Αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην έλειψη νέου περιεχομένου και με δεδομένο οτι τα έσοδα της EA από το online gaming το πρώτο τρίμηνο του 2019 βασίστηκαν κατά ένα μεγάλο μέρος στο Apex Legends, η πτώση αυτή σίγουρα θα χτυπήσει καμπανάκι στην εταιρεία. Από την άλλη η μεταφορά του παιχνιδιού σε φορητές συσκευές αναμένεται να φέρει έσοδα από νέα πηγή. Η συγκεκριμένη αγορά ανθεί και μόνο το μήνα Μάρτιο, το PUBG Mobile είχε έσοδα $65 εκ.
Για την ώρα, η Respawn βρίσκεται σε αρκετά δύσκολη θέση, μιας και η επιλογή της να προσφέρει αποκλειστικά seasonal updates, δεν κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού, με αποτέλεσμα να χάνονται και παίκτες και χρήματα. Μένει να δούμε αν η δεύτερη σεζόν, που θα αποκαλυφθεί στην Ε3 2019, αναθερμάνει το ενδιαφέρον του κόσμου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity