Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πληροφορίες για το στάδιο ανάπτυξης του Phantom Pain

*
Ο δημιουργός του Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, ο Hideo Kojima, εργάζεται σκληρά για την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του τίτλου και μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το στάδιο ανάπτυξης του εν λόγω project. Συγκεκριμένα, ο Ιάπωνας εξήγησε ότι το να καταφέρεις να «ενώσεις» διάφορα στοιχεία του παιχνιδιού (όπως το φόντο, τους χαρακτήρες, τον ήχο κλπ), είναι μία διαφορετική διαδικασία από το debugging ή την ρύθμιση δυσκολίας, ενώ βρίσκεται στη φάση όπου ο δημιουργός βλέπει αν το παιχνίδι είναι ενδιαφέρον, θεαματικό και διαισθητικό.



Έτσι λοιπόν, φαίνεται πως υπάρχουν ακόμα πολλές προσαρμογές που πρέπει να γίνουν για να ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του τίτλου. Ας ελπίσουμε πως ο Kojima θα μας αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GamingFun
    • Το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Και με δημιουργό τον Kojima η επιοτυχία είναι δεδομένη. Το θέμα είναι αν θα ξεπεράσει τους προηγούμενους τίτλους που ήταν κορυφαίοι. Με λίγα λόγια θέλω να δω αν και τώρα ο Hideo Kojima θα ξεπεράσει τον εαυτό του.

    • Pirederas
    • Hideo μην μας απογοητεύσεις. Δούλεψε όσο χρόνο απαιτείται, αλλά please δώσε μας κι ένα timeline για το πότε θα ξαναγίνουμε Big Boss!

    • majorfox
    • και ποσες ιδεες τελευταιας στιγμης που μπορει να ερθουν και να αλλαξουν οπως εγινε και με το MGS2. Λεμε τωρα...

*