Επίσης, οι εχθροί θα είναι περισσότερο επιθετικοί και θα σας αντιλαμβάνονται πιο εύκολα. Τα χρονικά περιθώρια για “parry” και “dodge” είναι πιο μικρά, κάτι που σημαίνει πως η επιτυχημένη εκτέλεση των κινήσεων αυτών απαιτεί μεγαλύτερη ακρίβεια.
Το update περιλαμβάνει και μερικά νέα accessibility features που κάνουν ορισμένα σημεία των μαχών πιο βατά. Η Sucker Punch σημειώνει πως το “lower intensity mode” προσφέρει στους παίκτες την πραγματικη εμπειρία των μαχών του Ghost of Tsushima κάνοντας πιο ευέλικτα μερικά timing-specific elements.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι πλέον θα μπορείτε να μπλοκάρετε επιθέσεις που στο παρελθόν ήταν αδύνατο, ενώ για άλλες θα απαιτείται dodge. Το stealth γίνεται πιο εύκολο καθώς μειώνεται η ικανότητα των εχθρών να σας αντιληφθούν, οπότε έχετε στη διάθεσή σας ακόμα περισσότερο χρόνο για να κρυφτείτε. Τα combos των εχθρών σταματάνε πιο γρήγορα, δίνοντας σας την ευκαιρια να ανακτήσετε ενέργεια και τη στιγμή εκείνη δεν πρόκειται να σας επιτεθούν.
Τέλος, τα νέα accessibility features περιλαμβάνουν επιλογές για αύξηση του μεγεθους του κειμένου των υπότιτλων, των στόχων των αποστολών και των prompts. Είναι ακόμα δυνατή η απενεργοποίηση του ονόματος του χαρακτήρα που μιλάει και η αλλαγή χρώματος στους υπότιτλους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity