Το παιχνίδι μάς δείχνει διαλόγους μεταξύ των πρωταγωνιστών, δίχως cutscenes, απλά έχοντας τους ίδιους ως background και υπότιτλο. Στη συνέχεια υπάρχουν εισαγωγικές σκηνές για κάθε μάχη, για την οποία έχουμε επιλέξει τη σύνθεση της ομάδας μας (μεταξύ 2 και 4 παικτών) και ξεκινάμε τον πόλεμο με τα αντίπαλα πλοία. Οι χαρακτήρες μάς κινούνται χάρη σε jetpack, μπορούν να κάνουν dodge σε επιθέσεις, ενώ μπορούμε να αλλάζουμε χαρακτήρα κατά τη διάρκεια της μάχης. Η αλλαγή μεταξύ παικτών απαιτεί το σωστό timing, καθώς από τη θέση τους εξαρτάται η στρατηγική ολόκληρης της ομάδας. Από το demo που δοκιμάσαμε δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερη δυσκολία στις μάχες. Μάλλον, εξ αρχής σκοπός ήταν να εξερευνήσουμε τις επιλογές μας. Όντως, η χαμηλή δυσκολία μάς έδωσε τον απαραίτητο «χώρο» να δοκιμάσουμε όλες τις επιθέσεις όλων των χαρακτήρων που επιλέξαμε, ακόμα και να κάνουμε βόλτες στη θάλασσα, είτε για να παρατηρήσουμε τη μάχη από μακριά, είτε για να δούμε πόσο χώρο μας δίνει το παιχνίδι στη μάχη.
Η αλήθεια είναι πως χώρος δεν δίνεται πολύς, οι χαρακτήρες κολλούσαν σε αόρατους τοίχους μόλις απομακρυνόμασταν λίγο από το επίκεντρο της αντιπαράθεσης, αυτό όμως είναι και λογικό μιας και δεν υπάρχει λόγος για υπερβολές, ούτε θα βοηθούσε από άποψη άμυνας. Αντιμετωπίσαμε τόσο απλούς, «μικρούς» εχθρούς, όσο και bosses. Οι μικρότεροι αποτέλεσαν μεγαλύτερη πρόκληση από τα bosses, κυρίως λόγω μεγέθους, που έκανε και το στόχο πιο δυσδιάκριτο, αλλά και επειδή, όπως προείπαμε, η δυσκολία είχε προσαρμοστεί στο πλαίσιο του demo. Οι εχθροί, ανάλογα με τον τύπο τους, αλλά και την τοποθεσία όπου τους βρήκαμε, ανταποκρίθηκαν διαφορετικά στα όπλα μας. Η επίδρασή τους (των όπλων) πάνω τους ήταν διαφορετική κάθε φορά, κάτι που ρίχνει βάρος στο customization, αν και όσο παίξαμε εμείς το παιχνίδι περιοριστήκαμε σε μια απλή επιλογή μεταξύ ορισμένων αυτά.
Το Azur Lane: Crosswave είναι διαφορετικό, είναι απλό, αλλά μέσα από τα συστήματά του γίνεται σύνθετο, δίνοντας πολλές επιλογές στον παίκτη. Στα της παρουσίασης κερδίζει πολύ εύκολα τους fans της ιαπωνικής κουλτούρας, προσφέροντας κάτι αρκετά γνώριμο, χωρίς να το εκμεταλλεύεται, με ιδιαίτερη προσοχή στους διαλόγους, το σχεδιασμό των χαρακτήρων και, σε πιο δεύτερη μοίρα, το soundtrack. Ειδικά μόλις ξεκλειδωθούν αρκετοί χαρακτήρες υπάρχουν οι δυνατότητες να αποδειχτεί αρκετά… εθιστικό. Και αυτό το λέμε δίχως να γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες από την ιστορία του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity