Η ομάδα των Ghosts ταξιδεύει αυτή τη φορά στον ειρηνικό ωκεανό και στο φανταστικό νησί Auroa, το οποίο έχει περάσει στα χέρια της εταιρείας Skell Technology. Ο ίδιος ο κόσμος είναι διαθέσιμος από άκρη σε άκρη για εξερεύνηση, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως το ίδιο το περιβάλλον παίζει σημαντικό ρόλο στο gameplay. Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τους developers των σύγχρονων shooters να τείνουν να…συγχωρούν ολοένα και περισσότερο τους παίκτες, αλλά κάτι τέτοιο στο νέο μέρος της σειράς Ghost Recon δεν φαίνεται να ισχύει. Τουλάχιστον στο σημείο της ιστορίας που παίξαμε μαζί με άλλους 3 συναδέλφους, η έκθεση του παίκτη σε σημείο που δεν προσφέρει κάλυψη ισοδυναμεί με θάνατο. Πολλές φορές και σε σύντομο χρονικό διάστημα, για να είμαστε συγκεκριμένοι. Και η μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο είναι επίσης δύσκολη υπόθεση. Αν θέλετε να σκαρφαλώσετε σε ένα ψηλό σημείο για να αποκτήσετε πλεονέκτημα, θα ζοριστείτε. Αν, από την άλλη, θέλετε να κατέβετε απότομα μια πλαγιά θα πρέπει να προσέξετε μην κάνετε βουτιά στα βράχια και φτάσετε στο κάτω μέρος με την μπάρα ενέργειά σας σχεδόν άδεια.
Η ομάδα που ελέγχετε πρέπει να τα βγάλει πέρα με τους Wolves, μια αντίστοιχη ομάδα που κινείται υπό τις οδηγίες του Cole D. Walker (Jon Bernthal) και το σημαντικότερο που θα κατανοήσετε μετά τις πρώτες ώρες είναι πως το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για co-op, παρά το γεγονός ότι μπορείτε να παίξετε και μόνοι σας. Μία από τις αποστολές που προσπαθήσαμε να ολοκληρώσουμε, μας έβαλε να εισέλθουμε σε μια βάση της Skell. Πέσαμε από το ελικόπτερο, χρησιμοποιήσαμε τα drones μας για να «σαρώσουμε» το περιβάλλον και να εντοπίσουμε τους εχθρούς και ετοιμαστήκαμε για επίθεση. Ωστόσο, ένα κομβόι αυτοκινήτων του αντιπάλου μάς πέτυχε στη φάση της οργάνωσης. Το αποτέλεσμα είναι πως αν δεν είχαμε δράσει γρήγορα, το πιο πιθανό είναι να μας είχαν αντιληφθεί και όλοι όσοι βρίσκονταν εντός των τειχών. Πέραν των απλών στρατιωτικών μονάδων, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε και πιο ισχυρούς αντιπάλους που φορούν πιο ανθεκτικές στολές και χρειάζονται πρώτα ένα headshot για να καταστραφεί το κράνος που φορούν. Τα όπλα που θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε δεν σχετίζονται με το class που έχετε επιλέξει για το χαρακτήρα σας, ενώ και σημαντικό ρόλο παίζουν για άλλη μια φορά τα skills που θα χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας. Και εδώ παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο το πως θα βοηθήσετε κάθε χαρακτήρα να εξελιχθεί, αφού η ομάδα πρέπει να είναι απόλυτα ισορροπημένη.
Η απόπειρα εισόδου στη βάση έγινε, η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχία αφού εξοντώθηκαν από απόσταση στρατιώτες που τη φυλάνε από υψηλότερα σημεία, ωστόσο ένα λάθος κατάφερε να ενημερώσει όλους τους αντιπάλους ότι οι Ghosts είχαν κάνει επίσκεψη. Και εκεί ήταν που καταλάβαμε ότι δεν θα μας δοθούν πολλές ευκαιρίες να κάνουμε heal αν τραυματιστούμε. Τα drones των αντιπάλων πετούν μανιασμένα πάνω από το πεδίο της μάχης προδίδοντας τις θέσεις μας, αλλά και συμμετέχοντας στη δράση χρησιμοποιώντας σφαίρες και πυραύλους. Είναι δε αρκετά ανθεκτικά στα αντίπαλα πυρά που αν δεν προσέξετε και στρέψετε το ενδιαφέρον σας μόνο σε αυτά, θα γίνετε μεζεδάκι για τους επίγειους αντιπάλους σας. Στη δεύτερη απόπειρα εισόδου μας στη βάση, κόψαμε τα σύρματα του φράχτη και φτάσαμε στο κεντρικό κτίριο απόλυτα αθόρυβα, έχοντας εξοντώσει το μικρότερο δυνατό αριθμό αντίπαλων στρατιωτών. Και αυτό είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Ghost Recon Breakpoint, καθώς μετά από κάθε κίνηση, χρειάζεται ξανά η επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της ομάδας, η προσαρμογή σε όποια νέα δεδομένα έχουν εμφανιστεί και η συνέχεια στο επόμενο στάδιο. Το άμυαλο shooting δεν έχει καμία θέση στο νέο game, τουλάχιστον από το μεσαίο επίπεδο δυσκολίας και πάνω. Και αυτό γιατί ο τραυματισμός του χαρακτήρα θα σας στοιχίσει και σε κίνηση και σε ευκολία, ενώ οι δύο ξεχωριστοί μηχανισμοί heal απαιτούν ώρα. Οι μικροτραυματισμοί επουλώνονται με μια ένεση, ωστόσο αν έχετε χάσει αρκετή ενέργεια θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε επίδεσμο, με μια διαδικασία που θα σας κρατήσει ακίνητους (και θα σας κάνει εύκολο στόχο για όλους τους αντιπάλους) για αρκετά δευτερόλεπτα.
Αφού φτάσαμε στον χαρακτήρα που έπρεπε να συναντήσουμε, κληθήκαμε να καταστρέψουμε μια σειρά από μπαταρίες εντός της βάσης και στη συνέχεια να το σκάσουμε με το ελικόπτερο. Η αλήθεια είναι πως από την απόλυτα ορθολογική προσέγγιση της εισβολής και την αλληλουχία προσεκτικών κινήσεων, φτάσαμε στο να καλούμαστε να γυρίσουμε στα βασικά (και απολύτως βαρετά) των σύγχρονων shooter games και ίσως αυτό να ήταν ένα από τα λίγα στοιχεία που δεν μας άρεσαν στο gameplay session. Ας ελπίσουμε πως δεν θα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο και πως έχουν περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα.
Συνολικά, το Ghost Recon Breakpoint δείχνει να έχει χρησιμοποιήσει ως βάση το Wildlands, να έχει εμπλουτίσει τη δράση με νέα στοιχεία, να έχει εισάγει το νέο εχθρό με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο και να ωθεί τον παίκτη στο να σκεφτεί πολύ πριν από κάθε του κίνηση. Ο κόσμος είναι γεμάτος παγίδες που πρέπει να προσέξετε, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και αρκετές επιλογές για να πάρετε το πάνω χέρι σε οποιαδήποτε μάχη. Αναμένουμε και νεότερη επαφή με τον τίτλο της Ubisoft τους επόμενους μήνες. Τα πρώτα δείγματα πάντως είναι ιδιαίτερα θετικά. Το Ghost Recon Breakpoint θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 4 Οκτωβρίου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity