επιτιθέμενος ακόμα περισσότερα χτυπήματα. Σε περίπτωση όμως που αποκρούσει σωστά, θα πρέπει να εκμεταλλευθεί το άνοιγμα που δημιουργείται και να χτυπήσει αυτός. Εκτός από το όπλο, υπάρχει και η επιλογή για χτύπημα με το σώμα, που αν και σημειώνει πολύ λιγότερη ζημιά, βγάζει τον αντίπαλο εκτός ισορροπίας και δημιουργεί ανοίγματα για ακόμα πιο καταστροφική επίθεση.



Πρόκειται για πολύ στιβαρό σύστημα που ακολουθεί πιστά την αρχή του easy to learn, hard to master. Όπως καταλαβαίνετε, ο χρονισμός των χτυπημάτων παίζει το σημαντικότερο ρόλο και είναι ακριβώς και αυτό που θα δυσκολέψει κάποιον κατά την εκμάθησή του συστήματος. Η παρακολούθηση του αντιπάλου για να αντιληφθείτε την πλευρά που ίσως θα επιλέξει για την επίθεση του (και την άμυνα προφανώς) είναι εξίσου σημαντική βέβαια. Για την ιστορία, αναφέρουμε ότι πέραν ενός βασικού training με την AI, η Alpha που δοκιμάσαμε στην έκδοση για PC δεν περιείχε κανένα single player mode. Αντιθέτως, υπήρχαν τρία multiplayer modes, με το καθένα να έχει τη δική του χάρη. Στο 1vs1 προφανώς αντιμετωπίζετε έναν εχθρό και, αρκετά ξεκάθαρα, ο καλύτερος κερδίζει. Σε αυτό συμβάλλει και η σταθερότητα που είχαμε στους servers του παιχνιδιού, στο σύντομο χρονικό διάστημα βέβαια που διήρκεσε αυτή η closed alpha. Δοκιμάσαμε ακόμα το 2vs2, το οποίο πάλι είναι αρκετά ξεκάθαρο mode, ενώ η προοπτική της συνεργασίας με τον teammate μας ανοίγει δρόμο για διαφορετικές τακτικές που δεν είχαμε σκεφτεί. Το πιο περίπλοκο (και πολυπληθέστερο κατά τη δοκιμή μας) mode όμως ήταν το Dominion, στο οποίο ομάδες των τεσσάρων παικτών στρέφονται η μία εναντίον της άλλης, ενώ υπάρχουν και μικρότερου βεληνεκούς NPCs των δύο πλευρών, που μάχονται μεταξύ τους, συνήθως σε κάποιο κεντρικό σημείο του χάρτη. Σε αυτό το game mode είδαμε και τα perks των χαρακτήρων, τα οποία ξεκλειδώνονται κατά τη διάρκεια κάθε επιπέδου και -ευτυχώς- χαρακτηρίζονται από αρκετά μεγάλα cooldown timers, αφήνοντάς μας να απολαύσουμε το σύστημα μάχης του τίτλου και όχι, τα abilities των χαρακτήρων (βλέπε οποιοδήποτε MOBA game).



Στα των χαρακτήρων, στην έκδοση που δοκιμάσαμε υπήρχαν τρεις φατρίες, με δύο τύπων χαρακτήρες σε κάθε μια. Έναν πιο βαρύ fighter και έναν πιο...ελαφρών βαρών warrior. οι οποίοι αλλάζοντας εμφάνιση μπορούν να έρθουν στα μέτρα του οποιοδήποτε παίκτη. Εκτός όμως από στιλιστικές αλλαγές, υπάρχουν και items που κερδίζετε μετά από κάθε αποστολή, που βελτιώνουν κάποιο στατιστικό του ήρωά σας. Ελπίζουμε στην τελική έκδοση οι συγκεκριμένες προσθήκες να μην καταλήξουν να έχουν περισσότερο ειδικό βάρος από αυτό του συστήματος μάχης και να κρατήσουν συνοδευτικό ρόλο.



Γενικότερα, ελπίζουμε το For Honor να παρουσιάσει ακόμα καλύτερο πρόσωπο στην επερχόμενη beta, στην οποία -λογικά- θα συμμετάσχουν και περισσότεροι παίκτες. Το σίγουρο είναι ότι σε αυτήν τη μεγάλη κυκλοφορία της Ubisoft, η βάση είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και πολύ πιο βαθύ από αυτά στα οποία μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια η γαλλική εταιρεία και βρίσκεται στο gameplay. Κάτι που ελπίζουμε να δούμε εκ νέου αργότερα αλλά και τη 14η Φεβρουαρίου του επόμενου έτους όποτε και αναμένουμε να κυκλοφορήσει το For Honor. Εμείς πάντως αρχίσαμε επίσης να πιστεύουμε στο For Honor.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*