Το σκεπτικό του πίσω από αυτό ήταν ότι αν κάποιος δοκιμάσει τον Spawn και τον αγαπήσει, αυτό θα ικανοποιήσει και τους ήδη υπάρχοντες fans του Spawn με την εισαγωγή του στο παιχνίδι. Τελικά η ομάδα ανάπτυξης ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμη να ικανοποιήσει τον όρο του McFarlane και έτσι φρόντισε ο Spawn να αποτελέσει στο Mortal Kombat 11 αυτό που οραματίστηκε ο δημιουργός του.
Πέραν του γεγονότος ότι οι developers μοιράστηκαν μαζί του λεπτομέρειες για τα skills και τους διαλόγους του Spawn, ο McFarlane δεν αποκάλυψε κάτι παραπάνω.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity