Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το DOOM Eternal θα επιτρέπει ακόμα πιο επιθετικό gameplay σύμφωνα με την id Software

*
Πρόσφατα ένα νέο gameplay trailer του DOOM Eternal έκανε την εμφάνισή του και είδαμε πως η id Software εστιάζει στην εξελιγμένη κινητικότητα και τις νέες κινήσεις που έχει διαθέσιμες στο ρεπερτόριο του ο παίκτης. Οι αλλαγές αυτές έγιναν από την id Software συνειδητά ώστε να δώσουν τα κατάλληλα εργαλεία στους ενδιαφερόμενους για να παίξουν ακόμη πιο επιθετικά, δίνοντας μια ανάσα φρεσκάδας στο ήδη εξαιρετικό gameplay του DOOM.

Σύμφωνα με τον creative Director του τίτλου, Hugo Martin στόχος του DOOM Eternal είναι να μας κάνει να νιώσουμε απελευθερωμένοι χαρίζοντάς μας μια αγνή, αφιλτράριστη εμπειρία πρώτου προσώπου. Συνεχίζει λέγοντας πως ένας ήρωας είναι τόσο δυνατός όσο ο εχθρός που μόλις νίκησε και αν θέλουμε να νιώσουμε όσο πιο σκληροί γίνεται θα πρέπει να κατατροπώσουμε μερικούς πολύ δυνατούς κακούς. Φυσικά στόχος της ομάδας ανάπτυξης είναι το παιχνίδι να παραμείνει πιστό στις ρίζες του.


Το DOOM Eternal αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch το 2020.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    id Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • DOOM Eternal
    • 18+ pegi 18+
      • 9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://bethesda.net/en/game/doom FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*