Η βρετανική Ninja Theory ολοκληρώνει την ανάπτυξη του επόμενου αποκλειστικού (σε κονσόλες) παιχνιδιού για την οικογένεια Xbox, ανήκοντας πλέον στην Microsoft, μετά το Kung Fu Chaos του 2003 - τότε ως Just Add Monsters. Αυτήν τη φορά μας προσφέρει ένα 4v4 multiplayer brawler, ως εναλλακτική του Overwatch, με αισθητική cyberpunk που δείχνει να στέκεται κάπου μεταξύ Sunset Overdrive και της σειράς Borderlands, και ακούει στο όνομα Bleeding Edge. Βρεθήκαμε στο booth της Microsoft στην Gamescom 2019 και προφανώς δεν θα μπορούσαμε να μην μπούμε στο αναλόγως διακοσμημένο δωμάτιο του παιχνιδιού για να το δοκιμάσουμε σε ένα ματσάκι παρέα με άλλους παρευρισκόμενους.
Το παιχνίδι διαθέτει 12 χαρακτήρες (χωρισμένους σε Assassins, Support και Heavy) για τους οποίους μπορούμε να μάθουμε και μερικά πράγματα, όμως αυτό λίγο μας απασχόλησε. Όλοι τους έχουν ένα αλλοπρόσαλλο look που εύκολα θα ‘λεγε κανείς πως ταιριάζει απόλυτα στη φύση του παιχνιδιού. Φυσικά ο καθένας έχει τις δικές του δεξιότητες στη μάχη, χρησιμοποιεί διαφορετικά αντικείμενα (μας κέρδισε η ηλεκτρική κιθάρα με τα επιθετικά riffs) και άρα διαφορετικά specials και supers. Αυτά είναι ειδικές επιθέσεις που μπορούμε να χρησιμοποιούμε μόνο κατά διαστήματα και προσθέτουν στη μάχη κάτι το ιδιαίτερο μιας και, ανάλογα με τον παίκτη, μπορούμε να ελέγξουμε τους αντιπάλους μας, κυρίως σπάζοντάς τους τα νεύρα, να ενισχύσουμε τους συμπαίκτες μας ή να βγάλουμε το δαίμονα από μέσα μας και να εξαπολύσουμε δυνατά χτυπήματα που θα δημιουργήσουν μπελάδες. Ο χάρτης στον οποίο παίξαμε ελπίζουμε να είναι και ο κατώτερος σχεδιαστικά. Αντίθετα με τη γενικά πολύχρωμη αισθητική του παιχνιδιού, το εργοστάσιο (;) στο οποίο βρεθήκαμε να αλληλοσκοτωνόμαστε ήταν στην καλύτερη αδιάφορο οπτικά, είχε σημεία που δημιουργούσαν δυσκολίες στην περιήγηση (κυρίως όταν έπρεπε να φτάσουμε σε ψηλά σημεία με άλμα) και στενά σημεία που έκαναν τις μάχες που διαδραματίζονταν εκεί ένα άβολο χάος. Μας άρεσε όμως το γεγονός ότι περνούσαν τρένα, με τα οποία μπορούσαμε να βάλουμε σε μπελάδες τους αντίπαλους παίκτες αν τους κάναμε stun στο σωστό σημείο και τη σωστή στιγμή. Χάος πάντως υπήρξε και διασκεδαστικό, αφού αν η συνεργασία μεταξύ των παικτών κυλήσει ομαλά, οι διαπληκτισμοί είναι ό,τι καλύτερο.
Μόλις κάποιος παίκτης πεθάνει, διαλέγει χαρακτήρα εκ νέου (αρκεί να μη χρησιμοποιείται από άλλον) και επανέρχεται άμεσα, ενώ ο χάρτης τον οδηγεί πίσω στον τόπο του εγκλήματος. Ή αλλιώς, στο σημείο όπου πέφτει το ξύλο. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του τρόπο να περιφέρεται γρηγορότερα, οπότε η επιστροφή στη δράση είναι ανά πάσα στιγμή άμεση και οι ρυθμοί δεν πέφτουν ποτέ. Ο χειρισμός είναι σίγουρα εύκολος και μπορεί κανείς να νιώσει έτοιμος να «χωθεί» στους αντιπάλους του σχεδόν αμέσως. Μπορούμε να κάνουμε αποφυγή επιθέσεων πηδώντας μακριά από κάποιον εχθρό ή κάνοντας το σωστό roll, αυτό όμως μπορεί να αποδειχτεί δύσκολο όταν μας επιτίθενται περισσότεροι από ένας. Αυτό μπορεί να συμβεί αρκετά συχνά, αφού ποιος δεν θα ‘θελε το kill όταν εντοπίσει πολύ χαμηλό HP στην μπάρα που φέρουμε πάνω από τον χαρακτήρα μας;
Οι εντυπώσεις μας περιορίζονται βεβαίως στα όσα είχε να μας δείξει η έκδοση tech alpha του παιχνιδιού και είναι ακόμα νωρίς, όμως το Bleeding Edge δείχνει αρκετά διασκεδαστικό, δεδομένου ότι ο παίκτης θα ταιριάξει με τους συμπαίκτες του. Η διαφορετικότητα των χαρακτήρων θα δώσει χώρο σε πολλές προσεγγίσεις και η δυνατότητα να τους αλλάζουμε κάθε φορά που χάνουμε όλο το HP θα αποδώσει σε μάχες με πολυπλοκότητα και σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτό που μας κέρδισε στην τελική ήταν η άμεση και γρήγορη δράση που δεν σταμάτησε στιγμή παρά μόνο στο τέλος του ματς. Στο μέλλον θα ανακαλύψουμε αν τελικά οι 12 χαρακτήρες που περιέχονται αποδειχτούν αρκετοί.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity