Η επιστροφή του Comanche δείχνει να τα πηγαίνει άψογα με τα σημερινά δεδομένα ως προς τα μοντέρνα game engines. Το παιχνίδι δείχνει πανέμορφο και ο κόσμος του είναι ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένος, μεγάλος και με αξιοπρόσεκτες λεπτομέρειες που κάνουν τα πάντα να δείχνουν ικανοποιητικά ρεαλιστικά. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν η θάλασσα και τα σύννεφα, τα οποία δείχνουν περισσότερο περασμένης γενιάς παρά κάτι που ταιριάζει στο γενικότερο σύνολο. Εντυπωσιακό είναι το ηχητικό αποτέλεσμα, οι θόρυβοι που παράγουν οι έλικες του ελικοπτέρου, ανάλογα με το που βρίσκεται ή το τι κάνει (βουτιά από ψηλά, απλή πτήση, αναμονή σε ένα σημείο, αποφυγή βολών κ.α.), ανταποκρίνονται σχεδόν πάντα με μια φυσικότητα που σίγουρα δεν έχουμε συναντήσει σε τίτλους που ναι μεν δεν είναι helicopter sims, χρησιμοποιούν δε ελικόπτερα σε μεμονωμένες σκηνές. Η πτήση με το ελικόπτερο είναι άκρως πειστική (το κομμάτι του simulator) και από μόνη της δίνει την εντύπωση πως θα καταλάβει αρκετά το χρόνο του εκάστοτε fan του είδους μονάχα με βόλτες γύρω από βουνοκορφές.
Το ίδιο το Comanche έχει επίσης επιστρέψει εκμοντερνισμένο, μοιάζει όντως με πολεμικό ελικόπτερο του σήμερα και είναι πλήρως customizable, ανάλογα με τα γούστα ή και την περιέργεια, θα λέγαμε, του παίκτη. Ο χειρισμός του θα χρειαστεί εκπαίδευση, ένεκα ρεαλισμού, και ιδιαίτερη προσοχή στους ελιγμούς, οι οποίοι, αν και θα αποτελέσουν πόνο στο γνωστό σημείο, θα ανταμείψουν τον παίκτη με αληθοφανείς μανούβρες, καθιστώντας τον… το γρήγορο πιστόλι των αιθέρων, πράγμα που αν ισχύει για όλους τους παίκτες του κάθε session, οι μάχες αναμένονται τουλάχιστον θεαματικές. Ενόσω εξελίσσονται τα dog fights, ο παίκτης πρέπει να ανακτήσει blueprints που διέρρευσαν μέσω κατασκοπικής ιστοσελίδας. Η τοποθεσία τους σημειώνεται στο χάρτη του παιχνιδιού και η απόσταση του παίκτη από αυτά είναι ορατή καθώς παίζει, αφήνοντας στην ευχέρειά του το πότε θα επιχειρήσει να τα πάρει στην κατοχή του. Όταν αποφασίσει να κινηθεί προς αυτά, πρέπει να χρησιμοποιήσει drones που βρίσκονται εντός του Comanche, έτσι ώστε να εισχωρήσει στους στενούς χώρους/εγκαταστάσεις όπου βρίσκονται. Εδώ έρχεται να φτάσει στο ζενίθ του το στοιχείο του stealth, φέρνοντας ωραία αλλαγή ρυθμού στο gameplay, απαιτώντας πολύ μετρημένες κινήσεις και ακόμα περισσότερη ικανότητα στις μανούβρες κατά τη διάρκεια της μάχης που αναφέραμε νωρίτερα.
Και κάπως έτσι το Comanche αποκτά τους πρώτους του παλμούς ύστερα από 18 χρόνια ληθάργου. Ήδη δείχνει να κατέχει όλα όσα χρειάζονται για ένα helicopter sim, οπότε μένει να ανακαλύψουμε αν ανταποκρίνεται το ίδιο θετικά και στις online μάχες του. Από όσα γνωρίζουμε έως τώρα άλλωστε, αυτές είναι το δυνατό του χαρτί, αλλά και… το μοναδικό του, μιας και δεν έχει γίνει κάποια αναφορά σε campaign, πράγμα μυστήριο αν αναλογιστεί κανείς το παρελθόν του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity