Μέσα από ένα blog post, ο developer δήλωσε πως έκανε ότι μπορούσε για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τους όλο και λιγότερους ενεργούς παίκτες, κάτι που αποτέλεσε θέμα για την ομάδα τα τελευταία χρόνια. Μερικές από τις κινήσεις της ομάδας ανάπτυξης ήταν το να φέρει το παιχνίδι στο PlayStation 4, να παρουσιάσει νέο υλικό (class system, battle passes, systemic maps, customizable craftwheel, νέα tiles, live events και άλλα), να κυκλοφορήσει το spectator interactions extension και να κάνει συνεχώς διορθώσεις.
Το Darwin Project κυκλοφόρησε σε Xbox One και PC στις αρχές του 2018 και ύστερα από τη ζήτηση που γνώρισε στο Twitch για ένα μικρό χρονικό διάστημα, άρχισε να ξεθωριάζει, οδηγώντας τον developer στο να κάνει την PC version του τίτλου free-to-play.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity