Μετά την αποφοίτηση του από το αναγνωρισμένου κύρους Savannah College of Art and Design (SCAD), ο Horton εργάστηκε για τις Disney Interactive Studios, Dreamworks Interactive, Electronic Arts, Vivendi Universal Games και The Collective. Εντάχθηκε στην Crystal Dynamics το 2009 ως senior art director των Tomb Raider και Tomb Raider: Definitive Edition πριν αναλάβει ρόλο game director για το Rise of the Tomb Raider, το οποίο και κυκλοφόρησε για Xbox One και Xbox 360 το Νοέμβριο του 2015, ενώ αναμένεται για PC και PS4 εντός του 2016.
Μετά την αποφοίτηση του από το αναγνωρισμένου κύρους Savannah College of Art and Design (SCAD), ο Horton εργάστηκε για τις Disney Interactive Studios, Dreamworks Interactive, Electronic Arts, Vivendi Universal Games και The Collective. Εντάχθηκε στην Crystal Dynamics το 2009 ως senior art director των Tomb Raider και Tomb Raider: Definitive Edition πριν αναλάβει ρόλο game director για το Rise of the Tomb Raider, το οποίο και κυκλοφόρησε για Xbox One και Xbox 360 το Νοέμβριο του 2015, ενώ αναμένεται για PC και PS4 εντός του 2016.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από
-
- 18/01/16
Ο game director του Rise of the Tomb Raider, Brian Horton, αποχώρησε από την Crystal Dynamics για να εργαστεί ως art director στην Infinity Ward, όπως ανακοινώθηκε στο επίσημο Rise of the Tomb Raider Tumblr.
Παιδομάζωμα από την Activision
Μπράβο στην Infinity Ward. Εύχομαι η κίνηση αυτή να της αποδώσει τα μέγιστα.
Όσο για την Crystal Dynamics, εύχομαι να αντικαταστήσει το κενό όσο γίνεται πιο γρήγορα με ένα τουλάχιστον άξιο αντικαταστάτη του Brian Horton για να συνεχίσει να μας δίνει αριστουργήματα.