Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σκούφος σε σχήμα κοτόπουλου για το MGS V: The Phantom Pain

Ως γνωστόν, ο Hideo Kojima έχει ταλέντο όχι μόνο στο να μας teasάρει (όταν πρόκειται για επερχόμενο τίτλο), αλλά και στο να… trollάρει(!), καθώς στο τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής Kojima Station ο Ιάπωνας developer παρουσίασε (μετά από 3 ώρες ενός βαρετού LiveStream) ένα νέο -και αρκετά γελοίο- “gadget”, το οποίο και θα περιλαμβάνεται στο επερχόμενο Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ο λόγος για το καπέλο (ή σκούφος τέλος πάντων) σε σχήμα κοτόπουλου. Σύμφωνα με τον Kojima, οι παίκτες που θα επιλέξουν να φορέσουν το καπέλο θα είναι δυσκολότερο να εντοπιστούν, ενώ το εν λόγω "gadget" θα εμφανίζεται και κατά τη διάρκεια των cutscenes.



Όπως ήταν αναμενόμενο, τα σχόλια των fans δεν ήταν και τόσο κολακευτικά. Χωρίς να χρειάζονται περεταίρω σχόλια, στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να δείτε τις σχετικές εικόνες.










 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GamingFun
    • Αφού θα είναι δυσκολότερο να εντοπιστεί πάλι καλά. Λες να τον περνάνε για κοτόπουλο πραγματικό και να τον κυνηγάνε να τον φάνε; Μάλλον δύσκολο αφού δεν φοράει ολόκληρη στολή κοτόπουλου. Έλα Kojima ξέρω ότι θα το έχεις σκεφτεί. Αποκάλυψέ το (η μήπως όχι, μπας και το μπερδέψουν με το Hitman;).

    • Pirederas
    • Είναι απλά ένα αστείο του Kojima, αν επιλέξει κανείς να "κλέψει" με το να ρίξει στο πάτωμα το επίπεδο δυσκολίας.

*