Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Halo Infinite θα υποστηρίζει spatial sound

*
Η 343 Industries είναι απασχολημένη με την ανάπτυξη του Halo Infinite και τα νεότερα από το studio έχουν να κάνουν με το ηχητικό κομμάτι του τίτλου. Έτσι λοιπόν το Halo Infinite θα είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που θα υποστηρίζει spatial audio, όπως Dolby Atmos, Windows Sonic και DTS Headphone:X. Μάλιστα η τεχνολογία ήχου που χρησιμοποιεί η 343 Industries είναι τέτοια που οι πυροβολισμοί θα αναλύονται σε κάθε frame. Το νέο σύστημα θα βάζει σε προτεραιότητα τους ήχους που προέρχονται από πηγές που απειλούν τους παίκτες, όπως ένα όπλο που τους σημαδεύει, που ακούγεται πιο δυνατά σε σχέση με το όπλο ενός teammate τους.

Τρεις συνθέτες κλήθηκαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για τη δημιουργία του soundtrack, ο καθένας με διαφορετική ειδίκευση. Ο Gareth Coker επιλέχθηκε για τη διέυθυνση της ορχήστρας, ο Curtis Schweitzer για τη χορωδία και τις συνθέσεις στο πιάνο και τέλος ο Joel Corelitz για τις γνώσεις του στα synths. Όλα τα μουσικά κομμάτια είναι εμπνεσμένα από την αρχική τριλογία, οπότε αποτελούν γερή δόση νοσταλγίας.


Ακόμα οι τεχνικοί έχουν καταγράψει ήχους από τον πραγματικό κόσμο, όπως οι κραυγές ενός δαίμονα της Τασμανίας αλλά και εκρήξεις σε έρημο χρησιμοποιώντας 80 μικρόφωνα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microids

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*