Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Carrion Preview

*
Από το Phobia Studio και την Devolver Digital έρχεται το action adventure Carrion, με στοιχεία τρόμου, gore, λίγο από Stranger Things και Lovecraft στο μίξερ σε στιλ metroidvania. Πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα indie games που είδαμε στην Gamescom του 2019, εξαιτίας -κυρίως- της δυνατότητας που μας δίνει να νιώσουμε πως σπέρνουμε τον τρόμο, αντί το ανάποδο. Καθότι αναλαμβάνουμε πλήρη καθήκοντα καταστροφέα, το παιχνίδι μας ρίχνει στη λακκούβα του σαδισμού, μια ευρύχωρη μάλιστα λακκούβα, στην οποία μπορούμε να κινηθούμε με ελευθερία και να γεμίσουμε τα πάντα με αίμα. Για να κλείσει εδώ η παραλίγο άστοχη παρομοίωση, στο παιχνίδι χειριζόμαστε μια περίεργη μάζα από ιστούς/νευρώνες/πλοκάμια (ό,τι θυμίζει στον καθένα περισσότερο), η οποία δημιουργήθηκε ως πείραμα σε κάποιο υπόγειο εργοστάσιο. Καταφέρνουμε και της κάνουμε τη χάρη να απελευθερωθεί και στη συνέχεια πρέπει να δραπετεύσουμε από το τις εγκαταστάσεις.



Μονομιάς δίνεται το αίσθημα αιώρησης. Η μάζα αυτή -ας την αναφέρουμε στο εξής ως «τέρας», μιας και το κοινότυπο βολεύει στην προκειμένη κι ο καθένας θα βγάλει τη θεωρία του για το τι είναι όταν έρθει η ώρα- κινείται στο χώρο ανεξαρτήτως βαρύτητας με απόλυτη ελευθερία και μεγάλη ταχύτητα. Ο σκοπός του είναι να σκοτώσει όποιον άνθρωπο βρει, για εκδίκηση σ’ αυτούς που το κρατούσαν δέσμιο, κάνοντάς το όσο πιο βίαια γίνεται. Μπορεί να στραγγαλίσει κάποιον με τα πλοκάμια του, να του πετάξει σπασμένο σωλήνα στο κεφάλι (λιώνοντάς τον), να τον αρπάξει και στη συνέχεια να το χτυπάει με απίστευτη ταχύτητα και δύναμη στους τοίχους ή τα τοιχώματα που βρίσκονται κοντά μέχρι να γίνουν χαρτοπόλεμος. Το θέαμα είναι αηδιαστικό -όχι σε ακραίο επίπεδο- αλλά και… πανέμορφο με τον τρόπο του, κάτι για το οποίο μάλλον ευθύνεται ο σαδιστής μέσα μας. Η ελευθερία της κίνησης κατά τη διάρκεια αυτών των αποτρόπαιων πράξεων μάς παρακίνησε να δοκιμάσουμε όλο και πιο σκληρά πράγματα σκορπίζοντας τον τρόμο στους «άλλους».



Οι άνθρωποι όμως δεν είναι τα μόνα εμπόδια (αν και όταν οπλοφορούν μπορούν να κάνουν πολλή ζημιά), αφού στο εργοστάσιο υπάρχουν πολλές σφραγισμένες πύλες που εμποδίζουν ή χαλάσματα και σωλήνες που βάζουν τον παίκτη σε σκέψη για το πώς θα συνεχίσει. Όταν συνδυαστούν αυτά, το τέρας πρέπει βρει τον τρόπο να προσπεράσει τα εμπόδια, τις περισσότερες φορές συνδυάζοντας τα πλοκάμια του για να μετακινήσει κάποιο χρήσιμο αντικείμενο, ενώ τον πυροβολούν επιστήμονες. Σε όσα levels παίξαμε, αυτό το μοτίβο μάς κράτησε σε εγρήγορση, μη στερώντας την ευχαρίστηση της περιήγησης στο χώρο που προαναφέραμε.



Το Carrion προσπαθεί να φανεί πιο τρομακτικό απ’ ότι είναι, όμως εμείς το βλέπουμε σαν κάτι όμορφο μέσα από την αηδία του. Τα λίγα levels που δοκιμάσαμε δεν είναι ενδεικτικά ολόκληρου του παιχνιδιού, όμως κάθε ένα από αυτά προσέθετε κάτι επιπλέον και η ροή του παιχνιδιού κύλισε με τον ίδιο ρυθμό όσο το είχαμε στα χέρια μας. Πάνω από όλα, ο κόσμος του είναι ελκυστικός, σχεδόν όσο ελκυστικό είναι και το τέρας που πνίγει τους ανθρώπους στο ίδιο τους το αίμα. Όπως και αν ακούγεται αυτό.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*