Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Azur Lane: Crosswave Preview

*
Το Azur Lane: Crosswave θα σαλπάρει για Ευρώπη και Αμερική μέσα στο 2020. Το ιαπωνικό side-scrolling shooter franchise ξεκίνησε το 2017 στην Ιαπωνία, με ένα παιχνίδι για φορητές συσκευές (Android και iOS), και συνεχίζει ερχόμενο τώρα στη Δύση με ένα 3D game από τις Compile Heart και Felistella. Στην Ιαπωνία έχει ήδη κυκλοφορήσει, από τον Αύγουστο του 2019 συγκεκριμένα, την περίοδο που εμφανίστηκε και στο πλαίσιο της Gamescom 2019. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που ξεκάθαρα απευθύνεται στους λάτρεις των anime, ιδιαίτερα σε όσους έχουν στα bookmarks τους alternative fiction stories του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ειδικά εκείνοι θα εκτιμήσουν τα μέγιστα τις επικές θαλάσσιες μάχες με πολεμικά πλοία, συνοδεία ιαπωνικού voice-over με άφθονους ενδιαφέροντες χαρακτήρες και, φυσικά, το πλουσιοπάροχο customisation system του (για το οποίο δυστυχώς μόνο ενημερωθήκαμε και δεν αγγίξαμε κατά τη διάρκεια του demo).



Το παιχνίδι μάς δείχνει διαλόγους μεταξύ των πρωταγωνιστών, δίχως cutscenes, απλά έχοντας τους ίδιους ως background και υπότιτλο. Στη συνέχεια υπάρχουν εισαγωγικές σκηνές για κάθε μάχη, για την οποία έχουμε επιλέξει τη σύνθεση της ομάδας μας (μεταξύ 2 και 4 παικτών) και ξεκινάμε τον πόλεμο με τα αντίπαλα πλοία. Οι χαρακτήρες μάς κινούνται χάρη σε jetpack, μπορούν να κάνουν dodge σε επιθέσεις, ενώ μπορούμε να αλλάζουμε χαρακτήρα κατά τη διάρκεια της μάχης. Η αλλαγή μεταξύ παικτών απαιτεί το σωστό timing, καθώς από τη θέση τους εξαρτάται η στρατηγική ολόκληρης της ομάδας. Από το demo που δοκιμάσαμε δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερη δυσκολία στις μάχες. Μάλλον, εξ αρχής σκοπός ήταν να εξερευνήσουμε τις επιλογές μας. Όντως, η χαμηλή δυσκολία μάς έδωσε τον απαραίτητο «χώρο» να δοκιμάσουμε όλες τις επιθέσεις όλων των χαρακτήρων που επιλέξαμε, ακόμα και να κάνουμε βόλτες στη θάλασσα, είτε για να παρατηρήσουμε τη μάχη από μακριά, είτε για να δούμε πόσο χώρο μας δίνει το παιχνίδι στη μάχη.



Η αλήθεια είναι πως χώρος δεν δίνεται πολύς, οι χαρακτήρες κολλούσαν σε αόρατους τοίχους μόλις απομακρυνόμασταν λίγο από το επίκεντρο της αντιπαράθεσης, αυτό όμως είναι και λογικό μιας και δεν υπάρχει λόγος για υπερβολές, ούτε θα βοηθούσε από άποψη άμυνας. Αντιμετωπίσαμε τόσο απλούς, «μικρούς» εχθρούς, όσο και bosses. Οι μικρότεροι αποτέλεσαν μεγαλύτερη πρόκληση από τα bosses, κυρίως λόγω μεγέθους, που έκανε και το στόχο πιο δυσδιάκριτο, αλλά και επειδή, όπως προείπαμε, η δυσκολία είχε προσαρμοστεί στο πλαίσιο του demo. Οι εχθροί, ανάλογα με τον τύπο τους, αλλά και την τοποθεσία όπου τους βρήκαμε, ανταποκρίθηκαν διαφορετικά στα όπλα μας. Η επίδρασή τους (των όπλων) πάνω τους ήταν διαφορετική κάθε φορά, κάτι που ρίχνει βάρος στο customization, αν και όσο παίξαμε εμείς το παιχνίδι περιοριστήκαμε σε μια απλή επιλογή μεταξύ ορισμένων αυτά.



Το Azur Lane: Crosswave είναι διαφορετικό, είναι απλό, αλλά μέσα από τα συστήματά του γίνεται σύνθετο, δίνοντας πολλές επιλογές στον παίκτη. Στα της παρουσίασης κερδίζει πολύ εύκολα τους fans της ιαπωνικής κουλτούρας, προσφέροντας κάτι αρκετά γνώριμο, χωρίς να το εκμεταλλεύεται, με ιδιαίτερη προσοχή στους διαλόγους, το σχεδιασμό των χαρακτήρων και, σε πιο δεύτερη μοίρα, το soundtrack. Ειδικά μόλις ξεκλειδωθούν αρκετοί χαρακτήρες υπάρχουν οι δυνατότητες να αποδειχτεί αρκετά… εθιστικό. Και αυτό το λέμε δίχως να γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες από την ιστορία του.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*