Ως διαταραχές που προκαλούνται από το gaming ορίζεται ένα σύνολο συμπεριφορών όπου δίνεται προτεραιότητα στο gaming εις βάρων άλλων δραστηριοτήτων και οι "ασθενείς" συνεχίζουν την ίδια πορεία, παρά τις αρνητικές επιπτώσεις.
Επιπλέον η Harris τόνισε ότι η διοίκηση της κλινικής γνωρίζει πως μια μειοψηφία των παικτών αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με το gaming. Από την άλλη αποδέχεται πλήρως ότι για πολλούς ανθρώπους, το gaming είναι μια θετική νότα στη ζωή τους. Όμως υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα που επηρρεάζουν τη ζωή τους και τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με την κοινωνία.
Σύμφωνα με μελέτη 44,32 εκ. πολίτες της Μ. Βρετανίας ασχολούνται με video games, κάτι που σημαίνει ότι οι 300 ασθενείς αντιστοιχούν στο 0,0007% του συνόλου. Με βάση τα στοιχεία που αποκάλυψε η Harris, το 89% των ασθενών είναι άνδρες και η πλειοψηφία των περιστατικών αφορά εφήβους. Για το σύνολο, οι ηλικίες των ασθενών ξεκινάνε από τα 13 έτη και φτάνουν ως τα 60+.
Τέλος, η κλινική έχει δεχτεί κλήσεις για 12χρονους αλλά και για ένα περιστατικό που αφορά παιδί οκτώ ετών, που όμως δεν ήταν δυνατή η περεταίρω επαφή μαζί τους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity