Επιπλέον, στα πλαίσια της ίδιας πατέντας θα είναι δυνατή η χρήση NPCs που έχουν συγκεκριμένους ρόλους σε μια ομάδα και η "τοποθέτηση" παικτών σε χάρτες που ταιριάζουν με το στυλ του gameplay τους. Τέλος η προτίμηση σε δύσκολους αντιπάλους είναι δυνατό να παίξει το δικό της ρόλο στο matchmaking. Με το που δημοσιεύτηκε η είδηση, εκ μέρους του community της Bungie, o David “deeJ” Dague δήλωσε μέσω Twitter ότι το συγκεκριμένο σύστημα δεν έχει υλοποιηθεί στο Destiny 2. Αργότερα, από πλευράς Activision, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στην ιστοσελίδα Kotaku, ότι πρόκειται για πατέντα που είχε υποβληθεί το 2015, από ομάδα ανάπτυξης που εργάζεται ανεξάρτητα από τα δικά της studios και ότι δεν έχει ενσωματωθεί σε κάποιο τίτλο. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.
None of this functionality appears in Destiny. https://t.co/IXlR05tZ1c
— DeeJ (@DeeJ_BNG) 17 Οκτωβρίου 2017
Τραγικό, έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα microtransactions σε Full price παιχνίδια..... full price games me pay2win, κατάντια.
σε μονιμο banned..
Μακάρι να φτάσει η κατάσταση αυτή σε τέτοιο σημείο που να καταλήξουν ορισμένα franchises να θεωρούνται τζόγος, να τρίψουν χεράκια οι απανταχού ρυθμιστικές αρχές και να καθόμαστε στην άκρη με ποπ κορν.