Ο Morin πρόσθεσε επίσης ότι ο ίδιος δεν πιστεύει πως το πρώτο παιχνίδι «ήταν τέλειο με οποιοδήποτε τρόπο» και ότι ορισμένα από τα στοιχεία έγιναν περισσότερο κατανοητά όταν οι παίκτες άρχιζαν να διασκεδάζουν με το game. «Σε ένα sequel, υπάρχει μεγαλύτερη πίεση για να προωθήσεις ακόμα περισσότερο ένα brand. Πρέπει να συνεχίσουμε να παίρνουμε ρίσκα», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο developer, ο οποίος επιβεβαίωσε πως η ομάδα σχεδιάζει να προσθέσει ένα νέο σύστημα στο Watch Dogs 2 που θα επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες στο game.
Ο Morin πρόσθεσε επίσης ότι ο ίδιος δεν πιστεύει πως το πρώτο παιχνίδι «ήταν τέλειο με οποιοδήποτε τρόπο» και ότι ορισμένα από τα στοιχεία έγιναν περισσότερο κατανοητά όταν οι παίκτες άρχιζαν να διασκεδάζουν με το game. «Σε ένα sequel, υπάρχει μεγαλύτερη πίεση για να προωθήσεις ακόμα περισσότερο ένα brand. Πρέπει να συνεχίσουμε να παίρνουμε ρίσκα», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο developer, ο οποίος επιβεβαίωσε πως η ομάδα σχεδιάζει να προσθέσει ένα νέο σύστημα στο Watch Dogs 2 που θα επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες στο game.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ubisoft Montreal
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ubisoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 18+
-
7
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- από
-
- 20/01/15
-
PC PS4 XBOX ONE
Μπορεί να μην έχει ανακοινωθεί επίσημα το Watch Dogs 2, ωστόσο γνωρίζουμε πως είναι κάτι αναπόφευκτο.
ΕΜ να δημιουργησει hype απο τωρα και μετα να μην ξερει πως να το μαζεψει
παλι τα ιδια παει να κανει...δεν βαζει μυαλο ..
Για να είμαι δίκαιος αν το κρίνω από τι περίμενα λόγο marketing θα έλεγα ότι ήταν μάπα.
Αν το κρίνω σαν game θα έλεγα ότι ήταν μια χαρά.
Το μοναδικο παιχνιδι που παρατησα μετα απο 10 λεπτα..
"Η πρόκληση όταν αναπτύσσαμε τον πρώτο τίτλο ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που θα κάνει τους παίκτες να ονειρεύονται κάτι άλλο" και το πετυχαν. Καμια σχεση με ο,τι περιμεναμε - ονειρευομασταν.
Αν μπορώ να το συγκρίνω με τη σειρά Assassin's Creed που έκανε η ίδια εταιρία, από ότι θυμάμαι το Assassin's Creed δεν ενθουσίασε κόσμο, αλλά το AC2 ήταν παιχνιδάρα. Και εγώ που προξεκίνησα τη σειρά με το AC2 μπορώ να πω ότι με συνεπήρε ο 2ος τίτλος (όχι ότι έχω παίξει πολλους τίτλους της σειράς).
Οπότε με βάση αυτό έχω αρκετές προσδοκίες για το Watch Dogs 2 χωρίς να έχω παίξει τον πρώτο τίτλο. Θέλω να πω ας μην το κρίνουμε πριν το δούμε μπορεί να έχουμε μια ιστορία μοναδική και ένα χαρακτήρα μοναδικό σαν τον Ezio Auditore da Firenze (ουφ επιτέλους έγραψα όλο το όνομα...).
"Η πρόκληση όταν αναπτύσσαμε τον πρώτο τίτλο ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που θα κάνει τους παίκτες να ονειρεύονται κάτι άλλο"
Εγώ ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου η Ubisoft δεν θα κυκλοφορεί μισοτελειωμένα παιχνίδια.