Διαβάστε περισσότερα για το παιχνίδι στο Crackdown 3 Preview που είχε ετοιμάσει ο Μάνος Βέζος από την περσινή Gamescom.
Διαβάστε περισσότερα για το παιχνίδι στο Crackdown 3 Preview που είχε ετοιμάσει ο Μάνος Βέζος από την περσινή Gamescom.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Microsoft Game Studios
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Xbox Game Studios
ΔΙΑΝΟΜΗ
Microsoft Hellas
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 18+
-
6
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 07/06/18
-
XBOX ONE
To Crackdown 3 ανακοινώθηκε πως θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2017, αλλά έκτοτε έχουμε ακούσει αρκετά για την καθυστέρησή του, η οποία και θα το έφερνε μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Παρότι κάτοχος XBOX ONE δεν θεωρώ πως το Crackdown είναι το παιχνίδι που περιμένουν οι κάτοχοι της κονσόλας. Όχι ότι είναι κακός τίτλος απλώς δεν φτάνει σε μέγεθος και αντίκτυπο τα επίπεδα κυκλοφοριών όπως God Of war, Horrizon κλπ της Sony.
Επίσης εδώ και 3 χρόνια που παρουσιάστηκε τα σχετικά βίντεο με το σταγονόμετρο όπως και οι πληροφορίες για το εν λόγο παιχνίδι, όσο για τον οπτικό τομέα εντάξει είπαμε δεν μετράνε τα γραφικά αλλά το παιχνίδι ήταν για το διάολο....... μετά βίας τίτλος XBOX360.
Με στεναχωρεί επίσης το γεγονός πως εδώ και 2 χρόνια η MS όσο αφορά τις αποκλειστικότητες πάει από το κακό στο χειρότερο. Ακύρωσαν Scalebound, Phantom Dust Remake, Fable Legends και το Crackdown πάει από αναβολή σε αναβολή και στον ορίζοντα δεν φαίνεται κάποιος αξιόλογος τίτλος πέρα από τα γνωστά Halo, Forza, Gears....
Ελπίζω στην Ε3 να δούμε σημαντικές ανακοινώσεις και όχι ξανά μια από τα ίδια με βάρος στα 3rd party παιχνίδια.
Πλέον, όπως είπε ένα φίλος, το θέμα δεν είναι καν να δείξει τίτλους στην E3, αλλά να πείσει ότι έχει σχέδιο. Διότι όσο και να παρατηρούμε τις κινήσεις τόσο καιρό, κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για το gaming το ίδιο, όχι απλά για την πλατφόρμα σε θεωρητικό επίπεδο, δεν διαφαίνεται.
Όσο για το Crackdown, είναι κινούμενο ανέκδοτο. Μετά από εντυπωσιακή επίδειξη του 2014, ό,τι έχουμε δει είναι έτη φωτός...πίσω.
Το περσινό hands-on ειδικά ήταν κωμικό. Οι τύποι είχαν κώδικα για Τύπο και κοινό στον οποίο ουσιαστικά δεν υπήρχε damage model παρά μόνο για τενεκέδες και αυτοκίνητα. Και μιλάμε για παιχνίδι που υποτίθεται ότι στηρίζεται στο damage model για να δημιουργήσει κουφές αλληλεπιδράσεις.