"Μιλάμε για ένα μεγάλο AAA τρίμηνο στην υπηρεσία [Game Pass] και δείχνει πιθανό να πρέπει να περάσουμε ένα κενό 16 μηνών δίχως την προσθήκη σοβαρών αποκλειστικοτήτων για την πλατφόρμα", έλεγε ο Spencer.
"Αυτή είναι πραγματικά μια καταστροφική κατάσταση για εμάς, με δεδομενο όλα όσα έχουμε επενδύσει σε περιεχόμενο σε όλα τα studios μας για τον κατάλογο του GP".
"Νομίζω ότι πρέπει να γίνουμε πολύ καλύτεροι στον συνολικό σχεδιασμό χαρτοφυλακίου για τα παιχνίδια μας με ρεαλισμό στις ημερομηνίες κυκλοφορίας".
"Θέσαμε έναν πολύ υψηλό πήχη το 2021 όσον αφορά την ποιότητα και τον ρυθμό του περιεχομένου, κάτι που ήταν καταπληκτικό. Αλλά το να βγούμε από εκείνη τη χρονιά χωρίς μεγάλες αποκλειστικότητες που θα κυκλοφορήσουν το 2022 είναι μια αστοχία στον σχεδιασμό του χαρτοφυλακίου που δεν μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά".
"Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε τώρα είναι μια αποτυχία του σχεδιασμού και της εκτέλεσης της παραγωγής μας".
"Θα είναι πολύ προφανές για την κοινότητα τόσο με την έλλειψη ενημερώσεων για τόσα πολλά παιχνίδια όσο και με την έλλειψη σαφήνειας σχεδόν σε όλα στην παρουσίαση ότι είμαστε εκτός στόχων".
Και κατέληξε: "Έχουμε αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις στο παρελθόν, θα το ξανακάνουμε. Είμαι απογοητευμένος από το πού βρισκόμαστε, αλλά θα το ξεπεράσουμε. Το πιο σημαντικό είναι να φτιάξουμε ένα νικηφόρο σχέδιο. Ας το συνεχίσουμε".
Επίσης, στο email, Spencer έδωσε έμφαση στη σημασία της προσθήκη third-party games στο Game Pass, κάτι που πυροδότησε τη συζήτηση για τα: Lego Star Wars, Dying Light 2, City Skylines 2, Red Dead Redemption 2, Baldur's Gate 3, Gotham Knights, Suicide Squad, Jedi Survivor και Mortal Kombat 1.
Τότε ήταν που ο επικεφαλής του Xbox πρότεινε τη σειρά Dark Souls.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity